Ik ook, nou ja, moet maarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:02 schreef Im.Kant. het volgende:
Die wintertijd is kut. Heb deze nacht nachtdienst dus dat wordt een uur extra werken.
Egoïstisch hoor, je zou ook gewoon blij kunnen zijn voor je collega's die een uurtje later kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:02 schreef Im.Kant. het volgende:
Die wintertijd is kut. Heb deze nacht nachtdienst dus dat wordt een uur extra werken.
Kan niet ontkennen dat het verfrissend is om iedereen weer uitgerust op het werk te zien komen. Beter dan die mensen die met een ochtendhumeur op't werk aankomenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Egoïstisch hoor, je zou ook gewoon blij kunnen zijn voor je collega's die een uurtje later kunnen beginnen.
Anders verdiep je je eens iets meer in een user voordat je je conclusie alweer eens te snel over iemand trekt.quote:
In Portugal zitten ze ook in de GMT-tijdzone.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee verandert er overigens nog niets, want ook in de UK maakt men gebruik van zomer- en wintertijd, verder is het op zich niet heel onhandig dat het hele continent dezelfde tijd hanteert, en zouden we onszelf tot uitzondering maken als we als enigen in op het vaste land van de EU ineens GMT zouden gaan gebruiken, en zouden we dan ook (net als in de UK) zomer- en wintertijd blijven handhaven?
Figuren die nog in de CO2-hoax geloven:quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
onzinnig?
het is langer licht => minder energieverbruik -> minder uitstoot van Co2
wat is daar onzinnig aan?
Nou ik kan je vertellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want je werktijden veranderen niet
Het is eigenlijk niet te missen... Heb jij al gehoord van moderne communicatiemogelijkheden?quote:Op maandag 1 november 2010 04:54 schreef sp3c het volgende:
waarom schreeuwen ze niet gewoon van de daken dat je je klok moet verschuiven ... kan iemand me pm'en de volgende keer?
Eigenlijk maak je nu gewoon mijn punt: hij leidt niet het gemiddelde burgermansleven, dus een tijdswijziging die voor hem wellicht niks uitmaakt, heeft voor de overgrote meerderheid gewoon wel gevolgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Anders verdiep je je eens iets meer in een user voordat je je conclusie alweer eens te snel over iemand trekt.
Sigme leidt niet het gemiddelde burgermansleven, zoveel is zeker.
Eerst de ramadan daarna de zomertijd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:34 schreef Roellie80 het volgende:
Nu de wintertijd is ingegaan, komt er dan ook een motie om de zomertijd af-te-schaffen van de PVV?
Open je dit topic nu puur om de PVV te bashen of eens in te gaan op het bericht? Het had best een discussie kunnen worden. Had dan de hoop dat het voorstel van de PVDA kwam, had je er tenminste wel wat van willen maken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Komt waarschijnlijk door dat "linkse kerk" gebler van de Grote Blonde Leider.
Kinderen krijgen kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:22 schreef paddy het volgende:
Ik ben en was überhaupt niet blij die klok verzetten want had echt last van vervelende jengelende kinderen ongeveer een paar dagen lang.
Weet van schoonzusje dat haar autistisch kindje er ook elke keer moeite mee heeft.
Ja, net als de winter/zomertijd instellen....duh... We hadden het hier ook over de gevolgen/gezondheid etcquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:27 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Kinderen krijgen kies je zelf voor.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:36 schreef rubbereend het volgende:
De wintertijd is toch de echte tijd? De zomertijd is toch erbij verzonnen?
Blijkbaarquote:Wintertijd en winteruur zijn informele aanduidingen voor de "standaardtijd" die in grote delen van Europa wordt aangehouden van de laatste zondag in oktober tot de laatste zondag in maart. Dit is de periode waarin een eventuele zomertijd niet wordt gebruikt. Steeds geldt: "wintertijd" is standaardtijd, zomertijd is de afwijkende tijd.
Ik heb al veel eerder gezegd in dit topic dat ik het idee om de hele EU een tijdzone naar het oosten op te schuiven best ok vind.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Open je dit topic nu puur om de PVV te bashen of eens in te gaan op het bericht? Het had best een discussie kunnen worden. Had dan de hoop dat het voorstel van de PVDA kwam, had je er tenminste wel wat van willen maken.
Dus de wintertijd is de tijd die er was voor die zomertijd en wintertijd ingesteld werd?
Ik ben en was überhaupt niet blij die klok verzetten want had echt last van vervelende jengelende kinderen ongeveer een paar dagen lang.
Weet van schoonzusje dat haar autistisch kindje er ook elke keer moeite mee heeft.
Of het gevolgen heeft voor de gezondheid? Geen idee. Het is gewoon irri. Ben zelf trouwens enorm voor lange zomerdagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |