Ik heb ze via fromus2eu besteld op uggaustralia.com Dit scheelt enorm in de verzendkosten! Ik kom in totaal uit op 200 euro voor Bailey Button, maar ik zag dat ze via Assem ook 200 zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Spannend! Ik geloof dat de kans dat je invoerrechten moet betalen vrij groot is, aangezien ze streng controleren op 't moment. Waar heb je ze besteld als ik vragen mag?
Rot eens op met je spam.quote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef xYentlx het volgende:
Is http://www.ukuggs.net/ een betrouwbare site?
Iemand ervaringen ermee?
zo dan! Gefeliciteerd! Die zijn leukquote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een triple button gekregen van mijn gezin. Grijze! Blij!!!
ja echt he, ik wilde ze al * heel lang* maar vond het eigenlijk te duur.quote:Op zondag 14 november 2010 11:04 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
zo dan! Gefeliciteerd! Die zijn leuk
Je had me ook een pm gestuurd, maar die kan ik niet beantwoorden via de ipad. Dus zo, neppe zooi. Maar als je goed had opgelet is er al ongeveer 600 x aangegeven dat de nightfall er alleen maar in chestnut is en deze site heeft alle kleuren. Daar kan je hetdus al aan zien.quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef xYentlx het volgende:
Hallo,
Heeft er misschien iemand ervaring met de site: http://www.ukuggs.net/index.php?main_page=index&cPath=20
xx
Oh, da's wel zonde. Voor een eventuele volgende keer: ik heb de mijne via shoe-store.net, die verzenden rechtstreeks naar Nederland, incl. douanekosten 160 euro.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb ze via fromus2eu besteld op uggaustralia.com Dit scheelt enorm in de verzendkosten! Ik kom in totaal uit op 200 euro voor Bailey Button, maar ik zag dat ze via Assem ook 200 zijn. Dus beetje domme beslissing om ze helemaal uit de US te halen, achteraf gezien. Achja, ik ben in ieder geval blij als ze binnen zijn
Oww, wat lief!! Als ik mocht kiezen tussen bloemen en Uggs zou ik het ook wel weten.quote:Op zondag 14 november 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja echt he, ik wilde ze al * heel lang* maar vond het eigenlijk te duur.
Toen ik maandag uit het ziekenhuis werd ontslagen (na operatie) kreeg ik van man geen bos bloemen maar een grote doos!
Ik wist meteen wat het was!
Ik heb ze helaas nog niet aangehad. Mag nog niet teveel lopen en om nou in bed te gaan liggen met mn uggies aanmaar toch nie....
Ooh bedankt! Die zal ik onthouden!quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's wel zonde. Voor een eventuele volgende keer: ik heb de mijne via shoe-store.net, die verzenden rechtstreeks naar Nederland, incl. douanekosten 160 euro.
Ik was 12,5 inklaringskosten + 19% over de waarde van goederen en verzendkosten kwijt. Dus een euro of 35, 40.quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef SLP_ het volgende:
En mn Uggs zijn 'Out of foreign customs'. Ik kan ze dus denk ik deze week verwachten? Heeft iemand trouwens een idee hoeveel ik aan de deur moet betalen aan invoerrechten? Maar ik heb nooit cash op zak dus ik heb geen flauw idee hoeveel geld ik van mn rekening moet halen[En aangezien ik hartstikke blut ben en mn ouders voor moet laten schieten zou ik het wel handig vinden om dat te weten
]. Ik kan het alleen nergens vinden, of ik zoek op de verkeerde plaats
ik hoorde net dat de winter weer net zo koud als vorig jaar gaat worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan Uggs, maar toen ik laatst op het station stond en m'n voeten weer eens bijna bevroren waren, vond ik ze eigenlijk zo gek nog niet.Toen zag ik op internet gebreide (Ugg Classic Argyle Knit) en die vond ik eigenlijk best leuk! En ze waren afgeprijsd en ook nog eens precies in mijn maat, dus die moesten natuurlijk besteld worden. Ze zijn net bezorgd en wow, wat zitten ze lekker!
![]()
Ik voel me wel een beetje hypocriet nu omdat ik altijd heb gezegd nooit van m'n leven die dingen te kopen. Maarja.
Ik vind het nu al koud en de winter is nog niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoorde net dat de winter weer net zo koud als vorig jaar gaat worden.
als dit echt zo is dan ga ik er toch echt hard over nadenken op een paar te kopen dan loop ik maar voor lul als man maar heb ik wel heerlijk warme voetjes!
Ha, dat is precies de reden waarom ik ze gekocht hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoorde net dat de winter weer net zo koud als vorig jaar gaat worden.
als dit echt zo is dan ga ik er toch echt hard over nadenken op een paar te kopen dan loop ik maar voor lul als man maar heb ik wel heerlijk warme voetjes!
ja het enige waar ik een beetje mee zit dat de keuze in mannen modellen nogal beperkt is...quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ha, dat is precies de reden waarom ik ze gekocht heb
Ich bin dabei! Ben benieuwd wat ze zoal zullen hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
AMSTERDAM - Fan van de UGG Australia laarzen? Noteer dan in je agenda: vanaf 26 november wordt de eerste Europese outlet van wollige stappers geopend in het voormalig postkantoor van Rotterdam.
Reden voor de opening van de outlet is dat het schoenenbedrijf Van den Assem 100 jaar bestaat . Het Rotterdamse familiebedrijf sedert 1910 heeft inmiddels negen zaken en een lange traditie. Het bedrijf heeft het afgelopen decennium een groeispurt doorgemaakt, mede door de vooruitziende blik van Berry van den Assem. Hij was één van de eerste in Nederland die het aandurfde de veelbesproken UGG Australia laarzen te verkopen. En juist hierdoor sluit Van den Assem haar jubileumjaar af met een unicum: de eerste UGG Australia outlet store in Europa.
Helas blijft de winkel niet lang open. Rond de jaarwisseling verdwijnt 'ie weer. Berry van den Assem: Wij mochten van UGG Australia exclusief een voorraad inkopen om in gelimiteerde oplage voor 20 tot 50 procent minder dan de winkelwaarde te verkopen. Het gaat om stukken uit de zomer- en wintercollecties, zowel schoenen, laarzen als accessoires.
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_een_prikkie__.html
Gaat een run op komen vermoed ik zo
Jaaa daar moet ik heen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
AMSTERDAM - Fan van de UGG Australia laarzen? Noteer dan in je agenda: vanaf 26 november wordt de eerste Europese outlet van wollige stappers geopend in het voormalig postkantoor van Rotterdam.
Reden voor de opening van de outlet is dat het schoenenbedrijf Van den Assem 100 jaar bestaat . Het Rotterdamse familiebedrijf sedert 1910 heeft inmiddels negen zaken en een lange traditie. Het bedrijf heeft het afgelopen decennium een groeispurt doorgemaakt, mede door de vooruitziende blik van Berry van den Assem. Hij was één van de eerste in Nederland die het aandurfde de veelbesproken UGG Australia laarzen te verkopen. En juist hierdoor sluit Van den Assem haar jubileumjaar af met een unicum: de eerste UGG Australia outlet store in Europa.
Helas blijft de winkel niet lang open. Rond de jaarwisseling verdwijnt 'ie weer. Berry van den Assem: Wij mochten van UGG Australia exclusief een voorraad inkopen om in gelimiteerde oplage voor 20 tot 50 procent minder dan de winkelwaarde te verkopen. Het gaat om stukken uit de zomer- en wintercollecties, zowel schoenen, laarzen als accessoires.
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_een_prikkie__.html
Gaat een run op komen vermoed ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |