Ik zou z'n username eer aan doen en alles herhalen wat ie zegtquote:
Mijn dietist zegt dat een halve kilo tot een kilo per week een gezond tempo is om af te vallen, dus jaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef Blistering het volgende:
Hmm, 8 kilo over 8 weken kwijt. Is dat nou goed of slecht?Moet wel bekennen dat ik door omstandigheden wel 2 weken achter elkaar pizza heb besteld
![]()
Ah, mooizoquote:Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn dietist zegt dat een halve kilo tot een kilo per week een gezond tempo is om af te vallen, dus ja
Da's wel zonde, maar ook heel herkenbaarquote:Op woensdag 10 november 2010 15:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, mooizo.
Tis ook zo wat als je alles wat je eraf sport aan het einde van de week er weer aan eet, vicieuze cirkel enzo. Maar deze week pakken we het goed aan
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef flugeltje het volgende:
Is het legitiem om een frietje goed te praten met de 'urban legend' dat je jezelf ook een keertje extra moet volstoppen omdat je lichaam anders in spaarstand gaat?
Nee...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef flugeltje het volgende:
Is het legitiem om een frietje goed te praten met de 'urban legend' dat je jezelf ook een keertje extra moet volstoppen omdat je lichaam anders in spaarstand gaat?
Als er 5 kilo af zijn mag ik van mezelf een frietjequote:Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee...
Maar het is wel zo dat je gewoon een afweging moet maken of je iets lekker genoeg vindt om daadwerkelijk op te eten en te accepteren dat het effect zal hebben op je gewicht.
dat is een keuzequote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er 5 kilo af zijn mag ik van mezelf een frietje
Aber naturlich, meine kleine flugel. Maar goed dat zeg ik ook alleen maar omdat ik straks aan een pot griekse olijven een salami pizza en een fles rode wijn begin. Voordat ik aan al dat lekkers begin, ga ik eerst The Secret to Weightloss Vol 2 doenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef flugeltje het volgende:
Shit, dan is die iPad die ik vandaag besteld heb zeker een gevalletje ''overdone''quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie hard!Ik vind het wel een goed idee van Sjeen om te belonen na 5 kilo met iets wat niet eetbaar is. Nu beloon ik mezelf al regelmatig met cadeautjes, dus dan moet ik maar eens iets heel speciaals bedenken.
En dan inderdaad de lekkere snacks inpassen in het menu!
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Shit, dan is die iPad die ik vandaag besteld heb zeker een gevalletje ''overdone''![]()
Net enigszins gesinned, moeders maakte tosti's, dus ook maar genomen. Maar uiteraard wel zonder sauzen.
Een tosti zonder kaas gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En als je met sauzen curry of ketchup bedoelt dan had je beter de kaas achterwege kunnen laten
Ja die xbox tochquote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik pas het dan ook in hoor SjeenIk mag dan een keertje een koolhydraatrijkere maaltijd en dat wordt m'n frietje
En uiteraard vind ik daar dan ook wel weer een reden in om iets voor mezelf te kopen wat ik helemaal niet nodig heb
Truequote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Een tosti zonder kaas gaat 'm niet worden.
quote:
Precies! Je leeft tenslotte maar 1 keerquote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef Soempie het volgende:
M'n vriend had zelfgemaakte broodjes hamburger en friet gemaakt. En toe pudding.
Niks groente.Maar het was wel heel lekker. Morgen weer een nieuwe dag.
quote:
Mmm een warm bad, ik ben jaloers. Het gaat vanmiddag toch stormen?quote:Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef Sjeen het volgende:
Welke storm? Het is hier heerlijk weer
Ik was gewoon van plan om te gaan lopen vandaag en daarna lekker in bad gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |