quote:Dat is nog redelijk. Succes, ik was het na een maand zatOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klantcontactcentrum van een grote verzekeraar
[..]
Inbound
quote:Nou, toe maar danOp donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
lambo mag trouwens, dat is tegenwoordig toch duits
quote:En nu snap ik wat er mee bedoeld wordt.. En dat is weleens gebeurd ja...Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik in the heat of the moment merk dat dat gebeurd, wissel ik nog liever van standje dan dat ik daarmee doorga.
quote:Dat is nog knap langOp donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Samzz het volgende:
Dat is nog redelijk. Succes, ik was het na een maand zat
quote:Maar dat is dus baarmoederdoppen? Au!Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou...En dat kan ik me niet voorstellenEn keertje per ongeluk vind ik geen probleem, maar bewust tegen de baarmoedermond aanraggen, bah
quote:Youp IS een bigOp donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hij beperkt het niet alleen tot T-Mobile ... Youp thinks big
quote:Leuk... Mwah.Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Gasol het volgende:
Lijkt het je leuk werk Yuki? Ik heb ook nog een tijdje inbound gedaan bij een callcenter voor een kabelmaatschappij... was het na een paar maanden wel zat eigenlijk.
quote:Hence de 'verborgen' bedoelde boodschap.
quote:
quote:dit is wel makkelijk zoOp donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hence de 'verborgen' bedoelde boodschap.
quote:EensOp donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik in the heat of the moment merk dat dat gebeurd, wissel ik nog liever van standje dan dat ik daarmee doorga.
quote:Als ik dat vergelijk met jouw boodschap, dan hoef ik me heul niet aangesproken te voelen door jouw postOp donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hence de 'verborgen' bedoelde boodschap.
quote:niet helemaal mee eens
quote:Whut?
quote:Nouja, uit mijn test bleek dat ik meer klantvriendelijk ben dan dat ik commercieel inzicht heb. Dus in die zinOp donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hij beperkt het niet alleen tot T-Mobile ... Youp thinks big
quote:Ik snapte niet wat je bedoelde.Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Psst, ik bedoelde de mannen![]()
Maar dan betekent het het volgende: Je hebt óf nog nooit een man met een écht grote lul gehad, of je vindt het ook lekker.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sorry, heb ik nu je varkentje beledigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |