quote:Het is jammer dat ze in de tv-uitzending zo weinig aandacht kreeg... de reacties op internet na haar radio-optreden waren toch veelal positief.Op donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
denk dat de mensen met wildcards toch nadeel ervan gaan krijjgen dat het publiek ze nog niet kent als ze in de liveshows komen
quote:Wildcards.... radio-audities.Op donderdag 28 oktober 2010 14:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Wild Cards WTF
Wel goed dat Bart toch door is.
quote:Ach, kan me wel voorstellen dat je blij bent dat het lukte. Maar om dat midden in je optreden te doenOp zaterdag 30 oktober 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Juichen om je eigen uithaalNee doe maar niet.
Ze juichte toch niet? Keek alleen ontzettend blij en maakte een hupje van vreugde.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Juichen om je eigen uithaalNee doe maar niet.
quote:
Een halve vuist en springen is bij mij juichen jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ze juichte toch niet? Keek alleen ontzettend blij en maakte een hupje van vreugde.![]()
Ik vond dat juist heel leuk.
Dat vond ik wel omdat ik denk dat ze het met een ander nummer veel beter zou doen, jammer dat ze die kans niet kreeg. De onzekerheid kan ze makkelijk aan werken natuurlijk, bovendien heeft ze al eerder opgetreden dus zo erg zal dat ook niet zijn (zie op).quote:Op woensdag 17 november 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niet zo jammer dat ze moest vertrekken.
Het origineel hikt net zo vreselijk, dus veel erger kon het nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond ook dat ze het nummer teveel opsmukte met hikjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |