Vliegveld missie in MW2quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nouja, het feit dat je misschien Kennedy mag afmaken en zeker Castro mag neerschieten vind ik al wel vette missies
Ow in dat geval, moet je je adres even PMen, stuur ik je vandaag nog een exemplaar op!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:35 schreef CrazyAces het volgende:
Heb geen zin meer om te wachten eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ow in dat geval, moet je je adres even PMen, stuur ik je vandaag nog een exemplaar op!
cumooooooooooooon, cumoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonquote:
Toch soms wel kut als ze cover hebben achter een steen fzo, en dan in last stand vallen. Dan moet je ze helemaal gaan flanken of ze raken met een stun/flash.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef Pizzaa het volgende:
Teammates can also revive you - even players that don't have Second Chance. You can see a white REVIVE tag above a player that can be revived.
Omg dat is egt gay
Maarja ik schiet toch altijd net zolang totdat ie helemaal dood is
och zo veel mensen gebruiken het niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef Pizzaa het volgende:
Teammates can also revive you - even players that don't have Second Chance. You can see a white REVIVE tag above a player that can be revived.
Omg dat is egt gay
https://www.mediaoffer.nl/pc/674quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:51 schreef Pizzaa het volgende:
mwa viel me in mw2 nog wel op hoeveel mensen die noob perks gebruiken, ik kan er gwn niet bij dat ze het dan leuk vinden ik speelde altijd :
Perk 1 scavenger pro
Perk 2 Stopping Power pro
Perk 3 steady aim pro
met scar h fmj
btw waar pre-orderen jullie hem?
http://tweakers.net/price(...)ty-black-ops-pc.html
bij intertoys een headset en bij bartsmit een t-shirt verder niks volgens mij, alleen als je premium edition doet enzo krijg je een avatar voor psn home lol!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:01 schreef KaMo het volgende:
En waar krijg je de leukste extratjes voor PS3?
Ja, of gewoon een headshot, niks revive dan. 1-shot kill.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef Pizzaa het volgende:
Omg dat is egt gay
Ah, headset heb ik al en zo'n shirt zou ik me slechts een nerd in voelen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bij intertoys een headset en bij bartsmit een t-shirt verder niks volgens mij, alleen als je premium edition doet enzo krijg je een avatar voor psn home lol!
ik snap er werkelijk niks vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb de singleplayer van mw2 twee keer gespeeld, toen ik heb bet had en toen internet er een tijdje uitlag, icm meukt spec ops die tweede keer..
Hmz, had het op iPhone getypt en dan past ie soms wat dingen automatisch aan. Zal het even herstellen..quote:
Niet het begin van een drukke periode bij mij, maar wel er middeninquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
gister nog mooi bericht bij mw2 online:
Attention! All Snipe Noobs, DONT buy Black Ops.
Maar bijna Black Ops
Tevens ook begin van een drukke periode met weinig vrije tijd voor mij
Tjah,quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Niet het begin van een drukke periode bij mij, maar wel er middenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |