Welkom hierquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:33 schreef DenshiKerio het volgende:
Leuk, een pabo-topic!
Ik ben zelf dit jaar begonnen aan de pabo, in Alkmaar. Loop nu stage in groep 5, wat op het begin supereng was, maar nu echt onwijs leuk
Ik moet zeggen dat ik 't niveau op dit moment nog erg laag vind, maar dat kan ook komen omdat ik niet van de havo kom, maar als 22-jarige uni-dropout naar 't hbo ga..
Had voor de wiscat een 10 (volgens de cito-normering, ik had 182 van de 200 punten) en voor de nedcat een 8. De menscat heb ik ook ruimschoots gehaald, bij geschiedenis 1 vraag fout, bij aardrijkskunde 3. Alleen natuuronderwijs is nooit mijn sterkste vak geweest, daar zat ik 1 of 2 punten boven de slagingsnorm
Maar goed, ik vermaak me prima op de pabo, heb een heel leuke klas en ook m'n stage is super
Je gaat je vast nog genoeg vervelen, de Pabo is echt niet moeilijk. Waarom heb je niet voor de universitaire PA gekozen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:33 schreef DenshiKerio het volgende:
Ik moet zeggen dat ik 't niveau op dit moment nog erg laag vind, maar dat kan ook komen omdat ik niet van de havo kom, maar als 22-jarige uni-dropout naar 't hbo ga..
Omdat ik een bizar druk leven heb naast m'n studiequote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef e-wok het volgende:
[..]
Je gaat je vast nog genoeg vervelen, de Pabo is echt niet moeilijk. Waarom heb je niet voor de universitaire PA gekozen?
Onderwijskundig Leiderschap!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef KommaVlinder het volgende:
Help! Ik moet me VOOR 1 december inschrijven voor een minor.. Maar kan niet echt een leuke vinden. Iemand ideeën?
SPO?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef KommaVlinder het volgende:
Help! Ik moet me VOOR 1 december inschrijven voor een minor.. Maar kan niet echt een leuke vinden. Iemand ideeën?
Ah dat lied zing ik altijd met mijn broertje!!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Tsjoe Tsjoe Wa doen met kleuters is echt cool![]()
![]()
Loooollerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, vandaag een baan gekregen..
Oh eerst even afstuderen
Bovenbouwquote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
LoooollerGoed man!! Welke groep
Vet! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh eerst even afstuderen
Half jaartje nog, ach ik klus een beetje bij als fotograafquote:Op donderdag 18 november 2010 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet! GefeliciteerdHoe lang moet je nog?
Wat heb jij trouwens super mooie foto's op je Flickr!
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh eerst even afstuderen
Lio? Nu afstudeerstage en straks gewoon werken, Lio is zo'n onzinquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef KommaVlinder het volgende:
Gefeliciteerd Dark_Angelus! Dus je gaat bijna je lio doen? In welke groep?
Twee vingers in de neus, inkoppen en gaan met die toeter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gut gemacht! Ben je er nerveus voor, of juist helemaal klaar voor?
Wow, volgens mij ben jij de eerste kleutermeester die ik ooit tegen ben gekomen! Heel bewuste keuze?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Rauzer het volgende:
Net afgestudeerd en nu al fulltime voor de kleuters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |