quote:Werkt niet...jammer maar een leuke insteek.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie goed doet goed ontmoet
karma baby
quote:lamon. is te goed en naief en zulks, die herkent sarcasme nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn post was een grapje...maar dat had je vast wel door
quote:Die van mij weer eens eerlijk, hoe moeilijk dat voor andere users soms is.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn post was een grapje...maar dat had je vast wel door
quote:voor mij werkt het primaOp vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Werkt niet...jammer maar een leuke insteek.
quote:Tuurlijk, daarom gaan onschuldige mensen om me heen dood.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mij werkt het prima
dan ben je mss toch minder goed bezig dan je zelf denkt
quote:Ik vind Lamon een goede vent en dat is 1 van de weinige die ik mijn zusje nog wil geven hier op fok. Helaas heb ik daar niks over te zeggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mij werkt het prima
dan ben je mss toch minder goed bezig dan je zelf denkt
quote:wat heeft dat met jouw karma te maken?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom gaan onschuldige mensen om me heen dood.
Ik ga slapen, je bent niet erg slim..
quote:ik ligOp zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
trusten lamon.! sweet dreams....
ik blijf nog ff zitten
quote:Iedereen gaat dood.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Zielig doen helpt Lamon weet je nog steeds niet hoe vrouwen zijn? Hou je nog steeds vast aan je idealen? Respect, maar vrouwen zijn echt niet beter als mannen, ze palmen je alleen beter in. Maarja geeft toe mannen liegen beter.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:nou, dáár word ik optimistisch van.....
quote:liggen wel als je maar niet denkt dat je seks krijgtOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dáár word ik optimistisch van.....
mag ik bij je liggen? ik ben zo zielig![]()
quote:Werkt zo'n pickup-line nou goed? Ik kan het me niet voorstellen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik bij je liggen? ik ben zo zielig![]()
quote:ik zoek alleen bescherming en troost en geborgenheid.....Op zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
liggen wel als je maar niet denkt dat je seks krijgt
quote:ik probeer em nu voor het eerstOp zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Werkt zo'n pickup-line nou goed? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:Ik gebruik geen pickuplines. Ik heb dat niet nodig.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer em nu voor het eerst
jij hebt meer succes met je pickuplines toch?
quote:Dit helpt ook niet trouwens, dan denkt de vrouw dat je één of andere foetus bent.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zoek alleen bescherming en troost en geborgenheid.....
quote:you go straight 4 the goal indeed maestro!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik geen pickuplines. Ik heb dat niet nodig.
quote:ahgutOp zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zoek alleen bescherming en troost en geborgenheid.....
quote:* 3rdRock gaat dicht tegen duimelot aanliggen en voelt zich meteen beterOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahgut
dan ben je wel slim om t een moederkloekje te vragen
kom maar hier *opend armen*
quote:Ben jij nou een man?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock gaat dicht tegen duimelot aanliggen en voelt zich meteen beter
quote:Daar heeft men abortus voor uitgevonden.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet trouwens, dan denkt de vrouw dat je één of andere foetus bent.
quote:mwoah...maar ik lig wel lekker
quote:ga je me nou slaan? gaat het zo'n nacht worden???
quote:was naast je, even kussen opkloppen voor jeOp zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je me nou slaan? gaat het zo'n nacht worden???
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was naast je, even kussen opkloppen voor je
ik zou niet durven
quote:volgens mij zijn we alleenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zie alle anderen jaloers naar me kijken!
quote:gelukkig maar, dan kan ik heerlijk tegen je aan liggen en langzaam wachten tot mijn oogleden zwaar worden
quote:je stoort ons Neelix......
quote:Wil je dat echt alleen maar geknuffeld worden door een vrouw en meer niet? Een grotere schande bestaat er niet voor een man.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock gaat dicht tegen duimelot aanliggen en voelt zich meteen beter
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan kan ik heerlijk tegen je aan liggen en langzaam wachten tot mijn oogleden zwaar worden
quote:Daar ben ik heel goed in
quote:duimelot heeft duidelijk gemaakt dat er niet meer in zit. en ze ligt lekkerder dan mn teddybeerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wil je dat echt alleen maar geknuffeld worden door een vrouw en meer niet? Een grotere schande bestaat er niet voor een man.
quote:dankjewel
quote:i knowOp zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar ben ik heel goed in
En zelfs al zou het zo zijn, kan je altijd nog PMen, we zitten in het datingtopic toch?
quote:was dit een verkapte: 3drock pm me alstebliehieft post>???Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar ben ik heel goed in
En zelfs al zou het zo zijn, kan je altijd nog PMen, we zitten in het datingtopic toch?
quote:als Neelix pm wil hoeft ie dat maar te vragen. ik pm hem graagOp zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was dit een verkapte: 3drock pm me alstebliehieft post>???
quote:Nee hoor, dat hebben wel zelfs allang gedaanOp zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Ik zie je foto niet goed duimelot to much contrast.\Op zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:mn foto is met opzet klein en onduidelijk anders schrikken mensen!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zie je foto niet goed duimelot to much contrast.\
pm staat voor picardmiken, geuzennaam dat doe ik graag![]()
quote:Yeah right!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn foto is met opzet klein en onduidelijk anders schrikken mensen!
quote:Ik schrok ook ontzettend van jou toen ik je IRL zagOp zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn foto is met opzet klein en onduidelijk anders schrikken mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik schrok ook ontzettend van jou toen ik je IRL zagen daar lig ik nu tegenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik schrok ook ontzettend van jou toen ik je IRL zagdat is het bier dat spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou m niet geloven mike!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |