quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:46 schreef BasementDweller het volgende:
Terwijl Nederland Scandinaviseert zit Wilders een beetje huilie huilie te doen over de wintertijd
quote:Zelfs de koffiezetter blijft aan je neus voorbij gaan.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:20 schreef bloodymary het volgende:
Het is vast bedacht om de ramadan te verstoren!
quote:Waarom?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:52 schreef remlof het volgende:
Ik ben gewoon voor. De hele EU een tijdzone naar rechts (het oosten) opschuiven.
quote:Omdat later donker 's avonds. Dan zie je tenminste nog licht als je ranzig lang uitslaapt in de winter. En als we dan met GMT+2 ook nog de zomertijd invoeren is het 's zomers licht tot na elvenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom?
Voor de samenvatting he? Overtuig maar.
quote:Zo haal je mij in ieder geval nooit over he.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat later donker 's avonds. Dan zie je tenminste nog licht als je ranzig lang uitslaapt in de winter. En als we dan met GMT+2 ook nog de zomertijd invoeren is het 's zomers licht tot na elven
quote:Nee, ik ben gewoon meer geïnteresseerd in het zien wat ik ga neuken dan in het economisch effect. Wat ongetwijfeld ook wel voordelig zal uitvallen.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo haal je mij in ieder geval nooit over he.
Ik ben natuurlijk een vrouw en steek nog wel eens graag wat lantaarns aan, In kaarslicht zie ik er nl. nog wel een beetje onwijs goed uit enzo.
Had ook eigenlijk verwacht dat je het hele economische effect zou gaan berekenen. Maar het is gewoon niks dit.
quote:Je moet op de lange termijn denken man. Alles ziet er beter uit bij kaarslicht. Ook jij he, doe er je voordeel mee.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon meer geïnteresseerd in het zien wat ik ga neuken dan in het economisch effect. Wat ongetwijfeld ook wel voordelig zal uitvallen.
quote:Dat gaat in zijn geval niet op.. straks doet hij er per ongeluk helium in, in plaats van gewone lucht.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Je moet op de lange termijn denken man. Alles ziet er beter uit bij kaarslicht. Ook jij he, doe er je voordeel mee.
quote:Hoe kom jij eigenlijk bij jouw naam? Ik vind jou echt zo vervelend qua naam om zo netjes mogelijk te blijven. Durf dan gewoon Stali. Wat nou Strani. Tis geen Strání, tis ook niet iets voor CUL maar intussen ben ik wel es met jou verward he.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat in zijn geval niet op.. straks doet hij er per ongeluk helium in, in plaats van gewone lucht.
quote:Het is kort voor Straniero, wat in het Italiaans vreemdeling of buitenlander betekent. Ik woon in het buitenland en bij het bedenken van deze nick had ik interesse in de Italiaanse taal. Zodoende.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk bij jouw naam? Ik vind jou echt zo vervelend qua naam om zo netjes mogelijk te blijven. Durf dan gewoon Stali. Wat nou Strani. Tis geen Strání, tis ook niet iets voor CUL maar intussen ben ik wel es met jou verward he..
quote:Grappig om te lezen hoe jij je usernaam hebt uitgekozen en ook wat de achtergrond is.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is kort voor Straniero, wat in het Italiaans vreemdeling of buitenlander betekent. Ik woon in het buitenland en bij het bedenken van deze nick had ik interesse in de Italiaanse taal. Zodoende.
Eigenaardig dat men mij met jou verwart want ik heb normaal de indruk dat niemand me ooit herkent.
En waar komt Stali vandaan?
quote:Haha okay dan. Ik hoop dat ik je nooit in diskrediet heb gebracht.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Grappig om te lezen hoe jij je usernaam hebt uitgekozen en ook wat de achtergrond is.
Die van mij is eigenlijk de vrouwelijke vorm van Staal en oorspronkelijk liefkozend () afkomstig van user Fatima voor Ryan3. Zij was wel echt een heel toffe user. De naam heeft niets met Stalin te maken uiteraard.Maar als Staal kwam ik op FOK! Moet het account eik. nog een keer terugvragen.
Maar ik ben een keer aangesproken alsof ik jou zou zijn en daarom vond ik je irritant. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
quote:Is er geen update of 2.0?Op zaterdag 30 oktober 2010 03:46 schreef remlof het volgende:
Ja ga effe lekker verder per pm, kunnen we het hier ontopic houden
quote:Minder energieverbruik? Wat dacht je van kantoren die in de ochtend langer hun licht moeten aanhouden?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
onzinnig?
het is langer licht => minder energieverbruik -> minder uitstoot van Co2
wat is daar onzinnig aan?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Zomertijd beter voor gezondheid"
Geen slecht idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |