quote:Zie onder jeOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Murmeli het volgende:
Baarmoederdoppen? Wut?
Wat voor callcenter yuks?
quote:Pas maar op als je Youp aan de telefoon krijgtOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klantcontactcentrum van een grote verzekeraar
quote:Ik ook niet.Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van iig. Gewoon omdat het pijn doet.
quote:Ruilen? Liever dat dan de hele dag werken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef missbehavin het volgende:
Morgen naar Slagharen en oh boy, wat heb ik daar een zin in!
quote:Ik ben daar ooit een heel weekend geweest.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef missbehavin het volgende:
Morgen naar Slagharen en oh boy, wat heb ik daar een zin in!
quote:bedanktOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Als je nog nooit van baarmoederdoppen gehoord hebt, of gedaan hebt, dan heb je een kleine lul.
quote:Nouk. Ik vind je briljant.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Als je nog nooit van baarmoederdoppen gehoord hebt, of gedaan hebt, dan heb je een kleine lul.
quote:SjaOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar.... damn
ook geen ducati meer dus
quote:Ik heb nog nooit een meisje meegemaakt die dat prettig vond. Mja, ze bestaan blijkbaar wel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ook niet.
Maar sommige mensen kicken op pijn ofzo.
quote:Het is geen T-MobileOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Pas maar op als je Youp aan de telefoon krijgt
quote:Zou daar de term "rul geragd" vandaan komen?Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een meisje meegemaakt die dat prettig vond. Mja, ze bestaan blijkbaar wel.
quote:Sterker nog, ik heb helemaal geen lulOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ruilen? Liever dat dan de hele dag werken.
quote:Nou...En dat kan ik me niet voorstellenOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar sommige mensen kicken op pijn ofzo.
quote:Ze bestaan zekerOp donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een meisje meegemaakt die dat prettig vond. Mja, ze bestaan blijkbaar wel.
quote:Neeeeeeeeee?Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb helemaal geen lul
quote:Dat geldt zeker voor vrouwenOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Hij beperkt het niet alleen tot T-Mobile ... Youp thinks big
quote:Psst, ik bedoelde de mannenOp donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
Sterker nog, ik heb helemaal geen lul
quote:Sterker nog, als ik in the heat of the moment merk dat dat gebeurd, wissel ik nog liever van standje dan dat ik daarmee doorga.Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou...En dat kan ik me niet voorstellenEn keertje per ongeluk vind ik geen probleem, maar bewust tegen de baarmoedermond aanraggen, bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |