quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef N.i.c.k het volgende:
prachtig stuk in de AD sportwereld.een enkele passage.
Was het bereiken van de RG finale een hoogtepunt in je leven ?
'Met kleren aan wel, ja'.
Over zijn ontsnapping tegen Horna.
'Ik speelde toen bewust drie punten service volley. Dan ben ik direct aan het net om hem te feliciteren, dacht ik. Ik had toch al een afspraak gemaakt met Raemon. We zouden in het weekeinde wat gaan drinken in Nederland.'
Over het dagelijks frequenteren van de Jappaner op de hoek, tijdens RG.
Die avond drinkt hij met zijn ouders een borreltje ('ik nam twee biertjes per dag, meer niet') op de overwinning. Zijn moeder staart plots naar de ingang van het restaurant. Daar staat Moya die toevallig in dezelfde tent wil gaan eten. 'een paar minuten later stonden twee champagneflessen op onze tafel. Cadeautje van Carlos.'
[...] 'Vorig jaar kreeg ik nog een sms'je van hem, toen hij in Amersfoort speelde. 'Waar kun je leuk uit in Amsterdam?', schreef hij. Ik heb hem met plezier wat tips gegeven'.
De eigenaar van de Jappaner is een tevreden mens. Dankzij de zegetocht van Verkerk, [..], stijgt diens omzet fors. Hij leeft met de tennisser mee en zet af en toe een fles champagne op tafel. Iedereen neemt het ervan. behalve de finalist zelf. Die houdt het, traditiegetrouw, bij twee biertjes.
En quote van McEnroe over V.
'Je bent Rocky met een tennisracket'.
Over de verloren finale, alwaar Karen Mulder op de tribune zat zei hij op de persconferentie:
'ik had verloren en Karen Mulder gemist. Terwijl ik vrijgezel was. Dubbel pech op een dag.'
Over het niet deelnemen aan Dancing with the stars:
'Ik heb het ritme van een zwangere zeekoe'.
Over de toegenome aandacht en zijn sterrenstatus:
'ik moest aan al die aandacht wennen. Ik stond een keer in de winkel van een tankstation en wilde een ijsje pakken. Zegt een vrouw tegen me; 'Jij mag geen ijsje, dat is niet goed voor je'. Zo iemand wil je toch aan haar haren beetpakken en naar buiten gooien.'
Het hele artikel AD.
quote:Vorige TopicsOp zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef sportfreak het volgende:
Mensen, kom allemaal naar FOK!sport voor een prachtig verhaal over jullie held.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/49500
quote:Ik zal op Martin proosten om 0:00.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar wordt natuurlijk flink op gepilst
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is dus 25 uur jarig, zoals het hoort, meer dan anderen.
quote:Logisch natuurlijk. Martin heeft ooit de zomertijd ingevoerd omdat zijn tegenstanders in het donker zijn top20 slagen niet meer konden zien aankomen. Hij wilde ze natuurlijk wel een eerlijke kans geven (tevergeefs).Op vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Zijn top20 slagen zien ze ook in klaar daglicht niet aankomen hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk. Martin heeft ooit de zomertijd ingevoerd omdat zijn tegenstanders in het donker zijn top20 slagen niet meer konden zien aankomen. Hij wilde ze natuurlijk wel een eerlijke kans geven (tevergeefs).
quote:Juist de reden dat Martin in daglicht wilde spelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn top20 slagen zien ze ook in klaar daglicht niet aankomen hoor
quote:Zo kan hij ook weer een uur langer in de kroeg zitten.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wtf, het lijkt alsof die gast zijn hoofd bij al die foto's met BNers photoshopt ofzo....overal kijkt ie hetzelfdequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef wimderon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ot_door_de_vers.html
Natuurlijk ontbreekt ook Martin niet in de collectie:
[ afbeelding ]
Ja gast, die foto is gewoon kwijt ofzo he? Of heb jij die toevallig?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Norrage het volgende:
Ik sta ook op de foto met Martin
En luckass ook!
Helden zijn we!
Ohja jouw foto was er niet ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja gast, die foto is gewoon kwijt ofzo he? Of heb jij die toevallig?
Ik heb wel de foto dat ik een van Zijn dropshots haal.
Ach, een Martin-volgeling mag van mij fouten maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja jouw foto was er niet ofzoDat was er een die ik gemaakt had
misschien vond David (die ze uploadde) die niet kwalitatief goed genoeg ofzo
In vergelijking met Martin is iedereen een minderheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:19 schreef Norrage het volgende:
Snap niet dat ie nog foto's heeft gemaakt ná die met martin....lijkt me toch dat je dan je doel bereikt hebt...maar volgens mij is ie dus echt geestelijk gehandicapped...Respect van Martin dat ie zelfs met zulke minderheden op de foto gaat hoor!
Dus dat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:14 schreef luckass het volgende:
Bij deze wil ik Hem van harte feliciteren.
Martin is nu nog een kleine 22 uur jarig.
Over exact een uur is hij nog exact even lang jarig.
quote:Kerst gemist. Zit al enkele dagen vast op het vliegveld van New York.
7:13 PM Dec 27th, 2010 via LinkedIn
quote:Blijf nog 4 weken in Amerika. Ga Remi Groenendaal begeleiden tijdens wat futeres in januari
6:58 PM Dec 30th, 2010 via LinkedIn
quote:My dear friends! Happy new year and all the best for 2011
1:22 AM Jan 1st via LinkedIn
het blijft lastigquote:Remy wint toernooi, 6 wedstrijdjes, in het pre quali toernooi en wint hiermee een wildcard hoofdtoernooi voor het volgende future.
12:39 AM Jan 15th via LinkedIn
Reply Retweet
Remy wint toernooin 6 wedstrijdjes, in het pre quali toernooi en wint hiermee een wildcard hoofdtoernooi voor het volgende future.
12:39 AM Jan 15th via LinkedIn
Remy wint 6 wedstrijdjes en het pre quali toernooi en hiermee een wildcard hoofdtoernooi voor het volgende future.
12:38 AM Jan 15th via LinkedIn
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:53 schreef Reya het volgende:
Nadal veinst blessures omdat hij medelijden heeft met zichzelf, Martin omdat Hij medelijden heeft met zijn tegenstanders.
Bij Martin werkt het omgekeerd. Die 165 staat voor het aantal mensen dat hem niet volgt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom hij maar 165 volgers heeft op Twitter is me dan ook een raadsel.
quote:Simone Bolelli, de nummer 75 van de wereldranglijst, zet Verkerk vanaf het begin met de rug tegen de muur en pakt de eerste set binnen 23 minuten.
,,Ik kan beter met mijn lul spelen," zegt een gefrustreerde Verkerk als de 21-jarige Italiaan ook de tweede set al bijna op zak heeft.
quote:''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef Norrage het volgende:
Ik leer altijd dat ik mijn volleys juist niet zo moet slaan als hij dat
Ik denk dat ik mijn volleys toch maar op Zijn manier ga doen nu.
Alain Beaupré was inderdaad best wel een koning met zijn geweldige interpunctiequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben eventjes de oude topics aan het doorlezen, toch weer een paar keer hardop moeten lachen!
Het rampjaar 2007, de top 50 partij tegen een 35-jarige El Aynaoui, de top 20 slagen, het bijna legendarische dubbelkoppel op Roland Garros met Dick Norman om uiteindelijk evengoed de eerste ronde binnen te slepen met Roitman, het eigenhandig jumpstarten van de carrières van Berankis en Raonic, de zegereeks in Montreal en Alain Beaupré, de ruzie met Haase, het wonder van Athene, het lijnrechtersincident in Den Bosch en de annexatie van Duitsland!
[..]
[..]
Dat laatste citaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben eventjes de oude topics aan het doorlezen, toch weer een paar keer hardop moeten lachen!
Het rampjaar 2007, de top 50 partij tegen een 35-jarige El Aynaoui, de top 20 slagen, het bijna legendarische dubbelkoppel op Roland Garros met Dick Norman om uiteindelijk evengoed de eerste ronde binnen te slepen met Roitman, het eigenhandig jumpstarten van de carrières van Berankis en Raonic, de zegereeks in Montreal en Alain Beaupré, de ruzie met Haase, het wonder van Athene, het lijnrechtersincident in Den Bosch en de annexatie van Duitsland!
[..]
[..]
Speelde Hij toen ook geen vier toernooien op rij in steden met grote biertuinen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik
[..]
Alain Beaupré was inderdaad best wel een koning met zijn geweldige interpunctie
ze snappen er ook helemaal niks van daarquote:Michiel en Timur hebben een slagveld aangericht onder de DJ's. Met black- outs kempende muziekkenners hebben ze kermend achtergelaten in de dikke brij van muzieknieuwtjes. Vele DJ's zijn onder de druk bezweken van het DJ Duel. Michiel en Timur hebben knap de finale gehaald.
De strijd der titanen
Timur voelde zich voorafgaand aan de finale de Martin Verkerk van het DJ Duel. Eén keer per ongeluk vlammen en dan voor eeuwig in de vergetelheid sluimeren. In blinde paniek, omdat hij toch tegen een eerder winnaar van het beruchte DJ Duel speelde, heeft Timur zowaar een tweet eruit gestuurd. Dat doet hij normaal maar één keer in het jaar! Michiel was rustig, doch lichtelijk gespannen. Kon hij de hoge verwachtingen waarmaken als de getipte winnaar van deze finale? Is Michiel zo cool als hij eruit ziet?
Je suggereert dat Martin zijn chica zou laten hosselen door die clown van een Monfils?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef franklop het volgende:
Even een cross post vanuit Davis Cup topic
Dat viel me vandaag ook op. Die clip van Martin Solveig bij 'Hello' staat 2-0 achter in sets, MP achter en gaat opeens goed spelen door een mooie vrouw op de tribune, kan alleen maar op hem gebaseerd zijn.
Alleen de naam al
Als Martin had gespeeld was die wedstrijd natuurlijk al voorbij geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Je suggereert dat Martin zijn chica zou laten hosselen door die clown van een Monfils?
natuurlijk niet , ze moesten wss het wel zo doen, om er nog een 'twist' aan te geven. Als Hij er had gestaan hadden spontaan alle slipjes uitgegaan, bij zowel de vrouwen als de mannenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Je suggereert dat Martin zijn chica zou laten hosselen door die clown van een Monfils?
quote:
Dit is mijn startpagina.quote:
Zijn dubbelpartner bestaat alleen op papier. Martin kennende speelt hij gewoon alleen in het dubbelspelquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef luckass het volgende:
Ik zocht net toevallig op het KNLTB profiel van Hem, zie ik ineens een aantal wedstrijden staan.
http://mijn.knltb.nl/KNLT(...)e/nl-NL/Default.aspx
Zie de wedstrijden van Zandvoort.
Is dit een illustere naamgenoot of is God zich aan het voorbereiden op een comeback?
Als je in dat shirt speelt zal je tegenstander al bij het inspelen zo bang worden dat hij opgeeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Nog altijd trots bezitter en drager van het 'Koning Martin' shirt.
Nog nooit een partij in verloren trouwens(ook nog nooit een in gespeeld, maar dat terzijde).
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Nog altijd trots bezitter en drager van het 'Koning Martin' shirt.
Nog nooit een partij in verloren trouwens(ook nog nooit een in gespeeld, maar dat terzijde).
Heldquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:41 schreef Vector_SLD het volgende:
14 mei moet Zandvoort weer, de club waar Martin speelt. Ik ga kijken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:05 schreef franklop het volgende:
Er gaan hardnekkige geruchten dat Zijn top20 slag is gebruikt om Osama bin Laden om te leggen.
en dat terwijl hij hem vanuit Alphen sloeg... echt knap!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Te gruwelijk om de foto te laten zien zegt genoeg. Die tennisbal is echt hard ingeslagen.
Gekke bekken? Het zijn oerkreten gecombineerd met corrigerende dodende blikken... ze begrijpen er ook niks vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef eentwee het volgende:
http://nos.nl/video/241888-gekke-bekken-verkerk-op-muziek.html
Een rating van 1.3500quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef luckass het volgende:
Ik zocht net toevallig op het KNLTB profiel van Hem, zie ik ineens een aantal wedstrijden staan.
http://mijn.knltb.nl/KNLT(...)e/nl-NL/Default.aspx
Zie de wedstrijden van Zandvoort.
Is dit een illustere naamgenoot of is God zich aan het voorbereiden op een comeback?
Het is goedkoop scoren dit. Die muziek is ook om te janken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gekke bekken? Het zijn oerkreten gecombineerd met corrigerende dodende blikken... ze begrijpen er ook niks van
quote:Ga je zelf nog weleens tennissen?
"Ik tennis bijna nooit meer. Mijn schouder zit nog steeds dwars en als je nooit meer speelt, wordt ie helemaal stijf. Nee, het hoofdstuk zelf spelen heb ik afgesloten. Al zou ik best eens een keer op de Senior Tour willen spelen, daar sta ik wel voor open. Maar ook weer niet te vaak."
Ik denk dat het een rating van 13500 betekent, die punt heeft hij er voor de grap tussen gezet. Dat zet hem ruim boven Rafa en Novak, maar die mogen het niet weten anders stoppen ze per direct met tennis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een rating van 1.3500
Dat kan niet anders (wel apart dat hij dan 3 op zijn pasje is maar goed...)
Je zult maar als recreatieve speler tegenover zo'n grootheid staan. Wat gaat er dan door je hoofd?
De Masters series worden in de wandelgangen niet voor niets de Martin series genoemd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat het een rating van 13500 betekent, die punt heeft hij er voor de grap tussen gezet. Dat zet hem ruim boven Rafa en Novak, maar die mogen het niet weten anders stoppen ze per direct met tennis.
Die tik op zijn pols betekent bijvoorbeeld "Schiet eens op met het aansluiten van de tap".quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gekke bekken? Het zijn oerkreten gecombineerd met corrigerende dodende blikken... ze begrijpen er ook niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |