quote:Eplaza, tientje korting en een shirt?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Helemaal vergeten om deze te pre-orderen. Wat is momenteel de leukste deal voor deze game? Geen LE ofzo, al die extra meuk hoef ik niet
quote:Dit miste ik!Op donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef DeeBee het volgende:
Lapo:
[..]
Over dit trouwens, dat is natuurlijk de ultieme boost-loophole, wtf?!
Mag hopen dat je dan alleen TDM mag spelen of zo en bij elkaar in party kan komen, anders log je lekker even nog een PSN / XBOX live-account in en kan je gaan boosten voor je leven in FFA.
quote:Had dit even gemist, maar dat scheelt een hoop. Alhoewel, zo groot zijn hoop van die levels nou ook weer niet, dus naar elkaar toerennen kan altijd nog wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
valt mee. je kan in ffa geen tactical spawm ding geval gebruiken.
quote:Marathon pro is toch juist no falling damage?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Had dit even gemist, maar dat scheelt een hoop. Alhoewel, zo groot zijn hoop van die levels nou ook weer niet, dus naar elkaar toerennen kan altijd nog wel.Maar je kan iig niet meer naast elkaar gaan zitten, dat scheelt op zich ook al ja...
Heb er wel zin in!Wel naar dat er toch unlimited sprint inzit als je marathon pro haalt, dat maakt runner class toch wel weer waarschijnlijker...
quote:Volgens mij was no falling damage bij lightweight proOp vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Marathon pro is toch juist no falling damage?
quote:hhaaha, trouwens:
quote:Je schiet IRL regelmatig op 16-jarige kutmennekes?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
ik en mijn vriendjesmijn vriendjes en ik worden er wel helemaal chagrijnig van dat 16 jarige kutmennekes veel sneller zijn dan wij tijdens het gamen. Laatst had ik in een MP game gewoon 0 kills en was ik 19x zelf gestorven. Gelukkig winnen we het IRL wel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je schiet IRL regelmatig op 16-jarige kutmennekes?
quote:Hoe domOp vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hhaaha, trouwens:
You know you're addicted to CoD when....
...you walk around a town or store and think "This would make a great multiplayer map!"(komt me echt herkenbaar voor)
...you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
...you think your boots give you Ninja Pro.
...you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
...you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
...you start doing 360's when playing dodge ball.
...someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!
quote:Eerste is ook herkenbaar, en de vierde heb ik wel eens voor de grap gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hhaaha, trouwens:
You know you're addicted to CoD when....
...you walk around a town or store and think "This would make a great multiplayer map!"(komt me echt herkenbaar voor)
...you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
...you think your boots give you Ninja Pro.
...you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
...you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
...you start doing 360's when playing dodge ball.
...someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!
quote:jaaaOp vrijdag 29 oktober 2010 16:38 schreef Baghdaddy het volgende:
Huh..kan je samen splitscreen online?
quote:ik ook, en waarom gebruik je in hemelsnaam die perks in hardcore, er is toch geen standaard uav. en ninja hoeft ook niet want niemand hoort je met 50 killstreaks in de luchtOp vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Edwinuss het volgende:
Perk Slot 1 Ghost | Ghost Pro
Perk Slot 2 Warlord | Warlord Pro
Perk Slot 3 Ninja | Ninja Pro
Dit is hoe ik ga spelen denk ik, ik speel bijna altijd hardcore.
quote:Grr splitscreen online is xbox only !
quote:niet, http://blog.us.playstatio(...)multiplayer-for-ps3/ lees dat maarOp vrijdag 29 oktober 2010 20:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Grr splitscreen online is xbox only !
quote:Jij speelt overduidelijk geen hardcoreOp vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik ook, en waarom gebruik je in hemelsnaam die perks in hardcore, er is toch geen standaard uav. en ninja hoeft ook niet want niemand hoort je met 50 killstreaks in de lucht
quote:Het is toch zo dat beide platforms splitscreen kunnen, maar dat de xbox dus 2 gamertags tegelijk ingelogd kan hebben, terwijl de ps3 een account+ guest (account(1)) kunnen gebruiken?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
niet, http://blog.us.playstatio(...)multiplayer-for-ps3/ lees dat maar
quote:geloof het welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het is toch zo dat beide platforms splitscreen kunnen, maar dat de xbox dus 2 gamertags tegelijk ingelogd kan hebben, terwijl de ps3 een account+ guest (account(1)) kunnen gebruiken?
quote:'Ik ook'Op vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik ook, en waarom gebruik je in hemelsnaam die perks in hardcore, er is toch geen standaard uav. en ninja hoeft ook niet want niemand hoort je met 50 killstreaks in de lucht
quote:Mensen die denken dat ze tof zijn als ze hardcore spelenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Jij speelt overduidelijk geen hardcore
quote:Beter dan normal waar alle kutnoobtubers, knifers en 12 jarigen zittenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze tof zijn als ze hardcore spelen
quote:Wat lul jij nou weer? Wie zegt dat te zijn dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze tof zijn als ze hardcore spelen
quote:camp skills bedoel je?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Hardcore is voor de mensen met echte skills.
quote:Een scheitspel nog wel... Activision maakt trouwens nooit de Call of Duty gamesOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef 0546timm het volgende:
Ik vind het cartoonachtig.
Echt een scheitspel, laat 't maar mooi door Activision ontwikkelen.
quote:Nee hardcore is alleen voor mensen die de snelste reactie vermogen hebben.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Hardcore is voor de mensen met echte skills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |