Ik heb ze via fromus2eu besteld op uggaustralia.com Dit scheelt enorm in de verzendkosten! Ik kom in totaal uit op 200 euro voor Bailey Button, maar ik zag dat ze via Assem ook 200 zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Spannend! Ik geloof dat de kans dat je invoerrechten moet betalen vrij groot is, aangezien ze streng controleren op 't moment. Waar heb je ze besteld als ik vragen mag?
Rot eens op met je spam.quote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef xYentlx het volgende:
Is http://www.ukuggs.net/ een betrouwbare site?
Iemand ervaringen ermee?
zo dan! Gefeliciteerd! Die zijn leukquote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een triple button gekregen van mijn gezin. Grijze! Blij!!!
ja echt he, ik wilde ze al * heel lang* maar vond het eigenlijk te duur.quote:Op zondag 14 november 2010 11:04 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
zo dan! Gefeliciteerd! Die zijn leuk
Je had me ook een pm gestuurd, maar die kan ik niet beantwoorden via de ipad. Dus zo, neppe zooi. Maar als je goed had opgelet is er al ongeveer 600 x aangegeven dat de nightfall er alleen maar in chestnut is en deze site heeft alle kleuren. Daar kan je hetdus al aan zien.quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef xYentlx het volgende:
Hallo,
Heeft er misschien iemand ervaring met de site: http://www.ukuggs.net/index.php?main_page=index&cPath=20
xx
Oh, da's wel zonde. Voor een eventuele volgende keer: ik heb de mijne via shoe-store.net, die verzenden rechtstreeks naar Nederland, incl. douanekosten 160 euro.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb ze via fromus2eu besteld op uggaustralia.com Dit scheelt enorm in de verzendkosten! Ik kom in totaal uit op 200 euro voor Bailey Button, maar ik zag dat ze via Assem ook 200 zijn. Dus beetje domme beslissing om ze helemaal uit de US te halen, achteraf gezien. Achja, ik ben in ieder geval blij als ze binnen zijn
Oww, wat lief!! Als ik mocht kiezen tussen bloemen en Uggs zou ik het ook wel weten.quote:Op zondag 14 november 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja echt he, ik wilde ze al * heel lang* maar vond het eigenlijk te duur.
Toen ik maandag uit het ziekenhuis werd ontslagen (na operatie) kreeg ik van man geen bos bloemen maar een grote doos!
Ik wist meteen wat het was!
Ik heb ze helaas nog niet aangehad. Mag nog niet teveel lopen en om nou in bed te gaan liggen met mn uggies aanmaar toch nie....
Ooh bedankt! Die zal ik onthouden!quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's wel zonde. Voor een eventuele volgende keer: ik heb de mijne via shoe-store.net, die verzenden rechtstreeks naar Nederland, incl. douanekosten 160 euro.
Ik was 12,5 inklaringskosten + 19% over de waarde van goederen en verzendkosten kwijt. Dus een euro of 35, 40.quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef SLP_ het volgende:
En mn Uggs zijn 'Out of foreign customs'. Ik kan ze dus denk ik deze week verwachten? Heeft iemand trouwens een idee hoeveel ik aan de deur moet betalen aan invoerrechten? Maar ik heb nooit cash op zak dus ik heb geen flauw idee hoeveel geld ik van mn rekening moet halen[En aangezien ik hartstikke blut ben en mn ouders voor moet laten schieten zou ik het wel handig vinden om dat te weten
]. Ik kan het alleen nergens vinden, of ik zoek op de verkeerde plaats
ik hoorde net dat de winter weer net zo koud als vorig jaar gaat worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan Uggs, maar toen ik laatst op het station stond en m'n voeten weer eens bijna bevroren waren, vond ik ze eigenlijk zo gek nog niet.Toen zag ik op internet gebreide (Ugg Classic Argyle Knit) en die vond ik eigenlijk best leuk! En ze waren afgeprijsd en ook nog eens precies in mijn maat, dus die moesten natuurlijk besteld worden. Ze zijn net bezorgd en wow, wat zitten ze lekker!
![]()
Ik voel me wel een beetje hypocriet nu omdat ik altijd heb gezegd nooit van m'n leven die dingen te kopen. Maarja.
Ik vind het nu al koud en de winter is nog niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoorde net dat de winter weer net zo koud als vorig jaar gaat worden.
als dit echt zo is dan ga ik er toch echt hard over nadenken op een paar te kopen dan loop ik maar voor lul als man maar heb ik wel heerlijk warme voetjes!
Ha, dat is precies de reden waarom ik ze gekocht hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoorde net dat de winter weer net zo koud als vorig jaar gaat worden.
als dit echt zo is dan ga ik er toch echt hard over nadenken op een paar te kopen dan loop ik maar voor lul als man maar heb ik wel heerlijk warme voetjes!
ja het enige waar ik een beetje mee zit dat de keuze in mannen modellen nogal beperkt is...quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ha, dat is precies de reden waarom ik ze gekocht heb
Ich bin dabei! Ben benieuwd wat ze zoal zullen hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
AMSTERDAM - Fan van de UGG Australia laarzen? Noteer dan in je agenda: vanaf 26 november wordt de eerste Europese outlet van wollige stappers geopend in het voormalig postkantoor van Rotterdam.
Reden voor de opening van de outlet is dat het schoenenbedrijf Van den Assem 100 jaar bestaat . Het Rotterdamse familiebedrijf sedert 1910 heeft inmiddels negen zaken en een lange traditie. Het bedrijf heeft het afgelopen decennium een groeispurt doorgemaakt, mede door de vooruitziende blik van Berry van den Assem. Hij was één van de eerste in Nederland die het aandurfde de veelbesproken UGG Australia laarzen te verkopen. En juist hierdoor sluit Van den Assem haar jubileumjaar af met een unicum: de eerste UGG Australia outlet store in Europa.
Helas blijft de winkel niet lang open. Rond de jaarwisseling verdwijnt 'ie weer. Berry van den Assem: Wij mochten van UGG Australia exclusief een voorraad inkopen om in gelimiteerde oplage voor 20 tot 50 procent minder dan de winkelwaarde te verkopen. Het gaat om stukken uit de zomer- en wintercollecties, zowel schoenen, laarzen als accessoires.
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_een_prikkie__.html
Gaat een run op komen vermoed ik zo
Jaaa daar moet ik heen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
AMSTERDAM - Fan van de UGG Australia laarzen? Noteer dan in je agenda: vanaf 26 november wordt de eerste Europese outlet van wollige stappers geopend in het voormalig postkantoor van Rotterdam.
Reden voor de opening van de outlet is dat het schoenenbedrijf Van den Assem 100 jaar bestaat . Het Rotterdamse familiebedrijf sedert 1910 heeft inmiddels negen zaken en een lange traditie. Het bedrijf heeft het afgelopen decennium een groeispurt doorgemaakt, mede door de vooruitziende blik van Berry van den Assem. Hij was één van de eerste in Nederland die het aandurfde de veelbesproken UGG Australia laarzen te verkopen. En juist hierdoor sluit Van den Assem haar jubileumjaar af met een unicum: de eerste UGG Australia outlet store in Europa.
Helas blijft de winkel niet lang open. Rond de jaarwisseling verdwijnt 'ie weer. Berry van den Assem: Wij mochten van UGG Australia exclusief een voorraad inkopen om in gelimiteerde oplage voor 20 tot 50 procent minder dan de winkelwaarde te verkopen. Het gaat om stukken uit de zomer- en wintercollecties, zowel schoenen, laarzen als accessoires.
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_een_prikkie__.html
Gaat een run op komen vermoed ik zo
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef amaranta het volgende:
Dat was van Radicals en Betty Palmer ofzo. Een zgnd besloten verkoop. Mijn buuf had een uitnodigingven er mochten 3 mensen mee. Je mocht per uur naar binnen. Iedereen stormde naar binnen, pakte alles wat ue pakken kon en ging dan alles passen.
Er werden geen maten van achteren gepakt, tenzij je iemand kende aan die tafel. Er werd getrokken, gescholden, geduwd en febitcht. Uiteindelijk lag er een stapel lelijke maat 42 uggs op de vloer en woedende vrouwen.
Twee vrouwen vechtend om 1 paar, waarvan een ieder een helft had.
Ik was hoogzwanger dus ik ben maar aan de kant gaan zitten. Had geen zin in ellebogen in mijn buik.
Achteraf had ik wel 1 paar (paars met bloemen) kunnen kopen. Maar dan was het kopen om het kopen geweest.
Daags erna stond er heeeel veeeel op marktplaats!!
Ja dit dus. Dat van de H&M jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef ivetje het volgende:
Ik ga daar dus echt niet heen hoor. Als ik dat zo hoor geef ik echt nog liever het volle pond uit dan me daar te laten ziennee, ik ga ook nooit naar de h&m als die weer een designer hebben gestrikt. Heb je dezelfde taferelen. Ik bedank daar echt voor. Stelletje sneue mensen ook die gaan vechten om een paar uggs. Sorry hoor, maar ik betaal dan graag wat meer om ze rustig te kunnen passen.
Ik vind dat geen vergelijking. H&M/design is op=op en de drukte is 1 dag. Deze outlet zal een maand lang open zijn en geen op=op beleid (voor zover ik weet, het lijkt me sterk dat je een maand open blijft wanneer alles na een week al op isquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef ivetje het volgende:
Ik ga daar dus echt niet heen hoor. Als ik dat zo hoor geef ik echt nog liever het volle pond uit dan me daar te laten ziennee, ik ga ook nooit naar de h&m als die weer een designer hebben gestrikt. Heb je dezelfde taferelen. Ik bedank daar echt voor. Stelletje sneue mensen ook die gaan vechten om een paar uggs. Sorry hoor, maar ik betaal dan graag wat meer om ze rustig te kunnen passen.
Ja, Primark zit bij Alexander, dat weet ik. Maar ik kom uit Amsterdam, dus dan is het stukje met de trein van Centraal naar Alexander niet zoveel.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind dat geen vergelijking. H&M/design is op=op en de drukte is 1 dag. Deze outlet zal een maand lang open zijn en geen op=op beleid (voor zover ik weet, het lijkt me sterk dat je een maand open blijft wanneer alles na een week al op is). Natuurlijk zal het de 1e dagen superdruk zijn, maar een maand lang elke dag? Neuh.
Ik wil gaan kijken om te zien welke modellen ze dan hebben voor welke prijs, ik verwacht er nl. niet veel van eerlijk gezegd. Kopen doe ik sowieso niet aangezien ik op de centen moet letten
Overigens is Primark een hele andere kant van Rotterdam op![]()
Damn dit soort verhalen laat wel zien wat voor mensen er rondlopen in Nederland..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef amaranta het volgende:
Dat was van Radicals en Betty Palmer ofzo. Een zgnd besloten verkoop. Mijn buuf had een uitnodigingven er mochten 3 mensen mee. Je mocht per uur naar binnen. Iedereen stormde naar binnen, pakte alles wat ue pakken kon en ging dan alles passen.
Er werden geen maten van achteren gepakt, tenzij je iemand kende aan die tafel. Er werd getrokken, gescholden, geduwd en febitcht. Uiteindelijk lag er een stapel lelijke maat 42 uggs op de vloer en woedende vrouwen.
Twee vrouwen vechtend om 1 paar, waarvan een ieder een helft had.
Ik was hoogzwanger dus ik ben maar aan de kant gaan zitten. Had geen zin in ellebogen in mijn buik.
Achteraf had ik wel 1 paar (paars met bloemen) kunnen kopen. Maar dan was het kopen om het kopen geweest.
Daags erna stond er heeeel veeeel op marktplaats!!
Nee dan scheelt het niet veel, en als je dan toch gaat..quote:Op woensdag 17 november 2010 07:51 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ja, Primark zit bij Alexander, dat weet ik. Maar ik kom uit Amsterdam, dus dan is het stukje met de trein van Centraal naar Alexander niet zoveel.
Maar qua drukte.. meh, de Makro-sale van een tijdje geleden was ook echt vre-se-lijk druk. Heb nog wel 2 paar te pakken gekregen, maar het was wel hel op aarde vond ikBeetje dat wat amaranta omschreef.
Verder ben ik superblij met m'n Dakota'sIk heb ze in donkergrijs, dus ze zijn nog steeds mooi, ondanks dat ik ze heul vaak buiten aanheb
Welke outlet in NY was niks? Ik ga er volgende week heen, dan weet ik dat ik daar niet naartoe hoef te gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef amaranta het volgende:
En de outlet in NY was ook niks. Dus ik zie wel of ik een ritje R'dam de moeite waard vind.
Niet in de stad zelf, maar in de buurt van New York ligt een heel groot outletcentrum ( Woodburry common). Moet je ff heel goed uitzoeken, trein gaat maar 3 keer per dag ofzo, en vanaf het treinstation zijn er busjes die je naar het centrum brengen (particulier) en met die zelfde busjes moet je terug naar het station, goed de tijden in de gaten houden.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:18 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Welke outlet in NY was niks? Ik ga er volgende week heen, dan weet ik dat ik daar niet naartoe hoef te gaan
Nee, was met de dollarstand toen zelfs duurder dan in Amerika bestellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
De makro sloeg helemaal nergens op, ik ging toen 's avonds om te kijken of er nog was. Stond er nog 1 paarToen ik vroeg of er nog meer was werd ik bijna uitgelachen door het personeel
Ik ga echt niet in zo'n menigte staan voor wat dan ook.. Ik heb al mijn Uggs gewoon in Amerika besteld, zoveel scheelde het niet met de Makro denk ik?
Haha er waren nog maar een paar over toen ik 's ochtends gingquote:Op woensdag 17 november 2010 08:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee dan scheelt het niet veel, en als je dan toch gaat..![]()
De makro sloeg helemaal nergens op, ik ging toen 's avonds om te kijken of er nog was. Stond er nog 1 paarToen ik vroeg of er nog meer was werd ik bijna uitgelachen door het personeel
Ik ga echt niet in zo'n menigte staan voor wat dan ook.. Ik heb al mijn Uggs gewoon in Amerika besteld, zoveel scheelde het niet met de Makro denk ik?
Mijn Uggs zijn ook nog mooi, en ik heb ze toch echt veel aan en ook in de sneeuw mee gebanjerd![]()
Dit dusquote:Op woensdag 17 november 2010 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, was met de dollarstand toen zelfs duurder dan in Amerika bestellen.
Nee, maar Assem heeft wel een online shop met de modellen die ze in hun normale filiaal verkopen en daar staan ze niet tussen. Mijn gok was dat in de outlet voornamelijk de modellen worden verkocht die ze normaal ook verkopen, maar dan met korting. Die twee modellen hierboven ben ik in nog geen enkele Nederlandse webshop tegengekomen. Wel in een paar Amerikaanse, maar die staan allemaal niet in het lijstje van Ugg Australia zelfquote:Op maandag 22 november 2010 12:20 schreef Tamashii het volgende:
Die eerste vind ik ook wel tof! Is er al bekend welke modellen er zijn dan?
Ziet er nep uit, zou het niet vertrouwen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op marktplaats staat een (Chinese) adverteerder, die rechtstreeks vanuit China importeert, vanuit de fabriek (zegt ie).
Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?
De Paisley en die met het logo die hierboven staan gepost, zitten ook in hun assortiment, maar wel in Bailey Button of Short.
http://verkopers.marktplaats.nl/15326654
Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |