abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88069010
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 178

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

12 november GreatWhiteSilence (02-2010)
14 november Hilliebillie
14 november Susie
19 november LadyBlack
20 november Diaan73
20 november viervijfzeszeven
22 november vrouwtje-theelepel (10-2009)
23 november Thistleweed
27 november Winka

Boepie
charmed_angel (09-2009)
Elynasedai
Entreri
IslaBonita (12-2008)
Kolonia (04-2009)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Aoraki
GirlGoneBad (04-2010)
JuffrouwJannie
Mevr_Mus

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

game on! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-11-2010 19:51:40 ]
pi_88069036
Volgens mij had cholateaddict nog niet door dat ze m sloot :)

En nu kon ik mooi dat nieuwe knopje eens testen oO<
pi_88069231
Haha, allemaal verzuurde toekomstige moeders hier :D Sorry... Had hier nooit moeten posten :(
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_88069309
ook even een update van mij...

Nod is 8 november, alleen het word niks denk ik ;) Te weinig seks :D hihihi.
Maar we zien wel.... het is nog geen 8 november, dus we gaan lekker door met klussen ;)
pi_88069963
Ik heb je erbij gezet c_a!

En idd, gewoon blijven proberen ;)
pi_88070408
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
ook even een update van mij...

Nod is 8 november, alleen het word niks denk ik ;) Te weinig seks :D hihihi.
Maar we zien wel.... het is nog geen 8 november, dus we gaan lekker door met klussen ;)
ach 1 keer hoeft genoeg te zijn! ;)
pluizig en blauw...
pi_88070543
charmed_angel ik zal toch voor je duimen, zoals hier boven al staat, ook met weinig kan het raak zijn ;) ^O^
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_88072115
Volgens mij heb ik vanmorgen m'n eisprong gehad. Heb het eerder nog nooit gevoeld maar had enorme stekende pijn rechts onder in m'n buik voor zo'n drie kwartier en de bijbehorende afscheiding.. Gisteren gelukkig geklust alleen zal er dat vandaag ben ik bang niet inzitten aangezien ik m'n menneke maar heel ff zal zien vanavond.. Dus dan morgen maar weer klussen denk ik :)
pi_88072176
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb je erbij gezet c_a!

En idd, gewoon blijven proberen ;)
Ik wilde voorlopig in het onderste rijtje ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:13:07 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88072619
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik wilde voorlopig in het onderste rijtje ;)
Oops! Sorry, is ook zo :@

* gauw aanpassen
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:02:18 #11
279894 winka
There is no place like home..
pi_88073663
Wat een warm welkom hier O+
MIjn vriend heeft inderdaad veel geduld met me gehad en dat was niet altijd even makkelijk. Maar ja kon moeilijk bewijzen dat ik het ooit wel zou willen :')

Wat betekent eigenlijk het onderste rijtje? :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:34:13 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88074632
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef winka het volgende:
Wat een warm welkom hier O+
MIjn vriend heeft inderdaad veel geduld met me gehad en dat was niet altijd even makkelijk. Maar ja kon moeilijk bewijzen dat ik het ooit wel zou willen :')

Wat betekent eigenlijk het onderste rijtje? :)
Welkom Winka!
Onderste rijtje is voor de dames onder ons waarbij het niet meezit.

Kan iemand mij in het bovenste rijtje zetten? NOD 14 november Hoor ik er echt bij zeg maar... :o
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_88074706
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Susie het volgende:

[..]

Welkom Winka!
Onderste rijtje is voor de dames onder ons waarbij het niet meezit.

Kan iemand mij in het bovenste rijtje zetten? NOD 14 november Hoor ik er echt bij zeg maar... :o
Zelfde dag als ik :) hopelijk hebben we die dag beiden goed nieuws!
pi_88076373
Hoi dames :) Ik kom mij ook melden hier. *O*
Ben vorige week gestopt met de pil. We hadden bedacht dat ik de strip af zou maken maar toen vergat ik 'm per ongeluk (heus!) en ben ik er maar gewoon mee gestopt. Dat heeft als nadeel dat ik gelijk een soort van ongesteld werd en nu weet ik dus totaal niet wanneer mn NOD is :+

Ik zit nog even te twijfelen of ik hier wel over wilde praten, dus ik weet nog niet hoe actief ik hier ga zijn, maar ik ga proberen mee te lezen! :)
¿
pi_88076609
Ik ben momenteel ook even niet zo actief met posten. Ik lees wel mee en duim voor jullie allemaal. Ik ben er ook zomaar even een beetje klaar mee. Deze maand word weer niks wegens cursus van mijn vriend en daarna een weekendje weg met de familie (broer op onze kamer.)
pi_88084824
Ik heb vanmiddag voor de grap ook maar even een veel te vroege test gedeaan... staat er gewoon een dikke vette +....
o god, ik ben zwanger *O*
Klumsy en natuurlijk alle anderen, ik hoop dat ik het goede voorbeeld gegven heb!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:41:13 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88085630
Vischje gefeliciteerd!!!!! :o Toch best snel gegaan dan he, wat fijn!! ^O^

Ik ga proberen het goede voorbeeld te volgen ;)

Oh V_T, dat lijkt me niet heel geschikt nee, broer erbij op de kamer :') jammer....!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:42:27 #18
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88085678
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Vischje het volgende:
Ik heb vanmiddag voor de grap ook maar even een veel te vroege test gedeaan... staat er gewoon een dikke vette +....
o god, ik ben zwanger *O*
Klumsy en natuurlijk alle anderen, ik hoop dat ik het goede voorbeeld gegven heb!
Oh wauw, wat gaaf!! Gefeliciteerd zeg! *O* *O* *O* Ik wens je een fijne zwangerschap en een gezond en prachtig kindje O+
3!
pi_88086343
Bedankt! *O*
Ben er helemaal ondersteboven van! het is zo snel gegaan! tis eigenlijk niet eerlijk. er zijn mensen die zoo lang moeten wachen en bij mij is het zo snel gegaan!
Ik wens jullie ook allemaal 2 steepjes en snel!! O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:58:58 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88086442
Vischje, van harte gefeliciteerd! *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:01:45 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88086569
Goh, Asyniur én Incantrix ook alweer hier...?? oO<
pi_88089142
Gefeliciteerd vischje!! Dat je maar lekker mag genieten van je zwangerschap!
pi_88094376
:D *O* *O* Gefeliciteerd Vischje *O* *O* :D
Geniet van een mooie zwangerschap! :*
pi_88094810
Vischje wat goed *O* *O* *O* *O*
Wat fijn voor je dat het zo snel is gegaan!
pi_88094934
Ik heb nog niet eens jufrouwjannie welkom gewenst, had er zomaar over heen gelezen.

Welkom :W Dat je hier maar snel weer weg bent ;)

@VT, Ik zie dat jullie ongeveer net zo lang bezig zijn als wij. Ik kan me dan ook heel erg goed voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent. Ik hoop dat het snel mag gaan gebeuren voor jullie. Zal nog even een extra rondje duimen, je weet maar nooit wat er zomaar tussendoor kan gebeuren.

Zelf hier iets raars! Dinsdag is mijn menstruatie begonnen, verschrikkelijke krampen (as usual) en bloedverlies zoals ik normaal heb (sorry voor de details). Normaal duurt mijn menstruatie van begin tot er geen bloed meer is zo'n 6 á 7 dagen. Alleen is nu in eens gisteren mijn menstruatie gestopt, helemaal. Ergens in mijn achterhoofd zit een stemmetje die me allerlei hoop aan het inpraten is dus heb ik even jullie mening nodig want anders ga ik mezelf gek maken.
Vertel mij even dat het onmogelijk is dat dit een innestelingsbloeding is want dat zijn kleine hoeveelheden bloed die niet verwart kunnen worden met je menstruatie, toch? zie mezelf anders instaat om allerlei testen te gaan halen en mezelf helemaal gek te maken
pi_88095498
Vischje, gefeliciteerd! *O* Een heel fijne zwangerschap gewenst :* (en alles wat erna komt :P )

Thistleweed, dankje :) ik had al een beetje het idee dat iedereen eroverheen had gelezen :P
Ik heb geen ervaring met innestelingsbloedingen, sorry. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je jezelf zo hoop geeft! En anders gooi je er toch een testje tegenaan? Weet je het gelijk zeker. :)
¿
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:14:34 #27
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88095525
*O* *O* Vischje!!! Te gek! Wow, superleuk!!

En welkom juffrouw Jannie!

@twistleweed; als je echt 2 dagen flinke bloedingen hebt gehad, lijkt mij niet dat je hoop moet hebben. Wil je echt zekerheid, dan haal je toch een goedkoop testje?

Hier ook iets raars; na mijn menstruatie heb ik zo af en toe dus wat steekjes rechtsonderin. Vandaag is het alleen echt erg; wanneer ik ga zitten, dan enorme pijn, daarna weer weg. En wanneer ik opsta, hupsakee, weer. Alsof het "vol" zit ofzo? Zeer irritant en erg vaag. Kan me niet voorstellen dat het een eisprong is, dat zou ik theoretisch gezien na het weekend ergens moeten hebben en kan me ook niet voorstellen dat dat zo lang duurt eigenlijk.... nu ja, hoop in ieder geval dat het snel weer over is. Want in combi met een ischias aan de rechterkant word ik hier niet blij van......
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:18:30 #28
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88095585
Even snel een w/ w/ *O* *O* *O* voor Vischje!!!! Geniet er lekker van hoor! (En niet schuldig voelen hoor, het is jullie gegund!!)

En nog een welkom voor de dame(s) waar ik misschien nog geen hallo tegen heb gezegd. :W
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88095764
Vischje, super gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:35:05 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88095909
:o ook over juffrouwjannie heengelezen, wat onaardig :@

Welkom en heel veel succes! ^O^

Thistleweed, ik denk eigenlijk ook niet dat je hoop moet hebben, maar wat susie ook zegt, een testje kan nooit kwaad toch?

Susie, klinkt niet fijn nee :o en als het steeds bij het zitten gaan is, lijkt het me ook geen eisprong :?
pi_88095917
:W welkom JuffrouwJannie, leuk dat je hier ook mee wil posten...
hopelijk is het maar voor kort en ga je snel door ( met natuurlijk de rest van de meiden ) in het andere topic!
pi_88095959
@ Thistleweed, waarom doe je voor de zekerheid geen testje? liever een paar euro armer dan de hele tijd die onzekerheid toch? ( die van kruidvat zijn niet zo duur )
pi_88096044
@ Susie, klinkt inderdaad niet erg fijn. Zou ook niet weten of het je eisprong zou kunnen zijn...
Ik heb vorige week voor het eerst een keer een eisprong gevoeld, maar dat voelde niet zoals jij het beschrijft, maargoed dat is bij iedere vrouw toch ook weer anders
pi_88096047
ik kom ook gezellig mee posten *O*
pi_88096048
Haha Ladyblack, het is je vergeven hoor :P Ik lees ook wel es ergens overheen :+

Susie, wat raar :? Ik heb volgens mij nog nooit m'n eisprong gevoeld, maar hevige pijnen is niet iets wat je erbij verwacht...

Klumsy, dank!
¿
pi_88096183
@ jufrouwjannie, ik denk dat iedereen zo blij was voor Vischje dat ze dr overheen hebben gelezen :D

@ suzie, klinkt gek, ik voel mijn eisprong nooit dus ik weet niet hoe dat is. Ik hoop dat het snel weer over is en je er geen last van hebt.

Ik denk dat een test niet nodig is, ben net weer begonnen met menstrueren, mijn lichaam is raar 8)7 . Bedankt voor jullie raad.
pi_88096207
Hey viervijfzeszeven :W
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:48:13 #38
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88096216
4567 Hallo!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88096234
mag ik ook in 't lijstje? nod 20nov
ik voel mijn eisprong soms wel maar niet altijd
pi_88096296
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:49 schreef viervijfzeszeven het volgende:
mag ik ook in 't lijstje? nod 20nov
ik voel mijn eisprong soms wel maar niet altijd
Welkom! Ben jij een kloon? :+
¿
pi_88096319
haha ja :+
pi_88096458
:W welkom viervijfzeszeven :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:01:36 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88096561
Welkom viervijfzeszeven! :W

Het is ook heel raar, denk ook niet dat een eisprong is en anders vraag ik me af of ik die wel zo graag zou willen! haha! Uiteraard wel... voelt niet als een blindedarm ontsteking hoor, die pijn ken ik helaas ook. Vorige cyclus heb ik ook dergelijke pijntjes gehad, vaag... nooit gehad tijdens het slikken van de pil. Misschien schieten ze nu bergen eitjes uit, omdat dat jaren niet heeft gekund! 8)7 haha!

Bijna weekend!!
pi_88096649
Haha, dan kun je voor een zesling gaan, ook leuk ;)
pi_88096736
@ Susie ik heb vorige week woensdag of donderdag m'n eisprong gehad en voor het eerst ook gevoeld, Heb sinds die dag gewoon ook echt elke dag ( bijna de hele dag door ) kramp en het gevoel alsof ik elk moment mega ongesteld zou kunnen gaan worden. Zij ook al tegen m'n vriend als het niet raak zou zijn en ik ga dit elke keer krijgen met een eisprong en normale cyclus, dan heb ik dus 2 weken kramp, dan een week ongesteld en dan een week niks... :X
pi_88096837
WHOEHOE! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef Vischje het volgende:
Bedankt! *O*
Ben er helemaal ondersteboven van! het is zo snel gegaan! tis eigenlijk niet eerlijk. er zijn mensen die zoo lang moeten wachen en bij mij is het zo snel gegaan!
Ik wens jullie ook allemaal 2 steepjes en snel!! O+
pi_88096917
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef klumsy het volgende:
@ Susie ik heb vorige week woensdag of donderdag m'n eisprong gehad en voor het eerst ook gevoeld, Heb sinds die dag gewoon ook echt elke dag ( bijna de hele dag door ) kramp en het gevoel alsof ik elk moment mega ongesteld zou kunnen gaan worden. Zij ook al tegen m'n vriend als het niet raak zou zijn en ik ga dit elke keer krijgen met een eisprong en normale cyclus, dan heb ik dus 2 weken kramp, dan een week ongesteld en dan een week niks... :X
dat heb ik dus al paar maanden nu, veel buikpijn en kramp, niet twee weken meestal 2 of 3 dagen en dan alleen s'avonds. maar dan lig ik wel helemaal te stuipen
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:16:44 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88096976
Gefelicteerd Vische!!! wat goed zeg! *O*

en een kloon.... hmmm ik heb wel enige vermoedens ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88097011
En welkom alle nieuwe posters! (of hoe noem je dat)
pi_88097048
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
Gefelicteerd Vische!!! wat goed zeg! *O*

en een kloon.... hmmm ik heb wel enige vermoedens ;)
Volgens mij ben jij het :+
¿
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')