quote:Kolere Rave, srry dat ik het zegt maar volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker. Je bent geen 10 minuten binnen en je loopt al tegen alles en iedereen aan te schoppen
Klopt. Al vind ik tien minuten al lang voor mijn doen..

quote:@ rave: Heb jij enig idee wat ze bij de marine gebruiken om scheepsmotoren te ontvetten? en is dat ook voor burgers te koop?
Nope. Daar doe ik geen zaken mee!

quote:Is het niet geweldig?
Alles voor mijn fans!

quote:Laat ik eerst even zeggen dat ook al doelde je in 1e instantie niet op mij, het was wel een reactie waar mijn naam (door EllaN) in voorkwam. Dus best logies dat ik mij aangesproken voelde.
Daarbij meende ik te weten dat ik genoeg kracht bezat voor de cluster en alleen mijn conditie nog op pijl moest brengen. Dat ik mij hier zwaar in vergist heb is duidelijk geworden en bij de fysieke keuring kwam ik een klein stukje te kort bij kracht.
Ik kan niet uitleggen hoeveel teleurstelling dit brengt bij mij en heb hierom uiteraard de nodige tranen laten vloeien!
Hard of niet, iedereen heeft een deksel op z'n neus nodig.. Het zet je weer met beide benen op aarde en zorgt ervoor dat je de boel weer kan overzien.
Ja, het is kut en ja, je moet nu wachten. Maar je kan het ook zien als extra voorbereidingstijd die jou gegund wordt zodat je zeker weet dat je het gaat halen. Liever nu dan straks, als er echte consequenties boven het hoofd hangen als je het niet haalt.
quote:Maar ik kan zeker zeggen en met name op de keuring en tijdens het hardlopen om te trainen ik altijd voor de volle 120% (zoals jij zegt) ben gegaan. Het is voor mij wel of niet snap je .
Goed, hoe het zo gelopen is, ik ben nog steeds zwaar teleurgesteld en ben welliswaar gister begonnen met krachttrainen en ik zal mijzelf net zo hard opwerken voor januari wanneer ik terug mag komen voor de fysieke keuring.
Kijk, en als je dan in je januari terugkomt vouw je die complete drukplaat kapot met je oerkrachten!
quote:En ja, je bent een botte klootzak... maar stiekem mag ik je wel
Ik hou er niet van om om dingen heen te draaien of te liegen om iemand beter te laten voelen. Dus ja, dan ben ikmaar de botte klootzak. Maar ik heb gelijk. En op het moment dat lui dat door hebben kunnen ze dat alleen maar meer waarderen dan dat je ze naar de mond praat..
En stiekem ben ik ook een vreselijk positief persoon, maar het komt er altijd negatief uit..

quote:Rave is nu eenmaal meneer van de meningen die hij niet onder stoelen of banken steekt. Ergens is dat heel irritant en ergens is het verfrissend . Kunst is om het niet veels te serieus te neme
Het is irritant op het moment dat de waarheid niet overeenkomt met je eigen gecreëerde denkbeelden.
Mij lijkt het irritanter als de boel gesust wordt en je vervolgens door iemand anders keihard met de neus op de feiten wordt gedrukt. Als het dan toch iemand moet zijn, dan maar ik.
En ik ben een pepermuntje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ach, een klootzak meent het tenminste echt.
"Soms is een mening een waarheid die je liever niet wilt horen." -HT
Laat mij lekker de klootzak zijn.
Gaat mij redelijk giet af dunkt mij...
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip