quote:Herken je jezelf in een van die drie?
"Hmm. De Bakker en Schoorel serveren goed en hebben gevaarlijke slagen, dus dat is wel vergelijkbaar. Het is wel zo dat ik in 2003 een van de besten op gravel was. Zo ver zijn zij natuurlijk niet, maar er zit wel potentie in."
Hij is ook zo bescheiden. Hij heeft Roger gewoon laten winnen natuurlijk.quote:Verkerk let tijdens de grote toernooien vooral op Roger Federer, tegen wie hij zelf ooit matchpoints liet liggen. "Ja, fijne pot was dat. Pfff. Ik deed niet zo veel fout toen. Federer is gewoon een mooie speler.
en ook weer de bescheidenheid; '1 van de besten op gravel'quote:Op zondag 22 mei 2011 15:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk: "Omdat ik niet meer speel kunnen zij ver komen". Martin.
En ook 'in 2003'quote:Op zondag 22 mei 2011 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
en ook weer de bescheidenheid; '1 van de besten op gravel'
Het moet voor Nick Carr ook een eer zijn geweest om voor hem te werken.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:14 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/video/24212(...)r-door-de-benen.html
Nu snap ik ook waarom Federer in die tijd geen coach had, ze wilden allemaal graag met Martin werken en dan ga je je zelf natuurlijk niet verbinden aan één of andere nobody uit Zwitserlandquote:Vanwege een financieel geschil brak je in 2006 met Carr. Is er wel weer contact tussen jullie?
"Helemaal niks. Ik weet niet eens waar hij nu woont: in Nederland of Nieuw-Zeeland. Ik ga er niet over uitwijden, maar we vinden allebei dat we gelijk hebben. Als hij me belt om te eten of zo, doe ik het meteen. Maar hij moet komen. Nick is gewoon een supercoach. We hebben enorm veel aan elkaar gehad. Hij bracht mij naar de top en ik hem."
Maar ook zo sociaal he. Carr die als veredelde groupie eigenlijk gewoon diende voor het aangeven van de ballen tijdens de training bestempelen als de man die Hem naar de top heeft gebracht. Zo sociaal van hemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:50 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom Federer in die tijd geen coach had, ze wilden allemaal graag met Martin werken en dan ga je je zelf natuurlijk niet verbinden aan één of andere nobody uit Zwitserland
Ik zei het tijdens de partij al; Is Hij wedergekeerd als vrouw?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hebben jullie wel eens gekeken naar reader.google.nl? Geen wonder dat Zijn nieuws nog steeds hét voorbeeld is!
En dan deze link: Rus doet denken aan Verkerk. Helemaal waar natuurlijk, en goed dat de journalisten direct de link met die legendarische Tweede Ronde weten te leggen, maar wat ze vergeten te melden is dat Verkerk met zijn achteloze alcoholinname ook aan een Rus doet denken.
Nee Hij heeft slechts 5 minuten met haar gepraat. Dit was zo'n inspiratie voor haar dat ze gelijk hier toe in staat is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zei het tijdens de partij al; Is Hij wedergekeerd als vrouw?
Idem ditoquote:Op zondag 5 juni 2011 16:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verdomme, heb ik gewoon een heel deel gemist van deze briljante reeks! Even teruglezen.
quote:Een twitteraar:
Waar is Martin Verkerk? Die had Nadal wel van de baan af kunnen slaan.
JorisvanUem - 5 Jun 19:07:12
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef luckass het volgende:
Ik moest vandaag gewoon even aan Hem denken.
Heldquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef wimderon het volgende:
Het eerste dopingschandaal: wim vansevenant
Ik dacht even, het komt toch nog goed met de politiek, maar hij wacht duidelijk tot het echt niet langer kan en grijpt dan keihard in.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:24 schreef Reya het volgende:
Nieuw opgerichte politieke partij: Martin
De titel was hoopgevend, de inhoud des te teleurstellender
twitter:Infostrada2012 twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 17:58:40#Kitzbuehel: @robin_haase is 1st Dutch finalist of an #ATP event outside of Holland since Martin Verkerk in Munich in 2004. @stokersports reageer retweet
Ah, het origineelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:35 schreef luckass het volgende:
Ik moest denken aan http://gobarbra.com/hit/new-4d445ebc8ac9e6af3e50c162268ab3f9
terechte opmerkingquote:
hij kan ook als enige de houdgreep met alleen zijn rechtervuist uitvoerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er een judopak klem zit tussen de vuist, dan moet je als tegenstander hopen dat je heel blijft.
quote:Het in 1958 door Martin Schröder opgerichte Martinair stopt per november 2011, na 53 jaar, met haar passagiersvluchten en zal zich gaan richten op het vrachtvervoer.
Als afscheidscadeau geeft Martinair tickets weg aan Martins uit Nederland. We hebben een aantal Martins gevraagd om de tickets uit te delen. Heet je ook Martin? Laat dan uiterlijk 30 augustus je gegevens achter en maak kans op een van de vluchten. Heet je geen Martin? Niet getreurd, voor jou hebben we spectaculaire kortingen op al onze bestemmingen!
Martin heeft geen vliegtuig nodig om van A naar B te komen. Hij gaat gewoon te voet. Dat gaat sneller.quote:
Als het onweert hoor je helemaal geen donder, dat is gewoon Martin die door de geluidsbarriere heen gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Martin heeft geen vliegtuig nodig om van A naar B te komen. Hij gaat gewoon te voet. Dat gaat sneller.
quote:
Dat heeft Hij er gewoon zelf neer gezet. Om Federer een steuntje in de rug te geven in zijn strijd tegen Nadal en Djokovic. Ondertussen weten wij heus wel dat het allemaal schijn is. Zolang het voor Fedje maar een geruststelling is.quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef franklop het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Federer
Bijnaam The Swiss Maestro, FedExpress, King Roger,
The Greatest Of All Time
heiligschennis
Ik had de link nog niet gelegd, uiteraardquote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef franklop het volgende:
Martin wordt en passant ook nog eens wereldkampioen bij het tijdrijden
Men is bang dat als men die knop hier invoert Fok! overbelast gaat raken.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:18 schreef thettes het volgende:
Ik mis in dit topic echt regelmatig een 'vind ik leuk' knop
Niet alleen Facebook. De datalijnen raken zo overbelast dat heel internet gewoon down raakt.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
...en het Facebook meeneemt in de val. Kunnen we voor de vuist weg wel zeggen.
Exodus 14 vers 21 en 22quote:"Toen Martin zijn hand uitstrekte over de file, zo deed de Heere de file weggaan, door een sterken oostenwind, dien gansen nacht, en deed de file verdwijnen, en de auto's werden gekliefd. En de kinderen Martins zijn ingegaan in het midden van de weg, op het droge; en de rijen auto's hun een muur, aan hun rechter hand en aan hun linkerhand."
Het was ook een look-alike, als het Martin zelf was geweest was niet alleen vandaag een topdag geweest voor XL (en voor mij)quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Felagund het volgende:
Hoax, Martin Verkerk zit nooit in de file. Of reed hij op de vluchtstrook?
Sterker nog, Hij veroorzaakt zelf kijkersfiles. Iedereen remt af om Hem nog iets langer te kunnen beschouwen.quote:
Norrage zag dat XL in de file iemand zag die op Martin Verkerk leek! Dit wordt een topdag!quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef Norrage het volgende:
XL zag in de file iemand die op Martin Verkerk leek! Dit wordt een topdag!
Valt me nog mee dat niet 99% van de Halloweenvierders als hem verkleed gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat briljant ook, dat iemand in de file gewoon zijn Martin-masker ophoudt.
Als je geflitst wordt met een Martin-masker op, dan ontploft de flitspaal. Dat was de ware reden van die flitspaalbom onlangs.quote:Op maandag 5 december 2011 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat briljant ook, dat iemand in de file gewoon zijn Martin-masker ophoudt.
twitter:VerkerkMartin twitterde op donderdag 08-12-2011 om 16:05:33OUATT ; De weg naar Ahoy!Spreek je uit als 'OE-AT'OUATT Nederland organiseert van 2 t/m 8 januari 2012 een uniek nieuw toernooi,de reageer retweet
Pure poëzie!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
twitter:VerkerkMartin twitterde op donderdag 08-12-2011 om 16:05:33OUATT ; De weg naar Ahoy!Spreek je uit als 'OE-AT'OUATT Nederland organiseert van 2 t/m 8 januari 2012 een uniek nieuw toernooi,de reageer retweet
sterker nog, hij is het DC team!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef luckass het volgende:
Wordt Hij nog opgeroepen voor de DC met al die blessures?
Jij denkt dat Martin dat overlaat aan zo'n lul de behanger als Jan Siemerink?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef luckass het volgende:
Wordt Hij nog opgeroepen voor de DC met al die blessures?
HIJ roept zichzelf op wanneer HIJ dat zelf wenstquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij denkt dat Martin dat overlaat aan zo'n lul de behanger als Jan Siemerink?
Martin komt gewoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
HIJ roept zichzelf op wanneer HIJ dat zelf wenst
Was?quote:
Vroeger?quote:
Hij maakte vast een spelfout. Ik denk dat ie bedoelde: "hij wast wel goed". "vroeger" (want nu laat ie zijn kleren wassen, om voor meer werkgelegenheid te zorgen)quote:
Ik denk elke dag aan Martinquote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef TheFastOne het volgende:
Ik moest weer aan Martin denken, gewoon uit het niets.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Pff die finale in 2003. Ik hield niet van tennis en werd uitgenodigd om die wedstrijd te komen kijken.. Wat was ik blij dat hij toen werd afgedroogd
Vooral de drank.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef luckass het volgende:
[..].
Hij had Zijn wedstrijd gewoon verkocht man. Hij moest nog wat openstaande rekeningen betalen aan hotels, prostituees en drankleveranciers. En ik kan je vertellen dat dat geen kleine bonnetjes waren.
De betaalde rekening is ook de reden dat de betreffende drankfabrikant nog bestaat. Martin liet gewoon zijn sociale gevoel spreken voor al die werknemers. Want zo is Hij.quote:
Ze wouden ook al een bier naar hem vernoemen, maar Hertog Martin zou te verwarrend kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De betaalde rekening is ook de reden dat de betreffende drankfabrikant nog bestaat. Martin liet gewoon zijn sociale gevoel spreken voor al die werknemers. Want zo is Hij.
quote:Martin doesn't hold to love. He holds to agony and despair.
Wordt wel in drank afgenomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:23 schreef TheFastOne het volgende:
Over 249 dagen wordt Hij 34. Dat jullie het maar weten. Onwetend zijn van Zijn verjaardag wordt niet in dank afgenomen.
Zijn carriere is niet achter de rug, hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef The_Hives het volgende:
wat een jonge god is het nog! En op zo'n jonge leeftijd zo'n fantastische carrière achter de rug. Dat wordt nooit meer geëvenaard!
Ik verwacht een aankondiging van zijn trainerschap waarin hij zijn pupil op onnavolgbare wijze laat spelen en hem op de koop toe nog een lesje bier drinken geeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef Falco het volgende:
Ik verwacht nog wel een aankondiging van zijn comeback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |