quote:Ja eten samen zouden we wel kunnen
quote:Als het een beetje meezit per 15 novOp donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens werken voor je geld
quote:Ik ben echt een barbaar waarschijnlijk, maar ik vind diepvriespizza's vele male lekkerder dan pizza's van de pizzaria. Ik bestel daar dan ook nooit. Vers gemaakte pizza's thuis, zijn dan wel weer lekkerder dan diepvries
quote:Ontkenning is de eerste faseOp donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eten samen zouden we wel kunnen
en nee, dit is geen date-regel-praat, voor de singles nazi's weer beginnen![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit per 15 nov
quote:Je weet welke vraag nu gaat volgen heOp donderdag 28 oktober 2010 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel jammer, dan ben je net te laat om mijn verjaardagscadeau te kopen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben echt een barbaar waarschijnlijk, maar ik vind diepvriespizza's vele male lekkerder dan pizza's van de pizzaria. Ik bestel daar dan ook nooit. Vers gemaakte pizza's thuis, zijn dan wel weer lekkerder dan diepvries
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
quote:ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:Wat muziek en eten betreft zit het inderdaad wel goed.Op donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja eten samen zouden we wel kunnen
quote:dat was: wat is je cupmaat?Op donderdag 28 oktober 2010 16:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet welke vraag nu gaat volgen he
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Als je nu al 5/6 posts verder was met afspreken waar en wanneer, dan is het een date-regel post![]()
Bovendien denk ik dat Techno het wel laat, een date regel IN het topic![]()
quote:Dat weet ze sinds gisteren al.Op donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was: wat is je cupmaat?
Toch?
quote:Die weet ik alOp donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was: wat is je cupmaat?
Toch?
quote:jezus. Chill
quote:Ik ben heel discreet.Op donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
Bovendien denk ik dat Techno het wel laat, een date regel IN het topic![]()
quote:oh.. In dat geval was het vast de vraag hoe oud ze werd?
quote:Zou wel fijn zijnOp donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit per 15 nov
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Kutbig, eet ie weer een krantje op... En ik straks zeker weer uitgekotste krant op moeten ruimen.
quote:Oh echt?Op donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben echt een barbaar waarschijnlijk, maar ik vind diepvriespizza's vele male lekkerder dan pizza's van de pizzaria. Ik bestel daar dan ook nooit. Vers gemaakte pizza's thuis, zijn dan wel weer lekkerder dan diepvries
quote:heul niet, PJOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Chill is mijn 2e naam, leer mij kennen
quote:Weet ik ook alOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. In dat geval was het vast de vraag hoe oud ze werd?
quote:Eigen schuldOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Kutbig, eet ie weer een krantje op... En ik straks zeker weer uitgekotste krant op moeten ruimen.
quote:Jong, dochterlief, hoe jong ik wordOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. In dat geval was het vast de vraag hoe oud ze werd?
quote:Utrecht => Valentino'sOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt?Kom eens in Enschede een afhaalpizza eten bij Pulcinella
Echt zó lekker
quote:datum?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigen schuldmoet je em maar eten geven
quote:Ja maar ik woon in Enschede en Pulcinella heeft echt de lekkerste pizza's van Overijssel
quote:Is net zoals bij katten toch? T bakje kan vol zitten, maar dat andere is véél interessanterOp donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij biggen
quote:ik zeg oudOp donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jong, dochterlief, hoe jong ik word
quote:
quote:Hmmm bloemen en planten!Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is net zoals bij katten toch? T bakje kan vol zitten, maar dat andere is véél interessanter
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk steeds dat jullie het over MissBliss hebben.
quote:Nee, er blijven nooit bakjes vol zitten, ze kennen geen rem..Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is net zoals bij katten toch? T bakje kan vol zitten, maar dat andere is véél interessanter
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
Ik zat laatst per ongeluk in OUD, doordat de ATlijst te snel ververste. Dat was schrikken!![]()
quote:nu rammelt alles?Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
Ik zat laatst per ongeluk in OUD, doordat de ATlijst te snel ververste. Dat was schrikken!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Misschien wel, misschien nietOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk ook niet dat die pizzaria's me kunnen overtuigen, Peu en Samzz
quote:AiOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
that makes 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*noteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM je adres eens
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai
Ik ben nog nooit in dat forumdeel geweestWil ik ook zo houden eigenlijk.
quote:Mijn koperspiraal ja, thank God.
quote:
quote:Dan moet je niet naar OUD gaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom me er één keer te wagen, wist niet hoe hard ik weg moest rennen.
Ik maakte een opmerking, alle kippen in de stress...![]()
Echt, en dan vind ik het schoolplein al erg...
quote:Probleem met veel pizzeria's is dat het eigenlijk gewoon Turken zijn die van die kant en klaar dingen in de oven mikken. En tja, dat is inderdaad niet geweldig. Maar van een echte Italiaan... nomnom.Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
quote:LastigOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, er blijven nooit bakjes vol zitten, ze kennen geen rem..
quote:Ja ik was naief en onwetend
quote:MissB, soms MB. Dat zijn ook benaming voor MissBliss
quote:Mijn pizzaria is een echte ItaliaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Probleem met veel pizzeria's is dat het eigenlijk gewoon Turken zijn die vann die kant en klaar dingen in de oven mikken. En tja, dat is inderdaad niet geweldig. Maar van een echte Italiaan... nomnom.
quote:Idd. Echte Italiaanse pizza's.Op donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Probleem met veel pizzeria's is dat het eigenlijk gewoon Turken zijn die vann die kant en klaar dingen in de oven mikken. En tja, dat is inderdaad niet geweldig. Maar van een echte Italiaan... nomnom.
quote:Mwah valt mee, je moet gewoon niets eetbaars op biggelhoogte laten staan
quote:Ik denk het welOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Nou je went er maar aanOp donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MissB, soms MB. Dat zijn ook benaming voor MissBliss.
quote:Ik heb echt een hekel aan vrouwen die hun kind als heilig zienOp donderdag 28 oktober 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom me er één keer te wagen, wist niet hoe hard ik weg moest rennen.
Ik maakte een opmerking, alle kippen in de stress...![]()
Echt, en dan vind ik het schoolplein al erg...
quote:Dat dus jaOp donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah valt mee, je moet gewoon niets eetbaars op biggelhoogte laten staan
quote:Snapte het inmiddelsOp donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MissB, soms MB. Dat zijn ook benaming voor MissBliss.
quote:Ik zit er ook niet mee hoor, ik vraag me soms dan af wat mijn ex ermee te maken heeft
quote:Maar ze zien alles toch aan als eetbaar? als ie al de krant opeetOp donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah valt mee, je moet gewoon niets eetbaars op biggelhoogte laten staan
quote:Het moordwapen tegen een ongeboren kind.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan vrouwen die hun kind als heilig zienVaders net zo eigenlijk
Maar volgens mij val jij nog wel mee daarin
quote:hoe echter italiaans hoe slechterOp donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Probleem met veel pizzeria's is dat het eigenlijk gewoon Turken zijn die van die kant en klaar dingen in de oven mikken. En tja, dat is inderdaad niet geweldig. Maar van een echte Italiaan... nomnom.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik en huppel dan van de 10e maand he
quote:De beste pizza ooit heb ik in een klein steegje in Merano gegetenOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
hoe echter italiaans hoe slechter
quote:Ja ja, idd.Op donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar ze zien alles toch aan als eetbaar? als ie al de krant opeet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook leuk, ga je je pa helpen kasten in elkaar zetten en wegdragen, eindig je gewond aan je armen en vingers..
quote:Je vindt soms best lekkere dingen in vuilcontainersOp donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De beste pizza ooit heb ik in een klein steegje in Merano gegeten
quote:Dat zijn geen pizza's dat probeer ik beetman ook altijd uit te leggen!Op donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van die dikke vette (pan)pizza's van Domino's en consorten zeker?
quote:Voor jou geen Alfa, Lambo, Maserati of Ferrari merk ikOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
hoe echter italiaans hoe slechter
quote:Ooh maar dat doe ik ook en dan als trophy's aan t raam hangenOp donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, idd.Maar ik weet inmiddels wat hij als eetbaar ziet he, zo bedoelde ik het meer.
Maar goed, hij steelt ook wel om het stelen, slipjes enzo
quote:Je vergeet Fiat en LanciaOp donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou geen Alfa, Lambo, Maserati of Ferrari merk ik
quote:Valt me op hoe graag je even vermeld dat zij je ex is elke keer als die naam valt, hoe dat zo?Op donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit er ook niet mee hoor, ik vraag me soms dan af wat mijn ex ermee te maken heeft.
quote:
quote:Haha, liggen die bij jou dan op bighoogteOp donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, idd.Maar ik weet inmiddels wat hij als eetbaar ziet he, zo bedoelde ik het meer.
Maar goed, hij steelt ook wel om het stelen, slipjes enzo
quote:Domino's en New York Pizza vind ik dan weer helemaal niets.Op donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van die dikke vette (pan)pizza's van Domino's en consorten zeker?
quote:of een stijve lulOp donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het moordwapen tegen een ongeboren kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |