quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Misschien wel, misschien nietOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk ook niet dat die pizzaria's me kunnen overtuigen, Peu en Samzz
quote:AiOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
Ik zat laatst per ongeluk in OUD, doordat de ATlijst te snel ververste. Dat was schrikken!![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
that makes 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*noteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM je adres eens
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai
Ik ben nog nooit in dat forumdeel geweestWil ik ook zo houden eigenlijk.
quote:Mijn koperspiraal ja, thank God.
quote:
quote:Dan moet je niet naar OUD gaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom me er één keer te wagen, wist niet hoe hard ik weg moest rennen.
Ik maakte een opmerking, alle kippen in de stress...![]()
Echt, en dan vind ik het schoolplein al erg...
quote:Probleem met veel pizzeria's is dat het eigenlijk gewoon Turken zijn die van die kant en klaar dingen in de oven mikken. En tja, dat is inderdaad niet geweldig. Maar van een echte Italiaan... nomnom.Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
quote:LastigOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, er blijven nooit bakjes vol zitten, ze kennen geen rem..
quote:Ja ik was naief en onwetend
quote:MissB, soms MB. Dat zijn ook benaming voor MissBliss
quote:Mijn pizzaria is een echte ItaliaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Probleem met veel pizzeria's is dat het eigenlijk gewoon Turken zijn die vann die kant en klaar dingen in de oven mikken. En tja, dat is inderdaad niet geweldig. Maar van een echte Italiaan... nomnom.
quote:Idd. Echte Italiaanse pizza's.Op donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Probleem met veel pizzeria's is dat het eigenlijk gewoon Turken zijn die vann die kant en klaar dingen in de oven mikken. En tja, dat is inderdaad niet geweldig. Maar van een echte Italiaan... nomnom.
quote:Mwah valt mee, je moet gewoon niets eetbaars op biggelhoogte laten staan
quote:Ik denk het welOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Nou je went er maar aanOp donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MissB, soms MB. Dat zijn ook benaming voor MissBliss.
quote:Ik heb echt een hekel aan vrouwen die hun kind als heilig zienOp donderdag 28 oktober 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom me er één keer te wagen, wist niet hoe hard ik weg moest rennen.
Ik maakte een opmerking, alle kippen in de stress...![]()
Echt, en dan vind ik het schoolplein al erg...
quote:Dat dus jaOp donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah valt mee, je moet gewoon niets eetbaars op biggelhoogte laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |