quote:www.godsgruwelijklelijkegnomendating.tkOp vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt! www.echtHEULlelijkemensendating.nl
quote:Ik heb hem alvast gestuurd, ze houdt van trio's, pijpen en anaal, en heeft geen interesse in kennismakingsgesprekken.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bewaren, misschien pm ik je ooit dat ik het wil hebben!
quote:moet ik zelf nog iemand meenemen voor dat trio of wordt dat geregeld? heb jij evt interesse?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast gestuurd, ze houdt van trio's, pijpen en anaal, en heeft geen interesse in kennismakingsgesprekken.
quote:Nee, ik geloof dat het om 2 vrouwen ging.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ik zelf nog iemand meenemen voor dat trio of wordt dat geregeld? heb jij evt interesse?
quote:vet, staat in mn foon! iemand van de dames interesse in een trio?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat het om 2 vrouwen ging.
Maar dat is dus wel echt haar nummer.
quote:Met een seksbeluste psychotische bitch, dat moet je er dan wel eerlijk bij zeggen he?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet, staat in mn foon! iemand van de dames interesse in een trio?
quote:Prima. Ik kan altijd nee zeggen, maar je hebt zelf met r gedate, dus je weet over wie we het hebben...Op vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef Silenus het volgende:
Even los van het feit dat dit sowieso een hele kansloze kant op zit te gaan, hoe zou jij het vinden Lamon als Martine K. (of wat voor vrouw dan ook) jouw nummer gaat doorspelen aan anderen?
quote:dat zijn toch alle vrouwen? GRAPJE DAMES! GRAPJE!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met een seksbeluste psychotische bitch, dat moet je er dan wel eerlijk bij zeggen he?
quote:Ja, en voor je weet het is het een ander psychotisch wijf (ik heb het met haar trouwens nooit over onderwerpen als pijpen/anaal/trio's gehad, maar dat terzijdeOp vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima. Ik kan altijd nee zeggen, maar je hebt zelf met r gedate, dus je weet over wie we het hebben...
quote:Waarom post je dit keer geen foto? Halve sneue acties passen je niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast gestuurd, ze houdt van trio's, pijpen en anaal, en heeft geen interesse in kennismakingsgesprekken.
quote:Ik post geen negatieve foto's, enkel positieve.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Waarom post je dit keer geen foto? Halve sneue acties passen je niet.
quote:Ja natuurlijk Lamon.. hoeveel keer sta jij wel niet met je kop op FOK!..?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik post geen negatieve foto's, enkel positieve.
quote:...van anderen...het is echt moeilijk he om te lezen...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ja natuurlijk Lamon.. hoeveel keer sta jij wel niet met je kop op FOK!..?
quote:was een reactie op het inmiddels leeggemaakt bericht van brunette
quote:ik zei idd wat anders, en later,:"hoe is het hier"...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was een reactie op het inmiddels leeggemaakt bericht van brunette
quote:En, wat wil je dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:02 schreef love_sharon het volgende:
Net terug van een drankje met een jongen die ik op vakantie had leren kennen.
Was erg nuttig want ben nu wel achter wat dingen gekomen van wat ik echt wil
quote:Nee mang, druk an ut hosselen jeweetz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee mang, druk an ut hosselen jeweetz.
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Ik zat er vandaag aan te denken om het met die ene jongen gewoon helemaal af te kappen.
quote:en hoe ga je hem dat vertellen? met een duidelikj smsje? (niet lullig bedoeldOp vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik zat er vandaag aan te denken om het met die ene jongen gewoon helemaal af te kappen.
Maar toen de jongen van vanavond me probeerde te zoenen had ik meteen iets van:
Nee dankje jij bent niet degene die ik wil.
Dus het is me wel duidelijk dat het toch meer van mijn kant is dan ik eerst dacht![]()
quote:Is misschien al te laat.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en hoe ga je hem dat vertellen? met een duidelikj smsje? (niet lullig bedoeld)
quote:wie niet waagt wie niet wint
quote:Het is zowieso niet te laat
quote:Nou, ga er voor dan!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het is zowieso niet te laatHij smste me vandaag nog een paar keer.
En we hebben nog 1 afspraak staan.
quote:..en daar kom je naar 4 dates en zoenen ineens achter?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik zat er vandaag aan te denken om het met die ene jongen gewoon helemaal af te kappen.
Dus het is me wel duidelijk dat het toch meer van mijn kant is dan ik eerst dacht![]()
quote:soms duurt het even voor het eurokwartje valtOp vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en daar kom je naar 4 dates en zoenen ineens achter?
quote:je dacht ook: ik wil die andere zoenen?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
quote:en waarom denk jij dat zij dacht 'in' te zijn?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
Ik moest wel lachen op Paiq net, iemand dacht helemaal in te zijn, toen begon ze andere beroepen omlaag te halen, en zei ik, sorry niet mijn ding, erg oppervlakkig en blokkeerde haar...mooi lesje voor haar toekomst.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je dacht ook: ik wil die andere zoenen?
want anders hoeft er niet mer te zijn alleen te weinig voor de zoener
quote:Omdat ze zich zo gedroeg. Ja, ik ben niet oppervlakkig, ik beoordeel mensen eerlijk, maar ze studeerde rechten, en toen ging ze zich nog even heel erg verdedigen dat griffier te min was, en ze dat niet ging doen omdat studiegenoten dat al als bijbaantje deden en aangezien ze ook nog lelijk was, was dat een leuk moment om haar te blokkeren.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en waarom denk jij dat zij dacht 'in' te zijn?
quote:nah je postgedrag hier is regelmatig geheel oppervlakkig eigenlijk maar dat terzijdeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ze zich zo gedroeg. Ja, ik ben niet oppervlakkig, ik beoordeel mensen eerlijk, maar ze studeerde rechten, en toen ging ze zich nog even heel erg verdedigen dat griffier te min was, en ze dat niet ging doen omdat studiegenoten dat al als bijbaantje deden en aangezien ze ook nog lelijk was, was dat een leuk moment om haar te blokkeren.
quote:Manon-2, 24 jaar 15 min geleden Via OneLinerOp vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah je postgedrag hier is regelmatig geheel oppervlakkig eigenlijk maar dat terzijde
ik begrijp m nog niet zo maar zal wel in de toon hebben gezeten ofzo?
quote:eigenlijk ben je een jongeman met hele diepe gedachtes en hele filosofieen?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Manon-2, 24 jaar 15 min geleden Via OneLiner
Ik hou niet van mensen die andere beroepen afkeuren inderdaad...
En jouw mening over mijn postgedrag is nou ook niet echt representatief voor mijn karakter overigens...
quote:dat hoeft ook niet daarom had ik t over je postgedrag en niet je karakterOp vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Manon-2, 24 jaar 15 min geleden Via OneLiner
Ik hou niet van mensen die andere beroepen afkeuren inderdaad...
En jouw mening over mijn postgedrag is nou ook niet echt representatief voor mijn karakter overigens...
quote:Geen jongeman, maar mijn filosofieen zijn me heilig idd...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk ben je een jongeman met hele diepe gedachtes en hele filosofieen?
quote:Ik heb maar drie goede vrienden, en ik date veel, maar het gaat bijna altijd mis...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben eigenlijk een hele zelfverzekerde jongen die dames scoort bij de vleet. verder ben ik irl ook heel grappig en spontaan en heb ik bakken vrienden.
quote:wie goed doet goed ontmoetOp vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen jongeman, maar mijn filosofieen zijn me heilig idd...
Respect, geen racisme, geen materialisme in het extreme, niet alleen aardig zijn tegen mensen omdat je er wat mee denkt te winnen...
Ik heb al een tijdje in videoclipje in mijn fobo die de lading wel dekt, het is van de jaren 80, maar ik vind het de kern wel redelijk raken.
quote:mijn post was een grapje...maar dat had je vast wel doorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb maar drie goede vrienden, en ik date veel, maar het gaat bijna altijd mis...
Dan heb je het beter voor elkaar dan ik heb.
Ik ben irl wel heel grappig en spontaan gelukkig, dus toch nog wat..
quote:Werkt niet...jammer maar een leuke insteek.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie goed doet goed ontmoet
karma baby
quote:lamon. is te goed en naief en zulks, die herkent sarcasme nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn post was een grapje...maar dat had je vast wel door
quote:Die van mij weer eens eerlijk, hoe moeilijk dat voor andere users soms is.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn post was een grapje...maar dat had je vast wel door
quote:voor mij werkt het primaOp vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Werkt niet...jammer maar een leuke insteek.
quote:Tuurlijk, daarom gaan onschuldige mensen om me heen dood.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mij werkt het prima
dan ben je mss toch minder goed bezig dan je zelf denkt
quote:Ik vind Lamon een goede vent en dat is 1 van de weinige die ik mijn zusje nog wil geven hier op fok. Helaas heb ik daar niks over te zeggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mij werkt het prima
dan ben je mss toch minder goed bezig dan je zelf denkt
quote:wat heeft dat met jouw karma te maken?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom gaan onschuldige mensen om me heen dood.
Ik ga slapen, je bent niet erg slim..
quote:ik ligOp zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
trusten lamon.! sweet dreams....
ik blijf nog ff zitten
quote:Iedereen gaat dood.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Zielig doen helpt Lamon weet je nog steeds niet hoe vrouwen zijn? Hou je nog steeds vast aan je idealen? Respect, maar vrouwen zijn echt niet beter als mannen, ze palmen je alleen beter in. Maarja geeft toe mannen liegen beter.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:nou, dáár word ik optimistisch van.....
quote:liggen wel als je maar niet denkt dat je seks krijgtOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dáár word ik optimistisch van.....
mag ik bij je liggen? ik ben zo zielig![]()
quote:Werkt zo'n pickup-line nou goed? Ik kan het me niet voorstellen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik bij je liggen? ik ben zo zielig![]()
quote:ik zoek alleen bescherming en troost en geborgenheid.....Op zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
liggen wel als je maar niet denkt dat je seks krijgt
quote:ik probeer em nu voor het eerstOp zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Werkt zo'n pickup-line nou goed? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:Ik gebruik geen pickuplines. Ik heb dat niet nodig.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer em nu voor het eerst
jij hebt meer succes met je pickuplines toch?
quote:Dit helpt ook niet trouwens, dan denkt de vrouw dat je één of andere foetus bent.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zoek alleen bescherming en troost en geborgenheid.....
quote:you go straight 4 the goal indeed maestro!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik geen pickuplines. Ik heb dat niet nodig.
quote:ahgutOp zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zoek alleen bescherming en troost en geborgenheid.....
quote:* 3rdRock gaat dicht tegen duimelot aanliggen en voelt zich meteen beterOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahgut
dan ben je wel slim om t een moederkloekje te vragen
kom maar hier *opend armen*
quote:Ben jij nou een man?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock gaat dicht tegen duimelot aanliggen en voelt zich meteen beter
quote:Daar heeft men abortus voor uitgevonden.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet trouwens, dan denkt de vrouw dat je één of andere foetus bent.
quote:mwoah...maar ik lig wel lekker
quote:ga je me nou slaan? gaat het zo'n nacht worden???
quote:was naast je, even kussen opkloppen voor jeOp zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je me nou slaan? gaat het zo'n nacht worden???
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was naast je, even kussen opkloppen voor je
ik zou niet durven
quote:volgens mij zijn we alleenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zie alle anderen jaloers naar me kijken!
quote:gelukkig maar, dan kan ik heerlijk tegen je aan liggen en langzaam wachten tot mijn oogleden zwaar worden
quote:je stoort ons Neelix......
quote:Wil je dat echt alleen maar geknuffeld worden door een vrouw en meer niet? Een grotere schande bestaat er niet voor een man.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock gaat dicht tegen duimelot aanliggen en voelt zich meteen beter
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan kan ik heerlijk tegen je aan liggen en langzaam wachten tot mijn oogleden zwaar worden
quote:Daar ben ik heel goed in
quote:duimelot heeft duidelijk gemaakt dat er niet meer in zit. en ze ligt lekkerder dan mn teddybeerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wil je dat echt alleen maar geknuffeld worden door een vrouw en meer niet? Een grotere schande bestaat er niet voor een man.
quote:dankjewel
quote:i knowOp zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar ben ik heel goed in
En zelfs al zou het zo zijn, kan je altijd nog PMen, we zitten in het datingtopic toch?
quote:was dit een verkapte: 3drock pm me alstebliehieft post>???Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar ben ik heel goed in
En zelfs al zou het zo zijn, kan je altijd nog PMen, we zitten in het datingtopic toch?
quote:als Neelix pm wil hoeft ie dat maar te vragen. ik pm hem graagOp zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was dit een verkapte: 3drock pm me alstebliehieft post>???
quote:Nee hoor, dat hebben wel zelfs allang gedaanOp zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Ik zie je foto niet goed duimelot to much contrast.\Op zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:mn foto is met opzet klein en onduidelijk anders schrikken mensen!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zie je foto niet goed duimelot to much contrast.\
pm staat voor picardmiken, geuzennaam dat doe ik graag![]()
quote:Yeah right!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn foto is met opzet klein en onduidelijk anders schrikken mensen!
quote:Ik schrok ook ontzettend van jou toen ik je IRL zagOp zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn foto is met opzet klein en onduidelijk anders schrikken mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik schrok ook ontzettend van jou toen ik je IRL zagen daar lig ik nu tegenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik schrok ook ontzettend van jou toen ik je IRL zagdat is het bier dat spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou m niet geloven mike!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |