quote:zijn dat al je standjesOp donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan heel goed auto rijden.... en inparkeren, en file parkeren, en achteruit inparkeren
quote:Ik noem het realistischOp donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef crv het volgende:
[..]
ja die helpen de vrouwen uit de auto of nemen het parkeren over van de vrouw
Overlopert
quote:Mooi.
quote:Ja, is ook wel nodigOp donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je in ieder geval wat langer blijven liggen toch
quote:
quote:ThingkVoice of Holland Reallife ergernis nummer 1: iedereen wil zijn of haar 'ding' doen. Thingk twice voor je zoiets zegt.
quote:Ja maar jij kunt ook gitarenOp donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan heel goed auto rijden.... en inparkeren, en file parkeren, en achteruit inparkeren
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Voice of Holland Reallife ergernis nummer 1: iedereen wil zijn of haar 'ding' doen. Thingk twice voor je zoiets zegt. #tegemakkelijk
38 minutes ago via TweetDeck
Dit is zooooo waar.Ik haat mensen die dat zeggen, en die mensen kunnen vaak ook nog niets.
quote:Bazenboek. De enige taalnazi die ik kan uitstaan.
quote:Ik vind mijzelf ook behoorlijk tof.Op donderdag 28 oktober 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bazenboek. De enige taalnazi die ik kan uitstaan.
quote:Oh nee, dat valt best mee.Op donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf ook behoorlijk tof.
quote:Ohw, ik vind 'm wel grappigOp donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmzzz Benny..... ik vind Killers een beetje saai
quote:Het is ook zo'n originele film.Op donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmzzz Benny..... ik vind Killers een beetje saai
quote:AwOp donderdag 28 oktober 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een nieuw beeld op me sfeerhaard..... die kat
[ afbeelding ]
quote:picsOp donderdag 28 oktober 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
owis thuis... even de schade bekijken
quote:Dat is kut, kun je niet zeggen dat ie weg moet.Op donderdag 28 oktober 2010 15:38 schreef Kally het volgende:
Zo ook thuis, met 3 kindjes![]()
Hij blijft nog eten ook
quote:en wat gaan we eten?Op donderdag 28 oktober 2010 15:38 schreef Kally het volgende:
Zo ook thuis, met 3 kindjes![]()
Hij blijft nog eten ook
quote:Nou ja, ik ben al zo weinig thuis voor ze dus wil ze niet alles ontzeggenOp donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is kut, kun je niet zeggen dat ie weg moet.
quote:ik vind die stripjes ook niet zo leukOp donderdag 28 oktober 2010 15:34 schreef Rauzer het volgende:
Vind je deze F&S ook niet grappig Vaduz?
[ afbeelding ]
quote:Nu maar wel die stamppot
quote:Dat begrijp ik wel.Op donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben al zo weinig thuis voor ze dus wil ze niet alles ontzeggen
quote:lieve mamaOp donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Zit meestal 0.0 humor in.Op donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind die stripjes ook niet zo leuk
quote:Je bent een lieverdOp donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:gaat ie misschien vanzelf wel naar huis
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef crv het volgende:
[..]
gaat ie misschien vanzelf wel naar huis
quote:Nee ik ook vrijwel nooit, maar om sommigen kan ik wel lachenOp donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind die stripjes ook niet zo leuk
quote:okOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat eten wij ook![]()
Uiteraard zal ik maar gelijk zeggen
quote:Mieters.
quote:Ja jij vuilak!
quote:Ich habe es nicht gewust.
quote:Volgens crv niet
quote:Moet ik ook, maar zit heel even bij te komenOp donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!!!!![]()
en dan ga ik nu ff wat HH....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |