quote:Boks robr0 mattie, you has my back.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:08 schreef robr0 het volgende:
Paranormal Activity (2007)
R 86 min - Horror | Thriller
quote:Moet je eens bij de Arc de Triomph proberen. Een 6-baans rotondeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Hyman het volgende:
Haha, sta ik zo op een dubbelbaans rotonde, wil ik optrekken had ik em blijkbaar in zn 3 gezetdus stond ik midden op de heule drukke rotonde stil
quote:We've all been there once, broham!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Hyman het volgende:
Haha, sta ik zo op een dubbelbaans rotonde, wil ik optrekken had ik em blijkbaar in zn 3 gezetdus stond ik midden op de heule drukke rotonde stil
quote:Toch geen Bose hoop ik hè?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Laat die kerel een geluidsysteem van 500 euro horen. Zegt mijn vader: Klinkt prima!
Laat hij daarna een systeem van 1300 euro horen. Mijn vader spontaan verliefd op dat ding
quote:Alleen om de prijs of klonk het ook geweldig?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Laat die kerel een geluidsysteem van 500 euro horen. Zegt mijn vader: Klinkt prima!
Laat hij daarna een systeem van 1300 euro horen. Mijn vader spontaan verliefd op dat ding
quote:Het klonk echt veel beter.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Alleen om de prijs of klonk het ook geweldig?
En Bose is crap inderdaad.
quote:
quote:als we dan over de vagien van cathrien kunnen praten zou dat wel spang zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kom met z'n alleen naar de 3FM SC dat is veel leuker met z'n allen
quote:Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het klonk echt veel beter.
En hoezo is Bose slecht? Die vond ik eigenlijk nog beter klinken. Maar die was met 2400 ook wel weer een stuk duurder.
quote:Harman Kardon is ook lang niet altijd goed, mits het om auto-installaties gaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.
Harman/Kardon, Onkyo, Denon of desnoods JBL zijn puick.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
als we dan over de vagien van cathrien kunnen praten zou dat wel spang zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |