quote:Op woensdag 3 november 2010 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, het duurt nog wel even voordat hij er is. Maar goed, gewoon voor het idee.
Al denk ik dat er eerst een tweede 1DM2 naast komt, aangezien ik m'n 40D verkocht heb en m'n vriendin haar 50D angst vallend verstopt heeft voor het geval ik hem toch mee wil nemen naar concerten
Oh da's vies! Hij was zo mooi schoonquote:Op woensdag 3 november 2010 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om mijne naar rook te laten stinken
Stomme pompoen! Heeft gewoon mijn camera laten stinken.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh da's vies! Hij was zo mooi schoon
Ligt gevoelig misschien voor de wat doorgewinterde FOT'ersquote:Op woensdag 3 november 2010 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ander onderwerp, is er animo voor een FOT! meet? Lijkt mij iig wel tof
Hmm, ja.. Ongevallen is meer mijn dingquote:Op woensdag 3 november 2010 14:44 schreef Uncle het volgende:
[..]
niks mis met die plaat...![]()
en zoiets zie ik liever dan bijvoorbeeld een auto ondersteboven in de berm, maar dat is uiteraard persoonlijk
Die van mij stinkt met regelmaatquote:Op woensdag 3 november 2010 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om mijne naar rook te laten stinken
Nare meets in het verleden geweest?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ligt gevoelig misschien voor de wat doorgewinterde FOT'ers
Maar ik ben voor
Mwah, die rooklucht vind ik niet echt lekker als ik eerlijk ben. Ik rook ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die van mij stinkt met regelmaat.. Maar dat ruikt gewoon lekker
..
Stom trouwens dat je de quote knop niet meer kan tabben en multiquoten
FOT RELLENquote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nare meets in het verleden geweest?
We houden het lekker luchtigquote:
Ik rook ook niet, maar brandlucht vind ik niet ergquote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nare meets in het verleden geweest?
[..]
Mwah, die rooklucht vind ik niet echt lekker als ik eerlijk ben. Ik rook ook niet.
Yeahquote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We houden het lekker luchtig
Met een schok jaquote:
De meesten hier hebben toch wel een portie humor?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We houden het lekker luchtig
Hallo.... het is FOT hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De meesten hier hebben toch wel een portie humor?
P wel, ik wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De meesten hier hebben toch wel een portie humor?
Welk boek kwam die uit?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jumjum! Gisteren had ik een kabeljauwstoofpot van Jamie Oliver. Ook erg lekker
quote:
Eerstequote:
Yay, ik mag ook vanavond.. Net uitnodiging gehad voor exclusieve brandweeroefeningquote:Op woensdag 3 november 2010 16:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond lekker relaxte iig fotograferen. Jon Allen
Leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yay, ik mag ook vanavond.. Net uitnodiging gehad voor exclusieve brandweeroefening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |