quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef amaranta het volgende:
Dat was van Radicals en Betty Palmer ofzo. Een zgnd besloten verkoop. Mijn buuf had een uitnodigingven er mochten 3 mensen mee. Je mocht per uur naar binnen. Iedereen stormde naar binnen, pakte alles wat ue pakken kon en ging dan alles passen.
Er werden geen maten van achteren gepakt, tenzij je iemand kende aan die tafel. Er werd getrokken, gescholden, geduwd en febitcht. Uiteindelijk lag er een stapel lelijke maat 42 uggs op de vloer en woedende vrouwen.
Twee vrouwen vechtend om 1 paar, waarvan een ieder een helft had.
Ik was hoogzwanger dus ik ben maar aan de kant gaan zitten. Had geen zin in ellebogen in mijn buik.
Achteraf had ik wel 1 paar (paars met bloemen) kunnen kopen. Maar dan was het kopen om het kopen geweest.
Daags erna stond er heeeel veeeel op marktplaats!!
Ja dit dus. Dat van de H&M jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef ivetje het volgende:
Ik ga daar dus echt niet heen hoor. Als ik dat zo hoor geef ik echt nog liever het volle pond uit dan me daar te laten ziennee, ik ga ook nooit naar de h&m als die weer een designer hebben gestrikt. Heb je dezelfde taferelen. Ik bedank daar echt voor. Stelletje sneue mensen ook die gaan vechten om een paar uggs. Sorry hoor, maar ik betaal dan graag wat meer om ze rustig te kunnen passen.
Ik vind dat geen vergelijking. H&M/design is op=op en de drukte is 1 dag. Deze outlet zal een maand lang open zijn en geen op=op beleid (voor zover ik weet, het lijkt me sterk dat je een maand open blijft wanneer alles na een week al op isquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef ivetje het volgende:
Ik ga daar dus echt niet heen hoor. Als ik dat zo hoor geef ik echt nog liever het volle pond uit dan me daar te laten ziennee, ik ga ook nooit naar de h&m als die weer een designer hebben gestrikt. Heb je dezelfde taferelen. Ik bedank daar echt voor. Stelletje sneue mensen ook die gaan vechten om een paar uggs. Sorry hoor, maar ik betaal dan graag wat meer om ze rustig te kunnen passen.
Ja, Primark zit bij Alexander, dat weet ik. Maar ik kom uit Amsterdam, dus dan is het stukje met de trein van Centraal naar Alexander niet zoveel.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind dat geen vergelijking. H&M/design is op=op en de drukte is 1 dag. Deze outlet zal een maand lang open zijn en geen op=op beleid (voor zover ik weet, het lijkt me sterk dat je een maand open blijft wanneer alles na een week al op is). Natuurlijk zal het de 1e dagen superdruk zijn, maar een maand lang elke dag? Neuh.
Ik wil gaan kijken om te zien welke modellen ze dan hebben voor welke prijs, ik verwacht er nl. niet veel van eerlijk gezegd. Kopen doe ik sowieso niet aangezien ik op de centen moet letten
Overigens is Primark een hele andere kant van Rotterdam op![]()
Damn dit soort verhalen laat wel zien wat voor mensen er rondlopen in Nederland..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef amaranta het volgende:
Dat was van Radicals en Betty Palmer ofzo. Een zgnd besloten verkoop. Mijn buuf had een uitnodigingven er mochten 3 mensen mee. Je mocht per uur naar binnen. Iedereen stormde naar binnen, pakte alles wat ue pakken kon en ging dan alles passen.
Er werden geen maten van achteren gepakt, tenzij je iemand kende aan die tafel. Er werd getrokken, gescholden, geduwd en febitcht. Uiteindelijk lag er een stapel lelijke maat 42 uggs op de vloer en woedende vrouwen.
Twee vrouwen vechtend om 1 paar, waarvan een ieder een helft had.
Ik was hoogzwanger dus ik ben maar aan de kant gaan zitten. Had geen zin in ellebogen in mijn buik.
Achteraf had ik wel 1 paar (paars met bloemen) kunnen kopen. Maar dan was het kopen om het kopen geweest.
Daags erna stond er heeeel veeeel op marktplaats!!
Nee dan scheelt het niet veel, en als je dan toch gaat..quote:Op woensdag 17 november 2010 07:51 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ja, Primark zit bij Alexander, dat weet ik. Maar ik kom uit Amsterdam, dus dan is het stukje met de trein van Centraal naar Alexander niet zoveel.
Maar qua drukte.. meh, de Makro-sale van een tijdje geleden was ook echt vre-se-lijk druk. Heb nog wel 2 paar te pakken gekregen, maar het was wel hel op aarde vond ikBeetje dat wat amaranta omschreef.
Verder ben ik superblij met m'n Dakota'sIk heb ze in donkergrijs, dus ze zijn nog steeds mooi, ondanks dat ik ze heul vaak buiten aanheb
Welke outlet in NY was niks? Ik ga er volgende week heen, dan weet ik dat ik daar niet naartoe hoef te gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef amaranta het volgende:
En de outlet in NY was ook niks. Dus ik zie wel of ik een ritje R'dam de moeite waard vind.
Niet in de stad zelf, maar in de buurt van New York ligt een heel groot outletcentrum ( Woodburry common). Moet je ff heel goed uitzoeken, trein gaat maar 3 keer per dag ofzo, en vanaf het treinstation zijn er busjes die je naar het centrum brengen (particulier) en met die zelfde busjes moet je terug naar het station, goed de tijden in de gaten houden.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:18 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Welke outlet in NY was niks? Ik ga er volgende week heen, dan weet ik dat ik daar niet naartoe hoef te gaan
Nee, was met de dollarstand toen zelfs duurder dan in Amerika bestellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
De makro sloeg helemaal nergens op, ik ging toen 's avonds om te kijken of er nog was. Stond er nog 1 paarToen ik vroeg of er nog meer was werd ik bijna uitgelachen door het personeel
Ik ga echt niet in zo'n menigte staan voor wat dan ook.. Ik heb al mijn Uggs gewoon in Amerika besteld, zoveel scheelde het niet met de Makro denk ik?
Haha er waren nog maar een paar over toen ik 's ochtends gingquote:Op woensdag 17 november 2010 08:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee dan scheelt het niet veel, en als je dan toch gaat..![]()
De makro sloeg helemaal nergens op, ik ging toen 's avonds om te kijken of er nog was. Stond er nog 1 paarToen ik vroeg of er nog meer was werd ik bijna uitgelachen door het personeel
Ik ga echt niet in zo'n menigte staan voor wat dan ook.. Ik heb al mijn Uggs gewoon in Amerika besteld, zoveel scheelde het niet met de Makro denk ik?
Mijn Uggs zijn ook nog mooi, en ik heb ze toch echt veel aan en ook in de sneeuw mee gebanjerd![]()
Dit dusquote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, was met de dollarstand toen zelfs duurder dan in Amerika bestellen.
Nee, maar Assem heeft wel een online shop met de modellen die ze in hun normale filiaal verkopen en daar staan ze niet tussen. Mijn gok was dat in de outlet voornamelijk de modellen worden verkocht die ze normaal ook verkopen, maar dan met korting. Die twee modellen hierboven ben ik in nog geen enkele Nederlandse webshop tegengekomen. Wel in een paar Amerikaanse, maar die staan allemaal niet in het lijstje van Ugg Australia zelfquote:Op maandag 22 november 2010 12:20 schreef Tamashii het volgende:
Die eerste vind ik ook wel tof! Is er al bekend welke modellen er zijn dan?
Ziet er nep uit, zou het niet vertrouwen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op marktplaats staat een (Chinese) adverteerder, die rechtstreeks vanuit China importeert, vanuit de fabriek (zegt ie).
Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?
De Paisley en die met het logo die hierboven staan gepost, zitten ook in hun assortiment, maar wel in Bailey Button of Short.
http://verkopers.marktplaats.nl/15326654
Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |