Ik denk ook dat ik vandaag gewoon ongesteld ga worden...quote:Op woensdag 3 november 2010 07:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat het niet worden deze maandgevoel dat ik ongesteld ga worden
Dat dacht ik ong. 2 jr geleden ook, had zelfs maandverband en een lading ovutesten gehaald voor de volgende ronde maar die zijn heeeeeeeeeeeeeeeel lang ongebruikt geblevenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:12 schreef charmed_angel het volgende:
Wat wel weer grappig is, na 14 rondes weet je ongeveer welke klachten er bij ongesteldheid horenIk heb geen testen meer nodig
Je weet weliswaar hoe het voelt om ongesteld te zijn, maar (nog!) niet hoe zwanger zijn voelt, toch? Ik wist het ook niet, bij mij voelde het dus hetzelfde! Compleet met 'de pukkel' (steevast 1 week voor de menstruatie) en de krampen. Had de megaverpakking tampons al in huis.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:12 schreef charmed_angel het volgende:
Wat wel weer grappig is, na 14 rondes weet je ongeveer welke klachten er bij ongesteldheid horenIk heb geen testen meer nodig
Heel bescheidenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Geen bloed meer, ieks!Dit waren écht geen duivels.
Nu moet het nog blijven plakken....
quote:Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Spannend!! Duimenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
en zo'n vroege test dan? die kan al bijna? (dacht 5 dagen voor je NOD ofzo)quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Voor testen is het nog steeds te vroeg, mijn NOD is pas rond de tiende...
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef klumsy het volgende:
Ik hoef vandaag iig niet meer te testen, ben echt ongesteld geworden...
Heb alleen geen idee waneer mijn NOD zal zijn, vorige cyclus heeft ruim 3 maand geduurd!
6 december heb ik weer een afspraak bij de Gyn
Ik was 15 juli gestopt met de nuvaring...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:22 schreef cholateaddict het volgende:
[..]
en zo'n vroege test dan? die kan al bijna? (dacht 5 dagen voor je NOD ofzo)
@ klumsy: wanneer ben jij dat gestopt met de pil?
Dat van een normale cyclus verwacht ik niet, ben wel eens eerder een paar jaar gestopt met anticonceptie en toen had ik ook gerust cyclussen van 3, 6 of zelfs 8 maandenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jammer, maar volgende maand weer een kans. Misschien krijg je vanaf nu een normalere cyclus!
Ben je daarom bij een gynaecoloog?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef klumsy het volgende:
[..]
Dat van een normale cyclus verwacht ik niet, ben wel eens eerder een paar jaar gestopt met anticonceptie en toen had ik ook gerust cyclussen van 3, 6 of zelfs 8 maanden![]()
En vanaf m'n pubertijd is het eigenlijk ook nooit normaal geweest...
Maargoed wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet
Inderdaad ik snap het ook nietquote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef Kolonia het volgende:
Ik snap het nut van dat hele vroege testen niet zo.![]()
Er kan nog zoveel misgaan dat je, mocht je zo vroeg al genoeg HCG hebben voor een positieve test, nog helemaal niets weet.
Ik heb 1x gezondigd en voor NOD getest omdat mijn temperatuur hoog bleef (met ovutestjes, want die zijn goedkoper).quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Inderdaad ik snap het ook niet
Maar dat zal wel aan ons liggenWij hebben nu al zoveel geduld opgebouwd na al die maanden
Ja heb PCOS, moet daarom inderdaad 6 december terug komen om te kijken of ik dan uit mezelf weer een eisprong heb gehad ( of dat die er aan zit te komen ) of dat we verder gaan kijken wat te doenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben je daarom bij een gynaecoloog?
Lijkt me wel lastig zo'n lange cyclus. Je hebt dan geen idee wanneer je eisprong is! Hopelijk kan je gyn je erbij helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |