Man man man, het wordt in de VS uitgezonden. Kijk de volgende dag gewoonquote:Op zondag 7 november 2010 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het over de exacte tijd waarop het meestal online komtEn dat het wekelijks is weet ik ook wel.
Lieverd: Ik zit in de VS, vandaarquote:Op zondag 7 november 2010 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Man man man, het wordt in de VS uitgezonden. Kijk de volgende dag gewoon.
Kijk dan gewoon op tvquote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lieverd: Ik zit in de VS, vandaar
Om 5:00 CET.quote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lekker kijken met 20 commercial onderbrekingenquote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zit hier op een betaalkanaal, dus wil het gewoon downloadenquote:
Ik zou niet hier lezen dan, want we bespreken hier de nieuwte afleveringen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Hmm, ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken (van seizoen 1, ik kan alles nog kijken), en terwijl ik normaal niet tegen bloed kan zoals in die SBS6 ziekenhuis-series vind ik het hierbij best grappig
Meestal staat het rond 4 uur NL tijd wel op usenet, reken zelf maar uit.quote:Op maandag 8 november 2010 00:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zit hier op een betaalkanaal, dus wil het gewoon downloaden
zucht, wat een discussie over de kijktijden
Ja, weet ik, maar 5 seizoenen is in 5 weken wel te kijken, dus heb ik alvast een tvpquote:Op maandag 8 november 2010 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou niet hier lezen dan, want we bespreken hier de nieuwte afleveringen.
HBO doet als het goed is niet (of nauwelijks) aan reclame-breaks. Betaaltv, hè.quote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lekker kijken met 20 commercial onderbrekingenHeb ooit 1 ep van 24 in Amerika gezien, was niet om aan te zien. Downloaden is beter.
Dexter is niet van HBO.quote:Op maandag 8 november 2010 09:08 schreef Orbis het volgende:
[..]
HBO doet als het goed is niet (of nauwelijks) aan reclame-breaks. Betaaltv, hè.
haal ze dan gewoon gelijk van addic7ed.comquote:Op maandag 8 november 2010 00:18 schreef Stefan het volgende:
En een paar uur later de engelse subs op bierdopje.com
Mooi stukje inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Tanin het volgende:
"The guy is obviously a freak, but I don't know him
"Nono, I'm talking about the guy next to the bald guy
geweldig iddquote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Tanin het volgende:
"The guy is obviously a freak, but I don't know him"
"Nono, I'm talking about the guy next to the bald guy"
Die man die Dexter overmeesterde was die head of security van die cd gast..quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef GewoneMan het volgende:
lumen en dexter worden een stel![]()
dacht al een hele tijd (en heb dat ook gepost volgens mij) dat die gast van die CDs erbij hoorde
debs first kill![]()
en wie was die gast die dexter overmeesterde???
* GewoneMan en applaus voor mij dat ik WEER de verleiding kon weerstaan om de spoiler te kijken
En die speelde ook die zogenaamde sailor uit seizoen 3 van Prison Breakquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die man die Dexter overmeesterde was die head of security van die cd gast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |