Ach, het blijft stelen. Je kunt het proberen recht te lullen, of het nu een app van tachtig cent of een dvd van een serie is. Daar maakt iedereen zich wel schuldig aan, me dunkt. Het goedpraten is dan ook zo'n onzinquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
Mja fuck dit, die nieuwe layout werkt dus niet fatsoenlijk op een Desire. Ik heb niks goed te praten aangezien ik simpelweg nooit iets gestolen heb waar ik plezier aan heb beleeft. Je opmerking daarna laat weer prima zien hoe onwetend je wel niet bent.
Heb laatst een fiets meegenomen van iemand anders waar ik niet voor betaald heb, maar heb er geen plezier aan beleefd tijdens al die ritjes.. Dus het is goed om te weten dat het daardoor niet erg is wat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
Mja fuck dit, die nieuwe layout werkt dus niet fatsoenlijk op een Desire. Ik heb niks goed te praten aangezien ik simpelweg nooit iets gestolen heb waar ik plezier aan heb beleeft. Je opmerking daarna laat weer prima zien hoe onwetend je wel niet bent.
Je spreekt jezelf wel tegen kwiwi, tenminste, ik ga ervan uit dat je eerste alinea sarcastisch is bedoeld. Want daarmee keur je diefstal af, maar vervolgens zeg je dat het helemaal niet erg is als mensen apps stelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst een fiets meegenomen van iemand anders waar ik niet voor betaald heb, maar heb er geen plezier aan beleefd tijdens al die ritjes.. Dus het is goed om te weten dat het daardoor niet erg is wat ik heb gedaan.
En verder, ik gebruik de telefoon niet veel dus na 24u weet ik nog niet of een app (naar mijn mening) fatsoenlijk genoeg is om voor te betalen. Kwam er net ook pas na 3 dagen achter dat m'n spelletje niet goed werkte.
Maar dit wordt uiteraard weer een eindeloze discussie. Betaal jij gewoon lekker voor de apps als je daar zin in hebt, en laat anderen ze gratis gebruiken als ze daar zin in hebben (en de mogelijkheid er toe is). Iedereen blij
Ach de pest in, ik slaap er niet minder omquote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat je er na drie dagen achterkomt dat een app het niet goed doet is wel balen ja! Kan me voorstellen dat je dan de pest in hebt. Heb je je geld nog wel terug kunnen krijgen? Of was het een gratis app?
Da's natuurlijk ook wel weer zo!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach de pest in, ik slaap er niet minder om1x bellen en ik ben net zoveel kwijt.
Ja ik wil niet meer zonder, ideaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er hier meer mensen die de site http://www.appbrain.com gebruiken om apps te zoeken en beheren? Sinds vandaag daar eens geregistreerd, en ik moet zeggen dat ik het toch erg handig vind om alles te kunnen beheren via het web.
Tweetdeck.quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef lekzzz het volgende:
Is er ook een app zoals facebook die vaker update dan één keer in het half uur?
Telfort gebrúikt Roaming itt. andere providersquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef Revenge2005 het volgende:
Sinds vandaag ook een HTC Desire
met mobiel internet ..
Weet iemand trouwens waarom het roaming icoon blijft staan ook al zet je dat uit
He voor het internet Roaming uitgezet . maar lijkt wel alsof hij op telefoon modus ook roamt . waarschijnlijk vanwege mijn Telfort abbo . omdat deze het kpn netwerk gebruikt.. kan dit?
En welke ROM gebruik jij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef Ireyon het volgende:
Die melding blijft gewoon staan zolang je niet minstens 15mb aan intern geheugen over hebt. Je zou deze methode kunnen gebruiken om net nog wat meer apps naar je SD kaart te verplaatsen (die het standaard nog niet toestaan, of programma's met widgets die je nooit gebruikt). Als je een widget naar je SD-kaart verplaatst, zul je hem niet meer kunnen gebruiken dus daar moet je wel even op letten.
Voor mij was 't toch wel de belangrijkste reden om een custom Rom te gaan gebruiken.. M'n SD-kaart is nu zodanig gepartitioneerd dat een deel als 'intern' geheugen wordt gezien, heb nu toch zeker zo'n 300mb aan apps erop staan.
Mijn vriendin roamt niet met haar iphone icm telfort..quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Telfort gebrúikt Roaming itt. andere providers
MIUI, en dan de Engelse custom build van eevek.quote:
Hmmmm, ik heb MIUI getest maar vond het nog niet lekker werken. Misschien nog maar eens bekijken danquote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
MIUI, en dan de Engelse custom build van eevek.
Als je van tevoren je SD-kaart partitioneert met Rom Manager (nadat je een backup van je kaart hebt gemaakt uiteraard), houdt MIUI hier vanzelf rekening mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |