quote:Hij heeft een vaste baan en is beschikbaarOp donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef Merel het volgende:
Wat is er zo on-leuk aan de hypotheekman Syrena?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef loveli het volgende:
Lau, deze string van maat 44 vermaken naar 38, is dat op de een of andere manier mogelijk?Oei, dat gaat lastig: van die kledingstukken die precies goed over een onderlichaam moeten spannen met de juiste beenopening erin, dat luistert heel nauw! De enige punten om in te nemen zijn dan de zijnaadjes en bij het kruis (moet denk ik ook, wan het is natuurlijk ook voor forsere bovenbenen gemaakt...), maar dan wordt het juist breder, en klopt de valling van dat strookje voor ook niet echt meer. Ik zou er niet aan beginnen, dan zou ik nog liever een string van voren af aan maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Okee... De lap voor is veel te groot, maar geen mogelijkheid om 'netjes' in te nemen. BH heb ik, jarretels ook van deze serie, maar bijpassende string is nergens meer te vinden. Vandaar de knutsel-optie, waarvoor ik zelf ook geen mooi resultaat kon bedenken.Op donderdag 28 oktober 2010 17:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, dat gaat lastig: van die kledingstukken die precies goed over een onderlichaam moeten spannen met de juiste beenopening erin, dat luistert heel nauw! De enige punten om in te nemen zijn dan de zijnaadjes en bij het kruis (moet denk ik ook, wan het is natuurlijk ook voor forsere bovenbenen gemaakt...), maar dan wordt het juist breder, en klopt de valling van dat strookje voor ook niet echt meer. Ik zou er niet aan beginnen, dan zou ik nog liever een string van voren af aan maken!
quote:Gewoon een keer proeven dan maar.Op donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef loveli het volgende:
Die Mooi Kaap, hoe lekker is die echt? Koop vaak kleine flesjes omdat het toch niet op komt, maar voor de prijs van 0.375 l La Tulipe heb je zowat 2 0.75 l flessen Mooi Kaap. Voor dat geld giet ik de rest wel weg.
quote:ik heb 5 flessen dus morgen krijg je het verslag!Op donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef loveli het volgende:
Die Mooi Kaap, hoe lekker is die echt? Koop vaak kleine flesjes omdat het toch niet op komt, maar voor de prijs van 0.375 l La Tulipe heb je zowat 2 0.75 l flessen Mooi Kaap. Voor dat geld giet ik de rest wel weg.
quote:Ik heb daarstraks een fles gehaald, dus over een maand ofzo kan ik waarschijnlijk een update gevenOp donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef loveli het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef sigme het volgende:
Hutspot met klapstuk!
Maar ja, wie maakt er nou nog klapstuk?
Mijn hypotheek is 100% aflossingsvrij. Laagste maandlasten. Het voornemen is 'm de komende 5 jaar ofzo af te betalen.
quote:ik ookOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Syrena het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaa, heel verhaal getikt, 500-error.Merel en loveli hebben dus maar een PM
quote:Tsk.Op donderdag 28 oktober 2010 17:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Klapstuk is varken, right? Welke Bentheimer gaat eraan?
quote:Dat kan misschien wel, dan moet je een oude als patroon nemen. Ik zou wel nieuw afwerkband kopen, dan loopt het allemaal mooier door. Heb je een goede stikkende zigzag op de naaimachine?Op donderdag 28 oktober 2010 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Okee... De lap voor is veel te groot, maar geen mogelijkheid om 'netjes' in te nemen. BH heb ik, jarretels ook van deze serie, maar bijpassende string is nergens meer te vinden. Vandaar de knutsel-optie, waarvoor ik zelf ook geen mooi resultaat kon bedenken.
Zelf een string maken, is dat nog een optie met wat onderdeeltjes hiervan of is het helemaal hopeloos??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |