quote:Je had met een trio-tje mee kunnen doenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Dat was met jou erbij ook wel gelukt, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je gister op studentenstapavond geweest met de Creabea's van Aure's school?
quote:OkeeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.
quote:Druk niet veel tijd op fok over.
quote:Die met de educatieve films?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Druk niet veel tijd op fok over.
Nu weer even bij mijn oude baas, dus tijd over
quote:had het ff gezegd!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:13 schreef Aure het volgende:
We hadden je nog verwacht hoor FFmet hamburgers...
quote:Om een pimp te zijn heb ik geen horde meisjes nodig, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dus je verzamelde een horde giegelende 18-21 jarigen om je heen en was helemaal de Pimp.
quote:Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminsteOp vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:Tuurlijk! Gezellig!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminste
quote:Inderdaad, die baas ja. Films inlezen, dus nu vooral voor me uit kijken en doen of ik druk ben.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die met de educatieve films?
En nog steeds aan de(zelfde) vriendin?
quote:Lekker, welke bieren?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:44 schreef borisz het volgende:
Twee broeken, twee overhemden, trui, schoenen & speciaal bier. Onder speciaal bier kan nu vooral bockbieren worden ingevuld van de kleine brouwerijen
We kunnen er weer even tegen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |