Kijk, da's nou gaaf,...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger bij http://www.3voor12denhaag.nl
Vaak kun je bij de kleinere bandjes / concertjes (beetje het onbekendere werk of de kroegjes en zo) wel gewoon je gang gaan met je cam hoorquote:
Mja.. ook bij de Nijmeegse vierdaagse...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vaak kun je bij de kleinere bandjes / concertjes (beetje het onbekendere werk of de kroegjes en zo) wel gewoon je gang gaan met je cam hoorIn Den Haag bijv. heb je de Supermarkt op de Grote Markt waar met enige regelmaat gewoon onbekende bandjes staan of lokale Haagse ellende. Daar kun je naar hartelust spelen
Hoe word je vrijwilliger bij 3voor12?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger bij http://www.3voor12denhaag.nl
"Hoi, ik ben P en ik fotografeer graag concerten. Hier heb je wat voorbeeldfoto's. Mag ik voor jullie fotograferen?" en dat stuur je dan naar het mailadres van je lokale 3voor12-sitequote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Hoe word je vrijwilliger bij 3voor12?
Gefeli! Heb je wat te lezen tijdens de koude avonden in de aanloop tot pakjesavondquote:Op woensdag 3 november 2010 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb zowaar wat gewonnen op FOK!
[WIN!] De glossy SINT + cd
Bedankt, en de eerste keer dat ik hier überhaupt wat winquote:Op woensdag 3 november 2010 11:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gefeli! Heb je wat te lezen tijdens de koude avonden in de aanloop tot pakjesavond
Roepen dat je heel goed bent en alquote:Op woensdag 3 november 2010 10:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe regelen jullie dat je naar binnen mag met je profi-cam? Meestal mag dat toch als je in opdracht voor een magazine of website werkt?
En vaak is het kleinere circuit ook nog eens leuker dan de grote namen. Je mag meer (soms zelfs op het podium staan) en je hebt na afloop (en soms zelfs vooraf) goed contact met de muziekanten.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vaak kun je bij de kleinere bandjes / concertjes (beetje het onbekendere werk of de kroegjes en zo) wel gewoon je gang gaan met je cam hoorIn Den Haag bijv. heb je de Supermarkt op de Grote Markt waar met enige regelmaat gewoon onbekende bandjes staan of lokale Haagse ellende. Daar kun je naar hartelust spelen
Oldskoolquote:Op woensdag 3 november 2010 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon nodig.
Zal ik deze kopen?
http://www.telecomweb.eu/(...)-5110-origineel.html
Ja, daarom dusquote:Op woensdag 3 november 2010 14:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oldskool.. Heb ik nog mee rondgelopen voor ik een 3330 kocht
Hmmmm...niet helemaal mee eens. Voor de belevenis is dat idd leuker, maar voor het fotografische kun je beter een tof podium met mooie belichting hebbenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En vaak is het kleinere circuit ook nog eens leuker dan de grote namen. Je mag meer (soms zelfs op het podium staan) en je hebt na afloop (en soms zelfs vooraf) goed contact met de muziekanten.
Mja, via via werkt ookquote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En vaak is het kleinere circuit ook nog eens leuker dan de grote namen. Je mag meer (soms zelfs op het podium staan) en je hebt na afloop (en soms zelfs vooraf) goed contact met de muziekanten.
Of LED-belichtingquote:Op woensdag 3 november 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...niet helemaal mee eens. Voor de belevenis is dat idd leuker, maar voor het fotografische kun je beter een tof podium met mooie belichting hebbenDat kleine circuit heeft voornamelijk een groot gebrek aan belichting
Of een 3410, die heeft volgens mij zo'n hip knipperend toetsenbordquote:Op woensdag 3 november 2010 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daarom dusGewoon omdat het kan
Ik heb alleen nog maar buiten gefotografeerdquote:Op woensdag 3 november 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...niet helemaal mee eens. Voor de belevenis is dat idd leuker, maar voor het fotografische kun je beter een tof podium met mooie belichting hebbenDat kleine circuit heeft voornamelijk een groot gebrek aan belichting
niks mis met die plaat...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar buiten gefotografeerd.. VanVelzen en Djumbo
.. Baal wel dat Scheldepop hier niet meer doorgaat, zou 't opzich wel vaker willen proberen
![]()
[ afbeelding ]
Baggerbewerking, maar is in het archief duiken en wat foto's er vantussen plukken en opnieuw bewerken
Ach, dat merken we tegen die tijd wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Doodkapje het volgende:
... Jummie, ben benieuwd of dit waar is en wat het echt gaat kosten
Nikon D800
3800 euro toch? Succes met sparenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, dat merken we tegen die tijd wel.
Ik ga maar eens sparen van een 1DMIV
Ja, het duurt nog wel even voordat hij er is. Maar goed, gewoon voor het idee.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3800 euro toch? Succes met sparen
Oef... ik hoop dat die D800 dan niet over de 2,5k gaatquote:Op woensdag 3 november 2010 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3800 euro toch? Succes met sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |