quote:Daarom ja!Op donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
@ mini: Jaa ik vind 1234 ook zo'n mooi getal
quote:Maar in de vorige stond 1232 ?! Of was die ook al fout?Op donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Ja ik wil dus niet zeuren maar dit is 1234.
quote:Dat maakt niet uit hoorOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar in de vorige stond 1232 ?! Of was die ook al fout?
/my bad
Hoe kan ik dat laten veranderen?
Heb trouwens niet jouw foto gebruikt MI-etje, omdat hij naar je photobucket verwees
quote:Dat is voor mij ruim voldoende.Op donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Swietje dat zijn zo'n 1000-1100 kcal.
Fruit, boterham, handje noten, kwark
Eten
quote:ja het is dus vooral zaak gedisplineerd dat geld uiteindelijk bij elkaard te sparen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Totaal offtopic, wat is (buiten lage maandlasten) het voordeel van aflossingsvrij? Je moet dat geld toch ooit aan de bank geven?
quote:Edited! Gelukkig nu weer een eet-momentje, kreeg er gewoon honger vanOp donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoorer staan hier genoeg foto's zie mijn sig.
Maar faxen tsja zo plat slaan vind ik zonde..
quote:Uitgaande van een 8u-12u, gemiddeld 5 glazen p.p.Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel flessen wijn heb ik nodig voor 8 vrouw en 4 man?
De mannen drinken weinig bier, ik zal 1 sixpack halen ofzo, ik heb nu 3 rood 3 wit en 6 rose biertjes (was in de aanbieding bij de ap) ik heb 2 flessen fris ga zo nog wat bij halen,
quote:Dat je zelf de hoogte van je aflossingen kan bepalen: ik vind het ideaal voor mensen met sterk wisselende inkomsten, zoals ikzelfOp donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Totaal offtopic, wat is (buiten lage maandlasten) het voordeel van aflossingsvrij? Je moet dat geld toch ooit aan de bank geven?
quote:Da's een fles pp? Lijkt me meer dan genoeg..Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Uitgaande van een 8u-12u, gemiddeld 5 glazen p.p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Was de inkoop-regel van m'n ouders voor feestjes. Kwam eigenlijk altijd wel uit...Op donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's een fles pp? Lijkt me meer dan genoeg..
quote:Pakt 'ie de dozen ook voor je in?Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef Merel het volgende:
Pffff wat een stress om vandaag alles op werk zo snel af te krijgen dat ik op tijd naar huis kon, want straks komt de verhuizer langs om te kijken hoe veel het gaat kosten als ik te lui ben om zelf m'n spullen te verslepen.
quote:Lijkt me leuk, vier ik nog een béétje sinterklaas of kerstOp donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef Swietje het volgende:
Ik heb zo'n zin in SecretSanta, gaan we dat nog doen hier?
quote:Neuh, zo lui ben ik nog net niet. Weet ook niet of ik het ga doen hoor, verhuisbedrijf inschakelen, maar offerte vragen kan nooit kwaad.Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Pakt 'ie de dozen ook voor je in?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij kun je vanaf 1 november een PM aan P.F sturen als je mee wilt doen met Secret Santa..
quote:Gewoon een beetje aanlengenOp donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Perruche het volgende:
12 flessen wijn? ze drinken maar water
quote:De hypotheekmeneer zei vandaag dat ik hem wel eens wat meer mocht vertellen (wink wink, nudge nudge) over werken in een bibliotheek. Dat leek hem razend interessant (zei hij niet letterlijk maar daar kwam het op neer).Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Neuh, zo lui ben ik nog net niet. Weet ook niet of ik het ga doen hoor, verhuisbedrijf inschakelen, maar offerte vragen kan nooit kwaad.
Ik werd trouwens een beetje bang van het glasbedrijf. Ik belde om een afspraak te maken, want ze moeten langskomen voor een offerte ook, zegt die vent aan de telefoon "bij een vrouw komen we altijd graag langs!"Mooi dat ik niet in m'n eentje thuis ga zijn als het glasmannetje langskomt
quote:Toch de Leifheit? Ik ben er erg tevreden over, ik ben wel fan van goedkoopjes, maar iets stevigers is wel erg fijn.Op donderdag 28 oktober 2010 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een 1234 hoedje van papier-TT gemaakt.
Nog 20 minuten, dan mag ik weer naar huis. We gaan eerst een vloerwisser kopen bij de Blokker, want die is deze week in de aanbieding.
quote:Ja, aanbieding hè?Op donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toch de Leifheit? Ik ben er erg tevreden over, ik ben wel fan van goedkoopjes, maar iets stevigers is wel erg fijn.
quote:lolOp donderdag 28 oktober 2010 17:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
De hypotheekmeneer zei vandaag dat ik hem wel eens wat meer mocht vertellen (wink wink, nudge nudge) over werken in een bibliotheek. Dat leek hem razend interessant (zei hij niet letterlijk maar daar kwam het op neer).
Nou, dan is ie werkelijk de eerste die dat interessant zou vinden
quote:Alles wat mooie vrouwen doen is interessantOp donderdag 28 oktober 2010 17:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
De hypotheekmeneer zei vandaag dat ik hem wel eens wat meer mocht vertellen (wink wink, nudge nudge) over werken in een bibliotheek. Dat leek hem razend interessant (zei hij niet letterlijk maar daar kwam het op neer).
Nou, dan is ie werkelijk de eerste die dat interessant zou vinden
quote:Ik heb een wisser waar je een droge (voor stof) en een natte in/aan kunt doen en die is 42 cmOp donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, aanbieding hè?
Er zijn er alleen 2: één van 27 cm en één van 33 cm. Wat is het meest gangbaar, weet jij dat toevallig? Want we willen wel graag elders doeken kunnen kopen die er ook omheen passen.
quote:Hij heeft een vaste baan en is beschikbaarOp donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef Merel het volgende:
Wat is er zo on-leuk aan de hypotheekman Syrena?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef loveli het volgende:
Lau, deze string van maat 44 vermaken naar 38, is dat op de een of andere manier mogelijk?Oei, dat gaat lastig: van die kledingstukken die precies goed over een onderlichaam moeten spannen met de juiste beenopening erin, dat luistert heel nauw! De enige punten om in te nemen zijn dan de zijnaadjes en bij het kruis (moet denk ik ook, wan het is natuurlijk ook voor forsere bovenbenen gemaakt...), maar dan wordt het juist breder, en klopt de valling van dat strookje voor ook niet echt meer. Ik zou er niet aan beginnen, dan zou ik nog liever een string van voren af aan maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Okee... De lap voor is veel te groot, maar geen mogelijkheid om 'netjes' in te nemen. BH heb ik, jarretels ook van deze serie, maar bijpassende string is nergens meer te vinden. Vandaar de knutsel-optie, waarvoor ik zelf ook geen mooi resultaat kon bedenken.Op donderdag 28 oktober 2010 17:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, dat gaat lastig: van die kledingstukken die precies goed over een onderlichaam moeten spannen met de juiste beenopening erin, dat luistert heel nauw! De enige punten om in te nemen zijn dan de zijnaadjes en bij het kruis (moet denk ik ook, wan het is natuurlijk ook voor forsere bovenbenen gemaakt...), maar dan wordt het juist breder, en klopt de valling van dat strookje voor ook niet echt meer. Ik zou er niet aan beginnen, dan zou ik nog liever een string van voren af aan maken!
quote:Gewoon een keer proeven dan maar.Op donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef loveli het volgende:
Die Mooi Kaap, hoe lekker is die echt? Koop vaak kleine flesjes omdat het toch niet op komt, maar voor de prijs van 0.375 l La Tulipe heb je zowat 2 0.75 l flessen Mooi Kaap. Voor dat geld giet ik de rest wel weg.
quote:ik heb 5 flessen dus morgen krijg je het verslag!Op donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef loveli het volgende:
Die Mooi Kaap, hoe lekker is die echt? Koop vaak kleine flesjes omdat het toch niet op komt, maar voor de prijs van 0.375 l La Tulipe heb je zowat 2 0.75 l flessen Mooi Kaap. Voor dat geld giet ik de rest wel weg.
quote:Ik heb daarstraks een fles gehaald, dus over een maand ofzo kan ik waarschijnlijk een update gevenOp donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef loveli het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef sigme het volgende:
Hutspot met klapstuk!
Maar ja, wie maakt er nou nog klapstuk?
Mijn hypotheek is 100% aflossingsvrij. Laagste maandlasten. Het voornemen is 'm de komende 5 jaar ofzo af te betalen.
quote:ik ookOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Syrena het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaa, heel verhaal getikt, 500-error.Merel en loveli hebben dus maar een PM
quote:Tsk.Op donderdag 28 oktober 2010 17:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Klapstuk is varken, right? Welke Bentheimer gaat eraan?
quote:Dat kan misschien wel, dan moet je een oude als patroon nemen. Ik zou wel nieuw afwerkband kopen, dan loopt het allemaal mooier door. Heb je een goede stikkende zigzag op de naaimachine?Op donderdag 28 oktober 2010 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Okee... De lap voor is veel te groot, maar geen mogelijkheid om 'netjes' in te nemen. BH heb ik, jarretels ook van deze serie, maar bijpassende string is nergens meer te vinden. Vandaar de knutsel-optie, waarvoor ik zelf ook geen mooi resultaat kon bedenken.
Zelf een string maken, is dat nog een optie met wat onderdeeltjes hiervan of is het helemaal hopeloos??
quote:Dat zal wel de duurste zijn geweestOp donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef Syrena het volgende:
Oh ik heb een ander systeem:
[ afbeelding ]
Plaatje valt klein uit, maar hij is dus 42 cm qua vegen (hoe breder, hoe sneller klaar). Ik heb doeken van de Action en die passen er net omheen.
Site van Leifheit waar ie op staat: http://www.leifheit.de/nl(...)enwischer-profi.html
quote:Hij is voor Halloween!Op donderdag 28 oktober 2010 18:27 schreef AKnynke het volgende:
Gefeliciteerd Perruche!
En Ewelina, ik vind je UI niet zo geslaagd, geloof ik!
quote:Eens.Op donderdag 28 oktober 2010 18:27 schreef AKnynke het volgende:
En Ewelina, ik vind je UI niet zo geslaagd, geloof ik!
quote:Ik geloof 20 euro, uiteraard ook gekocht toen er korting op wasOp donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zal wel de duurste zijn geweest. Wij hebben de kleinste en goedkoopste gekocht. 12,99 in de aanbieding en dat was behalve de grootste de enige waar je doekjes omheen kon doen ipv ze eraan vast te klitten. We gebruiken hem vooral voor de badkamer en sporadisch voor in de woonkamer als er zoetigheid is omgevallen ofzo
.
quote:Nu wil ik een quichevorm zienOp donderdag 28 oktober 2010 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
dat zijn dus geen quiches maar hartige taarten he jongens(een quiche moet wat mij betreft toch echt in een quichevorm gebakken worden
)
maar ze zien er wel érg lekker uitheel even twijfelde ik of ik voor vanavond quiche zou maken ipv hutspot maar het is me te veel moeite vandaag dus ik maak het dit weekend wel weer eens
quote:Waarschijnlijk. Ik heb ook nog een kerstava, maar ik vind het not done om die voor sint te doen.Op donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens.
Oh Halloween, dan is je UI na zondag weer normaal dus?.
quote:
quote:Dit!
quote:M'n naaimachine is kaduuk, heb nu de oude van m'n moeder te leen. En al verpest ik 'em, in maat 44 heb ik er ook niet veel aanOp donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel, dan moet je een oude als patroon nemen. Ik zou wel nieuw afwerkband kopen, dan loopt het allemaal mooier door. Heb je een goede stikkende zigzag op de naaimachine?
quote:^^Op donderdag 28 oktober 2010 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die linker het leukst
quote:Dat is toch geen babyhandje? Het ziet eruit als volwassen handen hoor, alleen dan wel als skeletOp donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit!
Edit: omdat het een babyhandje is? Of gewoon een kwestie van smaak?
De linkse gaat wel toch?
quote:Leg jij je hand maar eens om je mond! Die is niet zo klein...Op donderdag 28 oktober 2010 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is toch geen babyhandje? Het ziet eruit als volwassen handen hoor, alleen dan wel als skelet
quote:Zo had ik het nog niet bekekenOp donderdag 28 oktober 2010 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leg jij je hand maar eens om je mond! Die is niet zo klein...
quote:Vetgrdrukte is het enige wat je aan niet-carbs hebt gegeten. Van alleen carbs word je niet fitter... Is het een idee om betere carbs te proberen (volkoren, havermout)? Eitje erbij, visje, broccoli... Of ga ik dan te ver?Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi, dagje niks gedaan, want kwam te laat mijn bed uit. Heb vanacht 11 uur aan een stuk geslapen en nog een uurtje of twee gedommeld (ofzoiets). Had het blijkbaar nodig.. Maar door het lange slapen had ik hoofdpijn en die is nog niet weg, dus ben thuis gebleven.
Lijst (D moet er nog in)
O: twee beschuitjes boter en hagelslag
T: niks
L: dubbele bruine boterham met boter en gebraden gehakt, glas dubbeldrank
T: glas cassis, vier plakjes van een mini biefworstje, thee
D: vier dunne pannenkoeken (evt met spek, anders met pietsie stroop). Toe chocoladetoetje.
Het fruit is op, dus moet er nieuwe gehaald worden. Buh. Geen mandarijntjesEn geen groente vandaag, gaat lekker
![]()
quote:Nou het ging wel iets verder dan tranen in m'n ogen hierOp donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aah, nu moest ik het ook lezen. Ook traanogen hier.
(Dat bedoelde je toch? Want bij janken denk ik aan hartverscheurend huilen en stikken in je eigen snot)
quote:Stom is dat he?Op donderdag 28 oktober 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het ging wel iets verder dan tranen in m'n ogen hier. Sinds Taco houd ik het absoluut niet droog bij dat soort verhalen. En het toch altijd weer willen lezen hè?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |