quote:Vet!
quote:Bravo LIFE!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef TripleP het volgende:
Doei, ik ga, life awaits in the 079 (h)
quote:Heel snel gast. Enorm benieuwd wat jij allemaal te vertellen hebt.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:05 schreef Goddelijker het volgende:
Wanneer moet ik ff komen buurten bij je?
quote:Genoeg.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heel snel gast. Enorm benieuwd wat jij allemaal te vertellen hebt.
Godver ik hoor m'n phone drie keer gaan maar kan hem niet vinden
quote:Kut.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:17 schreef Borkydude het volgende:
Huisgenoten zijn ook niet thuis + geen landlijn. Kan iemand m'n telefoon even laten overgaan?
Edit: Laat maar
quote:Wat? Wij krijgen thuis iig of een sony, of een philips.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.
Harman/Kardon, Onkyo, Denon of desnoods JBL zijn puick.
quote:
quote:Yooooo
quote:Geniaal gast, lekker geleerdOp zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Borkydude het volgende:
Do waarom heet je GoddelijkerIk noem dat diefstal van intellectueel eigendom en parafernalia.
Bart hoe was je Beurfday?
quote:Ach, dat zijn geen slechte merken.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat? Wij krijgen thuis iig of een sony, of een philips.
quote:Hehehehe.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:24 schreef TripleP het volgende:
Jezus. Vercrackte nacht nummer zoveel. Pff.
quote:Die promomix heb ik al een maand ofzo.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehehe.
Oja, die cd is helemaal niet z'n nieuwste cd, maar een promomix, zag ik netFallen Light is z'n nieuwe cd, maar die kon ik nog niet in 320 vinden
quote:Die stuurde ik gister, wtfOp zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef TripleP het volgende:
[..]
Die promomix heb ik al een maand ofzo.
quote:Ja, dus gaf jij mij die mix voor de tweede keer.
quote:Oh. Toch lief dat je zo overdreven blij deed!Op zaterdag 30 oktober 2010 12:33 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja, dus gaf jij mij die mix voor de tweede keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |