abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88222694
woehoe Aventura!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
van harte gefeliciteerd!!!
ga er lekker van genieten he van je zwangerschap (en daarna natuurlijk ook!!)
pi_88223405
Gefeliciteerd Aventura!! Wat super!! En wat snel ook, echt heel leuk voor jullie!!
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
  maandag 1 november 2010 @ 20:38:36 #203
279894 winka
There is no place like home..
pi_88223599
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het meest vreemde is trouwens, dat nu juist dat ik dacht dat ik (heel) vruchtbaar zou zijn, omdat ik een heleboel 'vruchtbaar' slijm had de afgelopen paar dagen. Ik zal het wel weer eens verkeerd gezien hebben... ;(
Oh jee balen joh :*
ik dacht trouwens dat als je het slijm ziet dat het dan al 'te laat' is, maar heb het dus mis

Bedankt BE ^O^
  maandag 1 november 2010 @ 21:55:31 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88228151
Aventura, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_88231779
Nou ja zeg, ik kom echt bijna nooit meer in OUD, maar waai toevallig net even aan op de dag dat Aventura haar zwangerschap meldt :D Wat cool!!! Van harte gefeliciteerd *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 07:20:40 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88236569
*O*
dankjewel allemaal!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:13:08 #207
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88237972
Er is verder eigenlijk weinig noemenswaardig achteraan gekomen, maar meestal bloed ik niet zoveel gedurende de nacht dus het kan best wel eens vandaag komen. Maar dit had ik dus ook toen ik zwanger was van Annicka (alleen zonder de krampjes, geloof ik), dus ik droom nog even lekker een paar uurtjes verder. Het is net als bij de loterij, je weet dat de kans om te winnen heel klein is en je rekent er niet op, maar het dromen over de prijs is wel leuk... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88238723
Ik ga in ieder geval voor je duimen vandaag GWS! dat het gewoon een innesteling is en er niet meer aan komt
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:57:52 #209
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_88238945
*O* *O* *O* Wat goed Aventura! Gefeliciteerd *O* *O* *O*

En de verhalen van sommige dames hier klinken ook hoopvol :Y Spannend!
Oude (on)bekende.
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:11:51 #210
12913 GreatWhiteSilence
pi_88239236
Het vervelende is dat ik weet dát ik het had, maar niet wannéér. Dus ik kan niet meer controleren wanneer ik bij Annicka die bloeding had... }:|
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:56:59 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88240162
Ik hoop t voor je GWS!
pi_88241610
blugh, heb echt super veel krampen vandaag... heb zo het vermoedde dat ik vandaag of morgen
gewoon ongesteld zal gaan worden!
( ben overigens ook nog steeds misselijk, maar doordat de krampen behoorlijk zijn terug gekomen
vandaag heb ik er niet zoveel vertrouwen in zeg maar... )
Maargoed, voorlopig ben ik nog niet ongesteld, dus als ik het morgen nog niet ben dan doe ik een test :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:48:37 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88241663
Geduldig zeg!!
pi_88242003
ik heb nog maar 1 test thuis, maar al wel nieuwe besteld... wil sowieso morgen testen,
maar als ik m'n nieuwe testen vandaag binnen heb doe ik er misschien vanavond nog wel eentje als ik me niet kan inhouden :P
pi_88242013
nou ik weet het niet. Het is gewoon onmogelijk dat ik zwanger ben :') Te weinig seks gehad :')

Ik heb het niet warm ofzo. Maar ben wel misselijk, 's ochtends heel even, en dan 's avonds na het eten :r Ow echt te erg :D En ik ben heeel erg moe... hoe vroeg ik ook ga slapen....

Maar denk niet dat het komt omdat ik zwanger ben.

lichte steekjes links onderin.... dat ook. Ik denk dat de ongesteldheid eerder komt.... dat kan ook :)
pi_88242068
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:58 schreef klumsy het volgende:
ik heb nog maar 1 test thuis, maar al wel nieuwe besteld... wil sowieso morgen testen,
maar als ik m'n nieuwe testen vandaag binnen heb doe ik er misschien vanavond nog wel eentje als ik me niet kan inhouden :P
wanneer is je nod?
pi_88242280
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wanneer is je nod?
Ik denk morgen (zou heel misschien ook wel donderdag kunnen zijn... heb rond de 20e-21e m'n eisprong gehad )
pi_88244245
Ik merk trouwens dat ik sinds ik gestopt ben met de pil wel heel erg emotioneel kan worden zeg.. pff hoort dat er bij of ligt dat gewoon aan mij? Bij bijna alles wat op tv komt en ook maar een heel klein beetje emotioneel wordt kan ik al janken (beetje dan). Zou dat echt kunnen doordat ik gestopt ben met de pil?
m'n vriend kijkt me elke keer weer aan van :? en ik heb zelf zoiets van 8)7 . Ik ben het niet echt van mezelf gewend namelijk (en mn vriend ook niet..)
pi_88246001
Ik heb daar geen last van gelukkig :)
pi_88246333
Haha nou dat is bij mij dus echt heel herkenbaar!
vooral toen ik net gestopt was kon ik echt janken op niks :')
pi_88246701
ha! same story here!
Maar goed, heb uberhaupt nog geen ongesteldheid gehad, eisprong zou ik dus ook niet weten. Ben benieuwd ook naar je uitslag! wel veel krampen de laatste 2 weken. Hadden andere mensen dat ook vlak nadat ze gestopt zijn met de pil? Kan dat betekenen dat de boel wel weer op gang komt? Hoor wel dat sommige vrouwen er soms een jaar over doen voordat ze voor het eerst weer ongi worden! zoveel geduld heb ik niet..

quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef klumsy het volgende:
blugh, heb echt super veel krampen vandaag... heb zo het vermoedde dat ik vandaag of morgen
gewoon ongesteld zal gaan worden!
( ben overigens ook nog steeds misselijk, maar doordat de krampen behoorlijk zijn terug gekomen
vandaag heb ik er niet zoveel vertrouwen in zeg maar... )
Maargoed, voorlopig ben ik nog niet ongesteld, dus als ik het morgen nog niet ben dan doe ik een test :)
pi_88253347
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef cholateaddict het volgende:
ha! same story here!
Maar goed, heb uberhaupt nog geen ongesteldheid gehad, eisprong zou ik dus ook niet weten. Ben benieuwd ook naar je uitslag! wel veel krampen de laatste 2 weken. Hadden andere mensen dat ook vlak nadat ze gestopt zijn met de pil? Kan dat betekenen dat de boel wel weer op gang komt? Hoor wel dat sommige vrouwen er soms een jaar over doen voordat ze voor het eerst weer ongi worden! zoveel geduld heb ik niet..
[..]

Krampen heb niet gehad toen ik gestopt was met de pil, wel wat meer last van m'n ongesteld zijn (rugpijn) en vorige week wel anderhalf uur last van buikkrampen waarvan ik vermoed dat het m'n eisprong geweest is.. Maar geen krampen om niks (gelukkig)
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:54:27 #223
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88257872
Ik voel ook veel meer dingen dan toen ik de pil slikte, aangezien ik die zeer lang heb geslikt, kan ik me ook niet meer herinneren hoe het ervoor was eigenlijk :') Ik weet wel dat ik het niet fijn vind als ik dit iedere maand weer heb tot pak 'm beet m'n 55ste ofzo?? Maar aan de pil wil ik in ieder geval ook niet meer, troep.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:14:46 #224
12913 GreatWhiteSilence
pi_88270930
Ik ben wel emotioneler, maar dat komt niet door de pil. Ik had echt klassieke kraamtranen en er is een klein stukje blijven hangen... :P
pi_88275980
Gaat het niet worden deze maand ;) gevoel dat ik ongesteld ga worden ;)
pi_88276118
quote:
Op woensdag 3 november 2010 07:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat het niet worden deze maand ;) gevoel dat ik ongesteld ga worden ;)
Ik denk ook dat ik vandaag gewoon ongesteld ga worden...
werd vanmorgen al wakker met bekende krampen, dus zal vandaag wel gaan doorzetten
pi_88276440
Wat wel weer grappig is, na 14 rondes weet je ongeveer welke klachten er bij ongesteldheid horen ;) Ik heb geen testen meer nodig _O-
pi_88276612
quote:
17s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:12 schreef charmed_angel het volgende:
Wat wel weer grappig is, na 14 rondes weet je ongeveer welke klachten er bij ongesteldheid horen ;) Ik heb geen testen meer nodig _O-
Dat dacht ik ong. 2 jr geleden ook, had zelfs maandverband en een lading ovutesten gehaald voor de volgende ronde maar die zijn heeeeeeeeeeeeeeeel lang ongebruikt gebleven :D

Dus dames, een positief succesverhaal.
pi_88276632
ah! jammer al die vrouwen die ongesteld gaan worden vandaag! ik had ook al wat licht bloedverlies (maar erg weinig) vanochtend. Kijken of het doorzet. wel precies 4 weken nadat ik gestopt ben met de pil. mooie timing dus.
  woensdag 3 november 2010 @ 08:46:27 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88276949
quote:
17s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:12 schreef charmed_angel het volgende:
Je weet weliswaar hoe het voelt om ongesteld te zijn, maar (nog!) niet hoe zwanger zijn voelt, toch? Ik wist het ook niet, bij mij voelde het dus hetzelfde! Compleet met 'de pukkel' (steevast 1 week voor de menstruatie) en de krampen. Had de megaverpakking tampons al in huis.
  woensdag 3 november 2010 @ 08:50:33 #231
12913 GreatWhiteSilence
pi_88277010
Geen bloed meer, ieks! :o Dit waren écht geen duivels. }) Nu moet het nog blijven plakken.... :D
  woensdag 3 november 2010 @ 08:53:11 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88277059
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Geen bloed meer, ieks! :o Dit waren écht geen duivels. }) Nu moet het nog blijven plakken.... :D
Heel bescheiden *O* - tje.

Ga je testen?
  woensdag 3 november 2010 @ 08:55:45 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88277091
Spannund GWS!
* Susie gaat in duimstand
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_88277250
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
:D spannend...! zal voor je duimen ^O^
pi_88277405
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Spannend!! Duimen ^O^
  woensdag 3 november 2010 @ 09:33:56 #236
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88277797
GWS, ik ga duimen hoor!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88278358
Oehhh GWS, wat spannend!! ^O^
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88279563
ah! misschien weer een streepjes regen? ga eens testen! ;)

quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
pi_88279656
hoe lang heeft het bloeden eigenlijk geduurd in totaal GWS?
pi_88280250
Ik hoef vandaag iig niet meer te testen, ben echt ongesteld geworden...
Heb alleen geen idee waneer mijn NOD zal zijn, vorige cyclus heeft ruim 3 maand geduurd!
6 december heb ik weer een afspraak bij de Gyn :)
  woensdag 3 november 2010 @ 11:18:50 #241
12913 GreatWhiteSilence
pi_88280461
Voor testen is het nog steeds te vroeg, mijn NOD is pas rond de tiende... :(
pi_88280557
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Voor testen is het nog steeds te vroeg, mijn NOD is pas rond de tiende... :(
en zo'n vroege test dan? die kan al bijna? (dacht 5 dagen voor je NOD ofzo)

@ klumsy: wanneer ben jij dat gestopt met de pil?
  woensdag 3 november 2010 @ 11:22:27 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88280564
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef klumsy het volgende:
Ik hoef vandaag iig niet meer te testen, ben echt ongesteld geworden...
Heb alleen geen idee waneer mijn NOD zal zijn, vorige cyclus heeft ruim 3 maand geduurd!
6 december heb ik weer een afspraak bij de Gyn :)
-O-

Jammer, maar volgende maand weer een kans. Misschien krijg je vanaf nu een normalere cyclus!
pi_88280694
Ik snap het nut van dat hele vroege testen niet zo. :?
Er kan nog zoveel misgaan dat je, mocht je zo vroeg al genoeg HCG hebben voor een positieve test, nog helemaal niets weet.

Jammer Klumsy. -O-
Hopelijk is je volgende cyclus korter en raak.
pi_88280764
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:22 schreef cholateaddict het volgende:

[..]

en zo'n vroege test dan? die kan al bijna? (dacht 5 dagen voor je NOD ofzo)

@ klumsy: wanneer ben jij dat gestopt met de pil?
Ik was 15 juli gestopt met de nuvaring... :)
pi_88280814
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:22 schreef Aventura het volgende:

[..]

-O-

Jammer, maar volgende maand weer een kans. Misschien krijg je vanaf nu een normalere cyclus!
Dat van een normale cyclus verwacht ik niet, ben wel eens eerder een paar jaar gestopt met anticonceptie en toen had ik ook gerust cyclussen van 3, 6 of zelfs 8 maanden :)
En vanaf m'n pubertijd is het eigenlijk ook nooit normaal geweest...
Maargoed wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet ;)
  woensdag 3 november 2010 @ 11:33:43 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88280906
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef klumsy het volgende:

[..]

Dat van een normale cyclus verwacht ik niet, ben wel eens eerder een paar jaar gestopt met anticonceptie en toen had ik ook gerust cyclussen van 3, 6 of zelfs 8 maanden :)
En vanaf m'n pubertijd is het eigenlijk ook nooit normaal geweest...
Maargoed wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet ;)
Ben je daarom bij een gynaecoloog?
Lijkt me wel lastig zo'n lange cyclus. Je hebt dan geen idee wanneer je eisprong is! Hopelijk kan je gyn je erbij helpen.
pi_88281007
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef Kolonia het volgende:
Ik snap het nut van dat hele vroege testen niet zo. :?
Er kan nog zoveel misgaan dat je, mocht je zo vroeg al genoeg HCG hebben voor een positieve test, nog helemaal niets weet.
Inderdaad ik snap het ook niet ;)

Maar dat zal wel aan ons liggen _O- Wij hebben nu al zoveel geduld opgebouwd na al die maanden ;)
pi_88281160
quote:
17s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Inderdaad ik snap het ook niet ;)

Maar dat zal wel aan ons liggen _O- Wij hebben nu al zoveel geduld opgebouwd na al die maanden ;)
Ik heb 1x gezondigd en voor NOD getest omdat mijn temperatuur hoog bleef (met ovutestjes, want die zijn goedkoper).
Hartstikke blij natuurlijk dat die positief waren, maar de teleurstelling is des te groter als je daarna gewoon ongesteld wordt.
Ik ga mezelf dat niet nog een keer aandoen.

Geduld komt inderdaad wel met de tijd. :+
pi_88281239
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ben je daarom bij een gynaecoloog?
Lijkt me wel lastig zo'n lange cyclus. Je hebt dan geen idee wanneer je eisprong is! Hopelijk kan je gyn je erbij helpen.
Ja heb PCOS, moet daarom inderdaad 6 december terug komen om te kijken of ik dan uit mezelf weer een eisprong heb gehad ( of dat die er aan zit te komen ) of dat we verder gaan kijken wat te doen :)
Als ik dan nog geen "normale" cyclus heb dan krijg ik medicijnen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')