Bedoelen ze snipers in het algemeen, of mensen die heel slecht zijn in snipen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
gister nog mooi bericht bij mw2 online:
Attention! All Snipe Noobs, DONT buy Black Ops.
Maar bijna Black Ops
Tevens ook begin van een drukke periode met weinig vrije tijd voor mij
Aan het einde van mijn tentamen week, wat heerlijk toch weer, ghehe.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah,
carnavalsseizoen begint weer
Dus elk weekend in de kroeg, en door de weeks werken
Ik bij MediaOfferquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:49 schreef KaMo het volgende:
Besteld bij Gcshop.nl
Want daar bestel ik altijd al mijn games!
De snipers die in een hoekje gaan liggen en met thermal scope snipe,quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bedoelen ze snipers in het algemeen, of mensen die heel slecht zijn in snipen?
Want ik ben zeer slecht in snipen
Met een sniper mag dit als je het mij vraagt, het is niet voor niets een sniper.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De snipers die in een hoekje gaan liggen en met thermal scope snipe,
in afghanistan in de bunkers gaan liggen snipe.
Die dingen allemaal![]()
dus de echte lame campers
Hmm, ik loop rond met .44 magnumquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De snipers die in een hoekje gaan liggen en met thermal scope snipe,
in afghanistan in de bunkers gaan liggen snipe.
Die dingen allemaal![]()
dus de echte lame campers
Vind ze zwaar irritant.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met een sniper mag dit als je het mij vraagt, het is niet voor niets een sniper.
Speel je op PC?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind ze zwaar irritant.
Vaak liggen ze ook zo dat ze in domination dat gedeelte precies kunnen zien enzo.
Zwaar irri. En zullen ze gewoon een eigen servertje van moeten maken ofzo
ik gebruik altijd de Scar-H met als extra de Rode stip en de extra magazijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hmm, ik loop rond met .44 magnum
Zie ik iemand in de verte, probeer ik hem te krijgen met mijn intervention
yepquote:
De iron sight van de Scar is zo fijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gebruik altijd de Scar-H met als extra de Rode stip en de extra magazijn.
Haal er vaak zat long distance kills mee
Ik PS3, daar zijn de snipers toch wel wat minder vervelendquote:
maar gekke tilbo,quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De iron sight van de Scar is zo fijn
360quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar gekke tilbo,
Hoe speel jij ? anders daag ik je wel een keer uit als je op PC speelt
pfff hahaquote:
mja pc versie liggen ze overal, haalt toch vaak snelheid uit een spel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik PS3, daar zijn de snipers toch wel wat minder vervelend
Ja, dat zal er wel komen jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien is het verstandig om na dit topic een apart 360 / PS3 topic aan te maken en een apart PC topic.
Ik heb geen zin om te lezen hoeveel qaudruppel GHZ een PC nodig heeft om een spelletje af te spelen.
Mooi, is meteen al dat jonge grut ook weer uit het topic dat ik lees! Drama altijd op Xbox live..quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien is het verstandig om na dit topic een apart 360 / PS3 topic aan te maken en een apart PC topic.
Ik heb geen zin om te lezen hoeveel qaudruppel GHZ een PC nodig heeft om een spelletje af te spelen.
komt vanzelf wel als het spel uit is. als je dat nu al dood krijg je 3 topic die dood zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
red dot op de scarquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De iron sight van de Scar is zo fijn
Ik speel op PC, kben wel in voor een 1 vs 1 duel met een FOK!ker, kijken hoe goed die zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar gekke tilbo,
Hoe speel jij ? anders daag ik je wel een keer uit als je op PC speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |