Onderwijskundig Leiderschap!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef KommaVlinder het volgende:
Help! Ik moet me VOOR 1 december inschrijven voor een minor.. Maar kan niet echt een leuke vinden. Iemand ideeën?
SPO?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef KommaVlinder het volgende:
Help! Ik moet me VOOR 1 december inschrijven voor een minor.. Maar kan niet echt een leuke vinden. Iemand ideeën?
Ah dat lied zing ik altijd met mijn broertje!!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Tsjoe Tsjoe Wa doen met kleuters is echt cool![]()
![]()
Loooollerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, vandaag een baan gekregen..
Oh eerst even afstuderen
Bovenbouwquote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
LoooollerGoed man!! Welke groep
Vet! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh eerst even afstuderen
Half jaartje nog, ach ik klus een beetje bij als fotograafquote:Op donderdag 18 november 2010 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet! GefeliciteerdHoe lang moet je nog?
Wat heb jij trouwens super mooie foto's op je Flickr!
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh eerst even afstuderen
Lio? Nu afstudeerstage en straks gewoon werken, Lio is zo'n onzinquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef KommaVlinder het volgende:
Gefeliciteerd Dark_Angelus! Dus je gaat bijna je lio doen? In welke groep?
Twee vingers in de neus, inkoppen en gaan met die toeter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gut gemacht! Ben je er nerveus voor, of juist helemaal klaar voor?
Wow, volgens mij ben jij de eerste kleutermeester die ik ooit tegen ben gekomen! Heel bewuste keuze?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Rauzer het volgende:
Net afgestudeerd en nu al fulltime voor de kleuters!
Ik moet van mn mentrix nóg een biologie les geven, terwijl ik dat helemaal niet nodig heb voor mn vakdossier. En het is niet eens zo'n makkelijk onderwerpquote:
Welke groep heb je dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet van mn mentrix nóg een biologie les geven, terwijl ik dat helemaal niet nodig heb voor mn vakdossier. En het is niet eens zo'n makkelijk onderwerp![]()
![]()
![]()
Vorige keer moest ik een les over het hart geven en de werking van de slagaders en aders. Nu moet het over de grote + kleine bloedsomloop, de werking vd nieren, de haarvaten, de bloedbaan, de rode bloedcellen en al die andere dingen![]()
Ik heb niet 6 jaar biologie gehad. Oké het komt allemaal uit de handleiding, maar toch.. als die kinderen vragen stellen dan kan ik die vragen niet beantwoorden ofzo...![]()
Je moet de les zelf verzinnen? Het komt niet uit de methode van hun biologieboek?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Groep acht... Ik kreeg dit niet toen ik in groep acht zat hoor
Jawel zie vorige post.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet de les zelf verzinnen? Het komt niet uit de methode van hun biologieboek?
Het komt wel uit de methode van hun biologieboek. Maar ik heb hier totaal geen zin in.. Zwaar onderwerpquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet de les zelf verzinnen? Het komt niet uit de methode van hun biologieboek?
Doe wat met mijn info, zal je les echt leuker en soepeler door lopen..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het komt wel uit de methode van hun biologieboek. Maar ik heb hier totaal geen zin in.. Zwaar onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |