quote:Als ik dan aan jouw slipjes mag zitten, ben ik graag een varken
quote:En dáárom doe ik dus niet aan baarmoederdoppen.
quote:Nee, die noem ik bewust niet. Bandini heb ik ook niet genoemd.
quote:Ik heb trouwens niks met die dunne pizza's,al vind ik panpizza's niks .Op donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van die dikke vette (pan)pizza's van Domino's en consorten zeker?
quote:Tuurlijk wordt je wel aangenomen
quote:Baarmoederdoppen klinkt net zo naar als het isOp donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dáárom doe ik dus niet aan baarmoederdoppen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dan aan jouw slipjes mag zitten, ben ik graag een varken
quote:Maar de mogelijkheid is erOp donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mag niet, dat was het hele punt.
quote:Dat klinkt niet fijnOp donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dáárom doe ik dus niet aan baarmoederdoppen.
quote:Nee, dat vind ik ook, maar van de week dachten een aantal mensen daar heel anders over.
quote:Echte pizza's horen dun te zijn, van die dikke zijn Amerikaanse zooi.Op donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef YipYip het volgende:
Ik heb trouwens niks met die dunne pizza's,al vind ik panpizza's niks .
quote:Wie hield er ook al weer wel van?Op donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baarmoederdoppen klinkt net zo naar als het is
quote:KloptOp donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Echte pizza's horen dun te zijn, van die dikke zijn Amerikaanse zooi.
quote:Ach,ik eet ook big mac's,dus dan maar AmerikaansOp donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Ik word er niet vrolijk van iig. Gewoon omdat het pijn doet.Op donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wie hield er ook al weer wel van?
quote:eens!Op donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:jamaar.... damnOp donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou geen Alfa, Lambo, Maserati of Ferrari merk ik
quote:bij new york bestel ik een dunne bodemOp donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van die dikke vette (pan)pizza's van Domino's en consorten zeker?
quote:Klantcontactcentrum van een grote verzekeraar
quote:Inbound
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook, maar van de week dachten een aantal mensen daar heel anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |