quote:kloptOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je abonnement hebt mag je die noten bekijken?
quote:wat snapte je er dan niet aanOp vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat een nootjeszaak is hoor
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je abonnement hebt mag je die noten bekijken?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht even dat je gehakt gejat was nadat je betaald had.
quote:Ik snapte niet wat er weg was, ik dacht dat je een paar woorden miste en dat je fiets weg was of dat dat spel weg wasOp vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat snapte je er dan niet aan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht even dat je gehakt gejat was nadat je betaald had.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snapte niet wat er weg was, ik dacht dat je een paar woorden miste en dat je fiets weg was of dat dat spel weg was
quote:Ik ook
quote:En ik heb een fietsje!
quote:Dan ben ik één gym verkeerd gelopen!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die krijg je toch pas na de 4de gym?
quote:Dat maakt het spel wat makkelijker.
quote:Krijg je na de 2e al.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die krijg je toch pas na de 4de gym?
quote:Hoezo ik gebruik dat ding amper?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat maakt het spel wat makkelijker.
quote:Ik heb geen idee, ik heb hem gekregen in het stadje waar ik de derde badge had gehaald. Tegen zon vrouwke met normale beestjes. De 'plain' badge!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Ik dacht bij 4... bij die heuvel
quote:Omdat je dan sneller kunt reizen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo ik gebruik dat ding amper?
Ik kan nu ook mee doen met van die maffe spellekes! Soort Olympische spelen of zoiets!
quote:Nog sneller van random encouter naar de andere!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik was wel erg bezorgd om je gehakt.
quote:Ik ben blij dat ie zo weer megahit af is. Met Ilse erbij is beter, maar ik vind Dinant zo vreselijk.
quote:Hij heet ook Dinand.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie zo weer megahit af is. Met Ilse erbij is beter, maar ik vind Dinant zo vreselijk.
quote:Ik wist niet eens dat-ie megahit is/wasOp vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie zo weer megahit af is. Met Ilse erbij is beter, maar ik vind Dinant zo vreselijk.
quote:Oneens, als ik dat lied hoor is het alsof maden mijn oren van binnen uit kapot eten.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat-ie megahit is/was
Helemaal mee eens trouwens
quote:Ja, ook zo'n zin inOp vrijdag 29 oktober 2010 13:44 schreef iBenny het volgende:
Maar dan heb je straks ook nog een etentje toch?
quote:Gewoon een aansteker bij de bom houdenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n zin in
De sfeer is echt gezellig
Maar ja moeten ze maar niet zo roddelen over elkaar krijg je dat
quote:Ik moet de hele dag grijnzen ervanOp vrijdag 29 oktober 2010 13:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een aansteker bij de bom houden
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste Hansjepansje als je me belachelijk wil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |