uit eten gaan is niets mis mee natuurlijk! Lekker juist. Iets wat ik handig vond om te doen, en nog trouwens (kreeg dat ooit als tip): bestel je saus apart in een kommetje. Dan kan je wel saus eten maar wrs veel en veel minder dan als de kok t al op je bord gooitquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Soempie het volgende:
Nieuwe poging vandaag. De enige valkuil die ik op het moment heb is m'n vriend en ik heb hem gister gevraagd vandaag iets gezonds klaar te maken met veel groente. Daarna bedachten we dat we vandaag 3 jaar samen zijn en dat we vanavond waarschijnlijk uit eten gaan. Maar dan kan ik altijd nog iets gezonds kiezen natuurlijk.![]()
Prima begin van de dagquote:Nu rennen voor m'n werk.
Dat zou voor mij het eten van lekkere dingen net te zwaar beladen maken. Door te wachten met speciale dagen en zo. Zou het voor mij juist een troostvoer iets worden, zo van ik ben zielig en om me weer goed te voelen eet ik iets speciaals.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik zie het dus anders, dat kan natuurlijk
Als je zoiets toch wilt doen maak er dan ook een speciale dag van, niet zomaar door de weeks bijvoorbeeld? Dat geeft ook al een ander signaal aan jezelf af denk ik
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Soempie het volgende:
Nieuwe poging vandaag. De enige valkuil die ik op het moment heb is m'n vriend en ik heb hem gister gevraagd vandaag iets gezonds klaar te maken met veel groente. Daarna bedachten we dat we vandaag 3 jaar samen zijn en dat we vanavond waarschijnlijk uit eten gaan. Maar dan kan ik altijd nog iets gezonds kiezen natuurlijk.![]()
Nu rennen voor m'n werk.
Dat is prima dat je het roept, ik besef ook wel dat ik makkelijk praten heb hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:26 schreef DarkElf het volgende:
iedereen is anders natuurlijken je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik zag alleen dat dat wel iets is wat t mensen moeilijker maakt (uit meeleesgebeuren hier he?) dus ik dacht; ik roep t even
Goed hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef foetre het volgende:
Na jaren van het jojoeffect lukt het me eindelijk om op een normale manier gewicht kwijt te raken.
Laatste half jaar van 105 naar 93 kg door middel van fitness en normaal te eten.
Zit nu op BMI van 29 dus nog even en ik zit weer in een gezond gewicht.
DE, die kilo's die jij bent kwijt geraakt tijdens je ziekenhuisperiode, zijn die ook weggebleven? (Niet dat ik dat als oplossing ziequote:Op donderdag 11 november 2010 09:26 schreef DarkElf het volgende:
iedereen is anders natuurlijken je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik zag alleen dat dat wel iets is wat t mensen moeilijker maakt (uit meeleesgebeuren hier he?) dus ik dacht; ik roep t even
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
DE, die kilo's die jij bent kwijt geraakt tijdens je ziekenhuisperiode, zijn die ook weggebleven? (Niet dat ik dat als oplossing zie)
Dat vroeg ik me dus inderdaad af. Zie je ook bij een flinke (buik)griep, dat het er zo weer aanzitquote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die zijn weggebleven maar dat is te danken aan mijn sporten en gezonde eten zeiden de dokters, vaak zien ze dat toch best veel mensen die kilo's (bijna) allemaal weer aankomen als ze eenmaal thuis zijn en weer kunnen eten.
tnxquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus inderdaad af. Zie je ook bij een flinke (buik)griep, dat het er zo weer aanzitKnap gedaan!
Thnx ik denk dat als je kg echt wil kwijtraken de enige manier is veel bewegen en niet opgeven.Ik doe 3x per week 1 uur cardiofitness op hartslag rond de 140 en 1x voetbal 1.5 uur.quote:
Jaren geleden toen ik 5 dagen per week werkte en om 7 uur al in de trein moest zitten deed ik dat ook al. En het kan primaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik zit er ook al een tijdje over te denken om mijn brood belegd in te vriezen. Maar ik ben bang dat het dan 'raar' ontdooit zeg maarWaarmee beleg jij je brood?
Realiseer je je ook dat het bij sommige mensen medisch of genetisch is? Ik vind je redenatie wat kort door de bochtquote:Op donderdag 11 november 2010 18:25 schreef DarkElf het volgende:
dat is ook waar maar je bent toch met me eens neem ik aan dat de meeste mensen niet te zwaar worden van lucht en dat sommige mensen dus wrs sneller toegeven aan verleidingen ondanks allemaal goeie voornemens enzo ? Dat bedoel ik ermee.
Ik heb echt de intentie niet om een discussie te beginnen over medische oorzaken etc... daarom zei ik ook: meeste mensen ipv allemaal. Das nogal een verschil. Dus nee ik ga niet kort door de bocht, ik koos mijn woorden zorgvuldig, ik heb genoeg ervaring in dit topic om te weten hoe mensen over woorden kunnen vallenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Realiseer je je ook dat het bij sommige mensen medisch of genetisch is? Ik vind je redenatie wat kort door de bochtNatuurlijk ligt het aan het eten, maar dat je dik bent wil niet zeggen dat je je minder kunt beheersen of lui bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |