quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is idd wel erg heftig.
Beterschap voor B.!! Hopelijk is het snel weer over.
Onze jongste poes is m net gesmeerd, stiekem en snel door de achterdeur toen ik die opendeed... ze zit nu geloof ik bij de buren..
quote:Dochtertje van mijn vriendin had dat ook plots bleek een ontsteking in het heup gewricht te hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
uitslag van de foto pas begin volgende week. Nu dus rust. Het is dusdanig pijnlijk dat ie niet echt van zijn plek komt. En dat is opmerkelijk voor de stuiterbal die hij is.
quote:Goed geshoptOp donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef lady-wrb het volgende:
zo, ik ben terug van de stad in.
een trui, 3 riemen en 3 paar handschoenen rijker.
hoewel ik er 2 betaald heb. toen ik mijn fiets pakte lag er een paar bruine suede handschoenen in mijn mandje. niet van mij dus. best wel leuke eigenlijk, maar ik ga echt geen handschoenen van een ander zomaar dragen. kan je suede wassen op de een of andere manier?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:14 schreef Oxymoron het volgende:
Vast geen concordantie.
Of een Koran! Voor de Koranquiz, vast volgend jaar! Kun je alvast oefenen
quote:[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 1Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap voor je zoon buufhet klinkt niet fijn.
ik kan dat supermarkttopic niet vinden, maar zijn er mensen die die toystorydingen sparen en willen ruilen? anders open ik een topic in het grote vraag en aanbod.
quote:die moest ik even een paar keer lezen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en de buuf is met de schrik vrij zie ik net. Nou da's ook weer een hele opluchting.
quote:klopt maar ook longkanker.Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef lady-wrb het volgende:
hospice? dat klinkt niet best. hij was toch gevallen? en hoe is het nu met oma?
quote:er stond 6+ bij, daarom durfde ik dat niet aan met dochterlief. maar is ie erg spannend?Op donderdag 28 oktober 2010 16:39 schreef Rottdog het volgende:
Aanrader voor een bioscoop tripje is Foeksia de heks
quote:Nee helemaal niet gewoon erg leuk, engste is toveren met wolken, Zoë heeft echt genoten. Zelfs de heksen waren niet eng.Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef trui het volgende:
[..]
er stond 6+ bij, daarom durfde ik dat niet aan met dochterlief. maar is ie erg spannend?
quote:Oh, die wortelkanaalbehandeling in A million Little Pieces!Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef elvy het volgende:
hmm ik ben een beetje laat misschien en kom bovendien als 'lurker' zomaar even er tussenmaar ik ben gék op boeken, en heb misschien toch nog een paar boekentips ( al hebben jullie ze misschien al lang gelezen hoor...)
Allemaal in de categorie: leest érg makkelijk weg, maar - in mijn ogen- toch nét wat meer diepgang en daardoor misschien geschikt voor een boekenclub?
- alleen maar nette mensen - Robert Vuijsje
- In duizend stukjes - James Frey ( erg conrtroversieel, maar daardoor misschien juist wel leuk
- The life of Pi - Yann Martel
quote:Ach arm ventjeOp donderdag 28 oktober 2010 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je nou echt meegedaan al Freecell, of bedoelde je te zeggen dat je van ons allen zou winnen? Want da's een feit wat mij betreft iig.![]()
En die boeken klinken interessant. Ik ben bijna jarig, dus dan kan ik weer eens wat vragen.![]()
En nee, ik schrok niet. Het is mijn sportieve kind, die heeft wel vaker eens wat spierpijn. En klaagt dan als een ware man.maar nu kwam ie niet uit bed. Dat is wel anders. Dus daarom even naar de dokter. En omdat ie altijd rare dingen heeft.
quote:OehOp donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Incantrix het volgende:
Ja, is ook echt zó gezellig altijdEn we houden allebei enorm van boekenwinkels, dus kunnen we er met z'n tweetjes ongegeneerd uren rondhangen
quote:Hallo, je weet jezelf wel lekker te verkopen zegOp donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ach arm ventjeEcht pijn hebben is gewoon balen!
En ja, ik heb meegedaanIk ben die net-iets-te-dikke zenuwachtige met-eng-blauw-truitje-aan dinges die wint
Tenminste, van het publiek, de finale komt pas ná het verkiezen van de winnaar en is niet persoonlijk, maar blok tegen blok. En hoe ons team daar scoort heb ik nog niet eens aan TARA gemeld
quote:Die 2 rechtse zijn ook kleintjesOp donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
moooi
ik heb er ook weer eentje liggen. een kleintje dan. gaat dat daar ook mee?
heb je dat nou met een mes gedaan of met speciaal gereedschap?
quote:hoeveel haal je er dan uit?Op donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die 2 rechtse zijn ook kleintjesGaat prima met een scherp aardappelmesje
Al gebruik ik zelf liever een scalpel, dat werkt lekker precies
quote:Pitten en draden er uit halen tot de wand nog ongeveer een cm dik is. Dat gooi ik allemaal weg, valt bij mij onder troepOp donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel haal je er dan uit?
kan je er ook nog mee koken of blijft alle vruchtvlees erin zitten?
quote:Voor de eerste zwangerschap wel ja
quote:Omdat de man schuin achter hem na 2 rondes 0 punten voor Ursul het zat was en hem dingen voor ging zeggen (daarom deed Ursul het daarna zo goed)Op donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef Vlindur het volgende:
En oh ja, Wat is Sonja dik geworden zeg!![]()
En Freecell, waarom bept Ursul steeds met die man schuin achter hem?
quote:truzzuhOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Memmel het volgende:
Nou als Tico er zelfs niet meer is, ga ik ook maar tukken.
quote:nee, die moest ik weer inleverenOp vrijdag 29 oktober 2010 09:11 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb het even terug gekeken net, via internet. Leuk Free! En goed dat je gewonnen hebt. Staat de trofee nu bij jullie op de schoorsteenmantel?
quote:Meestal is het bij ons andersom... Peace zit meestal achter de pc 's avonds en ik zit tv te kijken met laptop op schoot. En ik "bepaal" dus wat we kijken. Maar als Ajax moet voetballen, wil Peace dat wel graag zien en dat vind ik dan best. Ik ga dan ook niet naar boven. Wij hadden Robinson opgenomen en House gekeken, dat vindt Peace wel leuk en kijkt dan wel mee. Later hebben "we" Robinson gekeken, ik maar deels. Er zijn gewoon een aantal programma's die ik wil zien, vaak neem ik die ook op en ga ik die later kijken.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:38 schreef chacama het volgende:
House mag ik hier niet kijken. Ja, boven, maar dat vind ik niet leuk. F. vind er echt geen zak aan en dus winnen de programma die hij leuk vind en ik niet erg om te kijken. Alhoewel ik Robinson wel erg leuk vind. Maar voetbal bijvoorbeeld heeft niet mijn voorkeur, maar ik ga er niet voor de kamer uit.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:57 schreef chacama het volgende:
F. is echt een tv-kijker. Ik kan makkelijk wat anders gaan doen. Dus vandaar dat hij de tv-rechten heeft. hihi, dit laat ik hem nooit lezen natuurlijk. Gelukkig hebben we qua series wel dezelfde intresse het enige verschil tussen ons is dat ik graag naar spelprogramma's kijk en hij dus absoluut niet. Ik mis het niet, maar als F. niet thuis is, kijk ik die dus wel. Verder is hij een westernfanaat. Dus als er een western komt, dan wijken daar de andere programma's voor. En hij kijkt bijvoorbeeld ook graag (blij dat het nooit meer komt) Big Brother. Daar hebben we nog al eens strijd over gehad. Ik mocht dan niet schakelen naar een programma wat ik wilde zien omdat er nieuws was, maar in de tijd van Bog Brother kon opeens het nieuws hem niet meer schelen en zat ik echt van binnen te koken. Toen heb ik veel boeken gelezen, zullen we maar zeggen. En sport natuurlijk, maar ik merk dat ik dat in de loop van de tijd ook leuk ben gaan vinden. Ik kan nog steeds niet rustig een 10km schaatsen kijken of een hele wielrenetappe, maar ik vind het wel leuk om de laatste kilometers te volgen.
Programma's opnemen dat lukt bij ons niet, maar ik kijk in mijn pauzes op het werk wel naar uitzending gemist. En daar zijn dan best wel leuke dingen te vinden.
quote:Wat een schrik Buuv...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Van alle dingen die je niet uit de mond van je huisarts wil horen: Er is iets gevonden op de foto van de heup van Bas.![]()
![]()
Los van de klachten weliswaar, een soort bonus.
Het is volgens de radioloog goedaardig, maar dit moet wel even onderzocht worden. Doorverwijzing orthopeed.
nú ben ik wel geschrokken.
quote:Gedverdemme Buuf! Dat is inderdaad iets wat je niet wil horen!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Van alle dingen die je niet uit de mond van je huisarts wil horen: Er is iets gevonden op de foto van de heup van Bas.![]()
![]()
Het is volgens de radioloog goedaardig, maar dit moet wel even onderzocht worden. Doorverwijzing orthopeed.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:46 schreef Vicky het volgende:
Opa wordt eigenlijknu begeleidt naar zijn sterfbed.
quote:Oma ligt nu nog in het zh, naarst een andere demente man. Ze hadden gsiteravond de grootste lol samen zei M.
quote:Die programma's kijk ik "half" als er reclame is op een andere zender. Naaste familie is trouwens best heftig.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:48 schreef Estrys het volgende:
Sterkte Buuv![]()
Ik kijk tegenwoordig regelmatig naar de publieke omroep. Naaste familie en Hello goodbye en De Reunie bijvoorbeeld. Zou het de leeftijd zijn?
quote:Hij gaat niet meer terug naar huis... dit wordt zijn (een na) laatste bestemming.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo sneu dat hij dan nog eerst weer naar een andere dan zijn vertrouwde plek moet.
[..]
Is M's oma wel bewust van wat er met haar man is?
quote:Benelux Next Top Model. Lekker suf vermakelijk voerOp vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Buuv, wat fijn dat de huisarts je enigszins gerust heeft kunnen stellen.
Huup, wat is BNTM?? Ik kijk eigenlijk ook nog best veel tv. Bijna elke dat is er wel iets op wat ik zou willen zien.
Hoe gaat het nu de grootouders van M, Vicky? Zou erg fijn zijn als ze in hetzelfde "huis" kunnen zijn.
quote:Sneu vind ik dat... zijn ze al zo oud kunnen ze niet eens in hun eigen vertrouwde omgeving overlijden...Op vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer terug naar huis... dit wordt zijn (een na) laatste bestemming.
Oma snapt er allemaal niks van. Alles wat je nu zegt is ze over 1 minuut vergeten. Ze denkt dat die demente man naast haar haar man in..
quote:tja het is niet anders. Opa heeft 24 uurs zorg nodig..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sneu vind ik dat... zijn ze al zo oud kunnen ze niet eens in hun eigen vertrouwde omgeving overlijden...
Och jee..
quote:Okay, vandaar dat ik de afkorting niet herkende.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Benelux Next Top Model. Lekker suf vermakelijk voer
quote:Ja, dan gaat het ook gewoon niet lukken.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:59 schreef Vicky het volgende:
Chacama, opa is nog wel redelijk helder ja.
[..]
tja het is niet anders. Opa heeft 24 uurs zorg nodig..
quote:kloptOp vrijdag 29 oktober 2010 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het ook gewoon niet lukken.
quote:Dat lijkt mij het rotst van als je kinderen (later) verder weg wonen... je kunt nooit zomaar even spontaan langs. Soms is dat ook wel beter maar niet in alle gevallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
klopt
en ze woonden nou ook niet echt naast de deur zodat je ff een bakkie kon gaan doen...
quote:Ik ben er wel blij mee dat mn ouders op nog geen km afstand wonen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:00 schreef Estrys het volgende:
Het is enorm fijn om dicht bij je ouders te wonenMaar tien km afstand is dichtbij genoeg.
quote:Ik had het niet gelezen... ik las het in de nieuwsbrief van ons kdv.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:52 schreef Estrys het volgende:
Dat was al bekend toch? Volgens mij heeft het in de krant gestaan en zo. Dat hebben ze er nog snel even doorgejast met het vorige kabinet
quote:hahahaWij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
quote:Dat lijkt idd zo. Ik kijk er al niet eens meer van op. Wij werken veel met Koninklijke Besluiten voor rechters .. ik vond het wel leuk om een keer te zien dat er een echte handtekening van de Koningin op stond.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaik moet daar altijd zo om lachen dat enz. enz. enz.
alsof ze blablabla zeggen
quote:Volgens mij is dat gastoudertarief... bso is echt bij een BSO-organisatie...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef chacama het volgende:
blablabla, maar daarna komt het stuk wat inderdaad wel interssant is. Ik vraag me alleen één ding af. Wanneer je gastouder de buitenschoolse opvang verzorgt. Is het dan gastoudertarief of BSO-tarief. Ik ga uiteraard uit van het eerste, maar vergoeding technisch zou het andere wel prettig zijn.
quote:Ja die wist ik. Ik snap alleen nooit waarom de politie altijd denkt dat ze de koningin voor zich hebben als ik aangehouden wordt: "wat waren WIJ aan het doen?"Op vrijdag 29 oktober 2010 16:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
aha, kijk zo steek je nog eens wat op
quote:fokuser Taartje zit in Veldhoven en die had mijn bruidstaart gemaakt. Die was mooi en lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 19:23 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand een adresje voor me in EIndhoven en/of omgeving waar ik een mooie (marsepein)taart kan laten maken?
quote:er is ook een taarten agenda, zo leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mezelf het boek "taart!" kado gegeven
zo'n leuk boek, vind ik. echt iets voor mij, als beginner, denk ik.
quote:Oh Buuf dat wil je inderdaad echt niet horen. Veel sterkte met afwachtenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
quote:oeeeh dat ziet er ook leuk uitOp vrijdag 29 oktober 2010 20:02 schreef moussy het volgende:
[..]
er is ook een taarten agenda, zo leuk!incl stap voor stap taart maken, 12 dacht ik
[ afbeelding ]
quote:het is dit boekOp vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TaartMet zo`n titel kan het al niet eens een stom boek zijn
quote:Pas op hoor. Anders duw ik je volgende week uit het stapelbed
quote:Ja euh..jij slaapt boven. Ik heb hoogtevreesOp vrijdag 29 oktober 2010 23:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Pas op hoor. Anders duw ik je volgende week uit het stapelbed
quote:Dat klinkt akelig bekendOp zaterdag 30 oktober 2010 08:08 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
Mijn kind werd wakker van de wekker van mijn man. Ik ook. Mijn man niet. Die ligt nu nog te slapen. Z'n wekker gaat elke tien minuten af en hij slaapt er gewoon doorheen
quote:volgens de url bij de hemaOp zaterdag 30 oktober 2010 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
leuke jurk taartjesfee
waar heb je m vandaan?
ik zoek al weken naar zoiets dergelijks
quote:Ik dus helemaal vertederd dat M nog met Leia op bed ligt, hoor ik op hetzelfde moment M beneden (!!!!!) een oerwoud omzagen (zij liggen dus boven heOp zaterdag 30 oktober 2010 09:08 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vent ligt Leyla wakker te snurken en jen kijkt Dora.
Je bedoelt langs de deurtjes? Da's misschien wel een idee. Dan kan ik uit verschillende kleuren kiezen, want de knopjes zijn vrolijk gekleurdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef simmu het volgende:
omtrekrandje misschien in de kleur van de deurknopjes?
Oplossing; zelf betalenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Hoi, boodschappen wezen doen. En natuurlijk alle schoenen winkels gezien omdat ik van die laarzen wil met bont, maar M. vindt ze niet leuk voor mij.
Nou, dan maar niet leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Ticootje het volgende:
Ja, maar ook als ik ze zelf betaal vindt ie ze nog steeds niet leuk voor mij. Hij vindt het blijkbaar iets voor jonge meiden.. *bloemetjesjurk gaat bestellen met kaplaarzen.
.. en wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Ticootje het volgende:
Hij vindt het blijkbaar iets voor jonge meiden..
toevallig twee paar gekocht gisteren! Geloof dat mijn man ook niet erg enthousiast is maar daar heb ik geen boodschap aan. En dat weet hij. Andersom ook zo trouwens, met zijn eeuwige kswiss gympenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Hoi, boodschappen wezen doen. En natuurlijk alle schoenen winkels gezien omdat ik van die laarzen wil met bont, maar M. vindt ze niet leuk voor mij.
Ja, het is zijn werk !quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:09 schreef trui het volgende:
oxymoron, als ik een I-phone had (en facebook, twitter, hyves) zou ik 'm wel willen! maar helaas...leuk dat hij dat kan! krijgt hij daar ook voor betaald, als mensen die kiezen?
It komt ook op tv vanavond. Die vond ik echt gruwelijk eng. 'They all float down here b-b-b-billyboy'quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Goed man, Halloween. Allemaal slechte oude "horror"films op tv.
Hij vond het meer voor priscil.quote:
Jaloers!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Wimlex, maxima & kids stonden vanavond bij de ouders van een vriendin van me voor de deur. Trick or treat
Respectquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:03 schreef Vicky het volgende:
Voordeel van zo vroeg wakker zijn..d e vaatwasser is al leeg en weer gevuld en de bedden zijn al afgehaald
ja!quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:24 schreef miss_sly het volgende:
aah huup, komt ie vandaag thuis? Wat fijn
Dan moet je volgende keer meer ouders meenemenquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:07 schreef Diaan73 het volgende:
Was gezellig, maar wat is zo'n indoor speeltuin toch saai voor ouders.
alles wat in de aanbieding is en op elkaar pastquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:58 schreef ik80lll het volgende:
Vraag voor wie er een treinbaan heeft thuis, welke hebben jullie (houten treinbaan)
Wij willen er een aanschaffen voor Lola (sinterklaas) maar ben een beetje aan het uitzoeken welke merken er zijn (teveel)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Met een Oost-meet zou het best gezellig kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat vind ik echt bagger, dan duurt het drie keer zo lang voor die hele pagina geladen is als er foto's instaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:16 schreef amaranta het volgende:
Rechtsbovenin waar je je thema aan kunt passen. Daar kun je kiezen hoeveel posts je per pagina wilt.
Een topic is vol bij 300/301 post. Dus als je daar bijv 350 invult, heb je altijd alle posts op 1 pagina.
Mja daar heb ik dan geen last vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat vind ik echt bagger, dan duurt het drie keer zo lang voor die hele pagina geladen is als er foto's instaan
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja daar heb ik dan geen last van
Maargoed, ik zei ook al, ik vind dat fijn. Dat ik dat fijn vind wil niet zeggen dat iederander dat ook vindt.
Nee, maar als ze komen zet ik gewoon mn masker op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef Poppejans het volgende:
We hadden net een seconde geleden gewoon kinderen aan de deur staan ivm Halloween! Bij jullie ook??
Dacht dat dat hier alleen zo was met Sint Maarten, al hebben we dan ook nooit iemand aan de deur, wonen in een flat
Jup hier gisterquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef Poppejans het volgende:
We hadden net een seconde geleden gewoon kinderen aan de deur staan ivm Halloween! Bij jullie ook??
Dacht dat dat hier alleen zo was met Sint Maarten, al hebben we dan ook nooit iemand aan de deur, wonen in een flat
Dat...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jup hier gisteren uiteraard niets in huis.
Wat COOL!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hadden ook kinderen aan de deur. Maar we hadden ons opgegeven als snoephuis en de boel versierd met enge dingen.
ghehehequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat COOL!
Ik voelde me als die man met pot augurken van de reclame, ik had alleen doosjes rozijntjes van Wolf![]()
ja maar das sint maarten toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
bij ons is dat alleen op 11 november.
ik vind het ook wel gezellig hoor, die zingende kinderen aan de deur. vooral die verlegen kleintjes.
zo schattig
gaaf zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Was echt heel leuk! We hadden soort folie op de deur waar een spook uitkwam, een skelet achter het stuur van de auto gezet waar een fietslampje op knipperde, ballonnen met spinnenwebben en Nils deed de deur open met een screemmasker op en een lange cape aan. Een stukje verderop hadden ze zelfs doodskisten genaakt en een cd met enge gilgeluiden. Was echt heel eng...
Heb je Wii Party al gedaan? Die is erg leuk vind ik...quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vanalles en nog wat, mario, mortal kombat, racen, quizzen, raving rabbits ,vervelen dus
Bij mijn vriendin (zelf Amerikaanse) in de wijk doen ze het ook wel, maar daar wonen veel expats. En daar gaat ook altijd een briefje rond met een soort van aankondiging en dat je een kaars oid voor je raam moet zetten als je mee doet. Doe je dat niet, slaan ze je huis ook over.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
Daar kan ik me best iets bij voorstellen, BE. Vind het eigenlijk ook een beetje te Amerikaans. Maar eenmaal bezig is het best leuk!
klinkt super vet... en waar heb je dat skelet vandaan??quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Was echt heel leuk! We hadden soort folie op de deur waar een spook uitkwam, een skelet achter het stuur van de auto gezet waar een fietslampje op knipperde, ballonnen met spinnenwebben en Nils deed de deur open met een screemmasker op en een lange cape aan. Een stukje verderop hadden ze zelfs doodskisten genaakt en een cd met enge gilgeluiden. Was echt heel eng...
Yep.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:38 schreef huuphuup het volgende:
En als ik snoep had gehad in huis was t waarschijnlijk allang op geweest
Oh das wel een slimme ja, als dat nou een beetje een bekend iets zou zijn die kaars dan kun je er idd heel makkelijk onderuit als je er geen trek in hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin (zelf Amerikaanse) in de wijk doen ze het ook wel, maar daar wonen veel expats. En daar gaat ook altijd een briefje rond met een soort van aankondiging en dat je een kaars oid voor je raam moet zetten als je mee doet. Doe je dat niet, slaan ze je huis ook over.
Dat vind ik wel een slimme, want ik denk dat je anders idd veel bot vangt als kinderen zijnde. En dat is ook niet leuk.
Wel leuk dat jullie er dan ook helemaal iets leuks van gemaakt hebben, dat wel ja.
Hier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
klinkt super vet... en waar heb je dat skelet vandaan??
En nu achter een schot op zolder leggen en dan je huis verkopen endan laten liggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hier.
http://adwords.halloween-(...)_h_aQCFc8-3godNkgKig
Maar de service is waardeloos. Ik had direct achter elkaar twee bestellingen geplaatst. De laatste bestond uit alleen een zakje ballonnen van 2,10 Euro. Maar daar had ik per ongeluk wel de volle mep verzondkosten (bijna 6 Euro) voor betaald. Ik had ik het opmerkingenscherm nog wel gezet dat ik de twee bestellingen graag samengevoegd wilde hebben. Maar de volgende dag kwam het alsnog apart binnen. Een doosje met daarin het skelet en masker en apart met de post dus een envelopje met ballonnen. En ook voor dat envelopje hadden ze dus de verzendkosten gerekend.
Ik heb gebeld en vriendelijk gevraagd of ze de verzendkosten terug wilden betalen uit coulance. Maar daar gingen ze niet aan beginnen, want dat klopte hun financiele administratie niet meer....
Oh, sorry.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, das wel erg luguber. Moet meteen aan 'Haar naam was Sarah' denken.
En aan Nils z'n broertje. Die kocht een huis waarin een dooie, uitgedroogde kat op zolder lag...
Mooi boek!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, sorry.
En ik ken haar naam was sarah niet, waar gaat het dan over.
je snapt ook wel dat ik een grapje maakte, toch?
Haha, ik snapte m, hoor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, sorry.
En ik ken haar naam was sarah niet, waar gaat het dan over.
je snapt ook wel dat ik een grapje maakte, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |