quote:Roellllll !
quote:HeerlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roellllll !
Lekker weertje vandaag he!
quote:Ik vrees een MH....Op vrijdag 29 oktober 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoeveel mixsaus je ook eroverheen gooit, die Cullum blijft kut.
quote:For The First Time.
quote:Idd, nog maar weinig échte guilty pleasures gehoord in dit onderdeel dat overigens gewoon bij DER RUDY op vrijdagavond net na twaalven had moeten blijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Di's toch geen guilty pleasure? Als iemand Marsipulami van Dennie Christian wil horen, da's pas een guilty pleasure!
quote:Zekerheidje in het leven, net zoals iedereen ooit doodgaat en Hans elke vrijdag een pallet pizza's naar binnen schuift.
quote:Claudinee.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:55 schreef alors het volgende:
Claudiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Daar is niets fouts aanOp vrijdag 29 oktober 2010 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Di's toch geen guilty pleasure? Als iemand Marsipulami van Dennie Christian wil horen, da's pas een guilty pleasure!
quote:Jou niet alleen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Die Kyteman hype ontgaat mij echt volledig
quote:Lol ja zag t ook op de webcamOp vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
Weet je wat ik net luisterde volgens mijn radio scrobbler:
AUDIOLINK – New York New York - Bedje.mp3 (21 Okt 2008 15:33:44)
Of te wel wat je nu op de achtergrond hoort
quote:Slordige import in Dalet dus. Normaal geproken wordt de naam aangepast in een formaat waarvan de site-versie van de XML weet dat 'ie niet moet worden getoond (zoals alle jingles en uuropeners).Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
Weet je wat ik net luisterde volgens mijn radio scrobbler:
AUDIOLINK – New York New York - Bedje.mp3 (21 Okt 2008 15:33:44)
Of te wel wat je nu op de achtergrond hoort
quote:doet mij niksOp vrijdag 29 oktober 2010 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wow. Ik vind dit dus heel erg goed he...
quote:Jij bent nu eenmaal anders
quote:Indd erg goed en ik luister niet vaak naar Claudia maar ik vind het vandaag wel leuk om te luisterenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wow. Ik vind dit dus heel erg goed he...
quote:Ah, een almachtig oordelendeOp vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een drama, die DiggiDex. En dan ook nog mensen die dat goed vinden![]()
What's The Frequency Kenneth
quote:Haha , ja die geeft zichzelf wel makkelijk wegOp vrijdag 29 oktober 2010 12:52 schreef alors het volgende:
Die nummer 2 is een van de meiden van Halal dacht ik Esmae ofzo.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef ConscienceNL het volgende:
![]()
Vandaag de hele dag vrij. Mooi RobRadio luisteren, C&S, Ekstra Weekend, Stenders Latevermaak, Nachtegiel...![]()
quote:Precies!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, een almachtig oordelende.
quote:Diggy is een baas.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een drama, die DiggiDex. En dan ook nog mensen die dat goed vinden![]()
What's The Frequency Kenneth
quote:Ga je huillie huillie doen?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
Man man al dat gelul over Wilders iedere dag.
quote:Ben ik wel een beetje met je eens, negeer die kerel gewoon.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
Man man al dat gelul over Wilders iedere dag.
quote:
quote:Ik voel em niet.
quote:Nog 2 uurtjes en we weten hetOp vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Allanah Myles.
En als de JVTW maar geen MH wordt.
quote:"van dat geluid kan ik kippenvel krijgen" (gehoortestreclame)Op vrijdag 29 oktober 2010 14:56 schreef Kanariegeel het volgende:
Wtf, wil die vent een date met Roosmarijn. Is hij wel goed bij zijn hoofd
Van dat liedje van Ilse de Lange krijg ik op een negatieve manier kippenvel. Brr, wat een naar nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Heel toevallig...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:02 schreef Pino112 het volgende:
Kaarten voor JvT..
Zal me niets verbazen dat dat de MH is, 3FM kennende.
quote:Lachen toch
quote:Fop Fip Fep Fup
quote:Hippe muziek ouwe
quote:Rob KamphuesOp vrijdag 29 oktober 2010 15:22 schreef Waalwijker het volgende:
Jullie weten vast wel wie de gast bij Ekstra Weekend is vanavond.
quote:
quote:Gecoverd ? Verkracht heet dat.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef miieejj het volgende:
the black eyed peas hebben die time of my live gecoverd ?
quote:Beter dan BEP~!
quote:Daarom is het ook een megahit, het is geen plugplaatOp vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Nog maar 43x gedraaid deze hit.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12442
quote:Idd wel raar, hij wordt al zowat elke show gedraaid.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Nog maar 43x gedraaid deze hit.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12442
quote:dat wel iddOp vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
Het had wel een weekje eerder gemogen.
quote:Bijna alle vrouwen in die clip
quote:
quote:Jawel. Sommige hier snappen blijkbaar niet dat dit het geluid van tegenwoordig is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind deze van Di-rect echt ge-ni-aal.
quote:g6 is dat niks nee?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:34 schreef Cee het volgende:
Stinkende copypaste teringherrie, dat is het, dat G6.Maar ja, ik ben in de minderheid.
quote:Huilie Huilie..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:34 schreef Cee het volgende:
Stinkende copypaste teringherrie, dat is het, dat G6.Maar ja, ik ben in de minderheid.
quote:NEE
quote:JA DAT MOGEN ANDEREN BEST VINDEN
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon mijn mening.
quote:Ik deed even een Geertje.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon mijn mening.
quote:ze hadden ilse toch terug gebeld.. d'r is nog hoop
quote:Ze lieten een teaser horen. Duidelijk G6 was dat.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef alors het volgende:
Huh wie zegt dat dat g6 megahit is??
Deze van Handsome Poets mocht van mij megahit zijn maarja niet dus..
quote:Coen heeft al paar keer 1 seconde laten horen van de Mh.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef alors het volgende:
Huh wie zegt dat dat g6 megahit is??
Deze van Handsome Poets mocht van mij megahit zijn maarja niet dus..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef miieejj het volgende:
http://www.handsomepoets.nl/index.htm
kijk eens op de website, en kijk eens links op je scherm
quote:Dit dus.
quote:Klopt. Zal jou niet overkomen, jij bent alwetend.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus jullie zijn allemaal ge-G6'd (variant van rickrollen)?
quote:http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12783Op vrijdag 29 oktober 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom is het ook een megahit, het is geen plugplaat
quote:Oh dat vind ik nu niet erg, G6 is al zo gearriveerd. En Handsome Poets is Nederlands product plus een goede plaatOp vrijdag 29 oktober 2010 16:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus jullie zijn allemaal ge-G6'd (variant van rickrollen)?
quote:Diggy Dex.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:55 schreef alors het volgende:
Wie zat er trouwens zonet in de studio, die ging zich ook bemoeien met het telefoongesprek...?
quote:Lekker boeiend, hoeft toch allemaal niet perfect te passen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:55 schreef Waalwijker het volgende:
Whaha dat afkappen van platen blijft toch wel erggg triest.
quote:Vind ik wel, die reclameblokken zijn kut. Het is geen commercie.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hoeft toch allemaal niet perfect te passen.
quote:Het slaat gewoon nergens op om platen voor de helft te draaien. Gebeurt alleen bij de publieke.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hoeft toch allemaal niet perfect te passen.
quote:Kiezen ze een mega-kneiter, is het ook niet goed, omdat het een mega-kneiter is en ze meer voor onbekendere nummers moeten gaan...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:54 schreef Derek010 het volgende:
Nee godverdomme kutlutsers, waarom nou steeds die Serious Talentbands MH maken, die net nr. 30 van de Top 40 halen, in plaats van de echte hits...
En dan nog vrolijk Like a G6 draaien.
quote:Het is maar net wat je een mega-kneiter noemt natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kiezen ze een mega-kneiter, is het ook niet goed, omdat het een mega-kneiter is en ze meer voor onbekendere nummers moeten gaan...
Nee, di's prima. Indiepop uit Nederland, past goed in het profiel.
quote:steeds? nou ik de megahit is 9 van de 10 keer geen Serious Talent. En dat lijkt me nou wel een taak voor een station als 3fm, Nederlands product en niet gevestigde namen stimuleren.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:54 schreef Derek010 het volgende:
Nee godverdomme kutlutsers, waarom nou steeds die Serious Talentbands MH maken, die net nr. 30 van de Top 40 halen, in plaats van de echte hits...
En dan nog vrolijk Like a G6 draaien.
quote:De platen die al weken in de (semi-)hoge rotatie zitten en die toch wel een hit worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een mega-kneiter noemt natuurlijk.
quote:Gelukkig maar, anders kreeg je dat je net 34 seconde mocht praten na een plaat en dan hop weer door naar de volgende. Nu blijft er nog wat ruimte om te lullen/improviseren.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op om platen voor de helft te draaien. Gebeurt alleen bij de publieke.
quote:dis is pas de 3 serious talent band die MH wordt (GBTTZ & Silent Express)Op vrijdag 29 oktober 2010 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
steeds? nou ik de megahit is 9 van de 10 keer geen Serious Talent. En dat lijkt me nou wel een taak voor een station als 3fm, Nederlands product en niet gevestigde namen stimuleren.
quote:+ de hele nachtOp vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
oh, zit dat jong er de hele dag ofzo
quote:Domien! Michiel! Lijsten jullie deze even in?!
quote:Ik vind het gewoon een bagger plaat, maar dat vind ik van heel veel platen van Serious Talent bandjes. Als ik die nummers 5 keer heb gehoord ben ik er al klaar mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie hier zijn toch echt een stel verschrikkelijke zeikerds bij elkaar zeg. Het is ook echt NOOIT goed.
quote:megahit doet wonderenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Druk hier ineens, de hele middag reageerd er geen hond hier
quote:Die kan naast die van Arcade FireOp vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien! Michiel! Lijsten jullie deze even in?!
quote:Volgens mij riep je daar iets bij dat dat veel eerder had moeten gebeuren, dus tel ik niet mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kan naast die van Arcade Fire.
quote:Inderdaad.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef alors het volgende:
Jaaa dat was dat feest waarvoor ze vorige week werden uitgenodigdin Reusel
quote:Eens.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef -Hans- het volgende:
Hele tijd disco classics in de sportschool. Opzich wel OK. Maaruh, wat een kud Megahit. Leuke plaat om af en toe even te draaien (2x in een week, ofzo), maar Megahit?! Naja, vooruit maar weer.
quote:
quote:Nope, nog niet idd.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]Hebben ze dat ding nou eindelijk op de playlist gezet??
edit: ding staat volgens mij nog niet eens in de computer.
quote:
quote:Doe nou niet net alsof je dat nog niet wist!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie hier zijn toch echt een stel verschrikkelijke zeikerds bij elkaar zeg. Het is ook echt NOOIT goed.
quote:Haha inderdaad he. Die gaat eerder voor 2 Unlimited ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:47 schreef alors het volgende:
Hehe zo'n type dat een gevoelig plaat aanvraagt
quote:Raar. En vooral dat het zolang moet duren.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef Waalwijker het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)maandag-uit-de-lucht
Da's prettig, voor de concurrent uit de lucht.
quote:Inderdaad. Geen EO dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar. En vooral dat het zolang moet duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |