quote:Mieters.
quote:Ja jij vuilak!
quote:Ich habe es nicht gewust.
quote:Volgens crv niet
quote:Moet ik ook, maar zit heel even bij te komenOp donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!!!!![]()
en dan ga ik nu ff wat HH....
quote:Crv zit in de war met zijn seksualiteit. Hij vind dat andijvie teveel op een vagijn lijkt.Op donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens crv niet
Maar ja dat is een man, wat weet die nou
quote:says who
quote:Ja dat zou het ook kunnen zijnOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Crv zit in de war met zijn seksualiteit. Hij vind dat andijvie teveel op een vagijn lijkt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens crv niet
Maar ja dat is een man, wat weet die nou
quote:Bellatrix, zit nu 3 jaar op het forum onder deze naam, (Interpol deed moeilijk) en ben op zoek naar een levenspartner die van het leven geniet!
quote:Ja waarom denk je dat hij wou mee-eten? Om die stamppotOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Ho nu moet ik even ingrijpen.
Ik heb heul niet gezegd dat jij niet lekker kan koken.
Ik doelde er alleen op dat hij misschien stamppot niet lekker vindt.
quote:Is het crv-afzeiktijd of zoOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Crv zit in de war met zijn seksualiteit. Hij vind dat andijvie teveel op een vagijn lijkt.
quote:I wish you all the luck in the world finding thatOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bellatrix, zit nu 3 jaar op het forum onder deze naam, (Interpol deed moeilijk) en ben op zoek naar een levenspartner die van het leven geniet!
quote:dat wist ik toch niet dat hij dat wist, wees dan ook wat duidelijkerOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat hij wou mee-eten? Om die stamppot
quote:Ja neem me vooral niet kwalijk dat ik zwaar naar de klote ben door een of andere kut idiootOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef crv het volgende:
[..]
dat wist ik toch niet dat hij dat wist, wees dan ook wat duidelijker
quote:Niet zo negatief hea, er zijn 5 miljard mensen in de wereld.Op donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
I wish you all the luck in the world finding that
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo negatief hea, er zijn 5 miljard mensen in de wereld.Tel de baby's. aidspatienten en lelijke mensen weg en je houdt er toch zeker 1 miljoen over.
quote:
quote:
quote:Ik zou bijna een vooroordeel uitspreken
quote:Heerlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik werd er gewoon misselijk van
quote:
quote:
quote:Ik eet ook wel laat, mijn whopper cheese eet ik nog
quote:Ik eet ook nog een beetje big macOp donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik eet ook wel laat, mijn whopper cheese eet ik nog
quote:Doe maar een kusjekroel smiley met kuikenOp donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou bijna een vooroordeel uitspreken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik eet ook nog een beetje big mac
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe maar een kusjekroel smiley met kuiken
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ons mam heeft de nieuwe Nokia, zit is zo schattig met dat ding.
quote:mijn uitzicht
quote:M'n vriendin heeft een HTC Desire gekocht, ik zit er nu constant mee te klooienOp donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Mijn moeder snapt niks van telefoonsOp donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Avey het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft een HTC Desire gekocht, ik zit er nu constant mee te klooien
quote:Nice
quote:l meerdere moedersOp donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn moeder snapt niks van telefoons
quote:Die is chill.Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Avey het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft een HTC Desire gekocht, ik zit er nu constant mee te klooien
quote:Oh ja crv's kookkiekjesOp donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht we krijgen een foto van het eten ofzoMaar toen zag ik dat het best vroeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |