quote:Precies, je kan het vergelijken met marktwerking.Op donderdag 28 oktober 2010 14:23 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, waar vraag naar is daar is vraag naar en de mods verstoren alleen maar de markt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Rectum het volgende:
Dat zal lekker overzichtelijk worden dan. Je moet je nu al door zestig kuttopics worstelen voordat je iets leuks tegenkomt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef Nico_Galijk het volgende:
Net als bij Apple-producten is bagger interessant voor hersenlozen.
quote:En heeel toevallig zeker allemaal van jouw hand.Op donderdag 28 oktober 2010 14:53 schreef Zwappel het volgende:
Volledig met TS eens![]()
Te veel kwaliteitstopics gesloten de afgelopen dagen
quote:ONZ is als forum bedoeld voor bagger. Het heet niet voor niks ONZIN.Op donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef Wing het volgende:
Baggeren moet wel binnen bepaalde grenzen blijven he?
Anders krijg je iets wat nog erger is dan de extreemste op Fok!, ONZ.
quote:ONZ is niet bedoeld voor bagger.Op donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
ONZ is als forum bedoeld voor bagger. Het heet niet voor niks ONZIN.
Stel dat DIG niet meer actief wordt gemodereerd, ik geloof echt niet dat dat forum dan ineens volloopt met bagger ofzo hoor. De baggertopics verdwijnen vanzelf wel. Het forum filtert zichzelf.
quote:Dat kan je op een andere manier verhelpen. Bijv. een filtersysteem. Dat mods topics kunnen wegfilteren zodat ze niet meer in de standaard topiclijst staan, maar dat er nog wel gepost kan worden.Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Rectum het volgende:
Dat zal lekker overzichtelijk worden dan. Je moet je nu al door zestig kuttopics worstelen voordat je iets leuks tegenkomt.
quote:Ik ben het niet met retorbrapi eens, maar ONZ is toch echt wel baggerOp donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ONZ is niet bedoeld voor bagger.
Dat vind jij, is geen vaststaand feit.
Als DIG niet gemodereerd wordt zijn de enige actieve topics nog die van de flamewars tussen mac en windows gebruikers en FF vs IE enzo.
De rest wordt meteen om zeep geholpen.
quote:Nou ja, het is bedoeld voor onzin en onzin staat bij mij gelijk aan bagger. Vergeleken met de rest vh forum is het bagger.Op donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ONZ is niet bedoeld voor bagger.
Dat vind jij, is geen vaststaand feit.
Als DIG niet gemodereerd wordt zijn de enige actieve topics nog die van de flamewars tussen mac en windows gebruikers en FF vs IE enzo.
De rest wordt meteen om zeep geholpen.
quote:Onzin is geen bagger en andersom.Op donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nou ja, het is bedoeld voor onzin en onzin staat bij mij gelijk aan bagger. Vergeleken met de rest vh forum is het bagger.
Wat je verder zegt staat zeker niet vast. En wat is er mis met flamewars? Zolang mensen gewoon netjes blijven zie ik het probleem niet van 'flamewars' (eigenlijk zijn het gewoon felle discussies).
quote:Wat is ONZ dan? Ik meen ooit ergens gelezen te hebben, dat alles wat niet op andere subforums geplaatst kan worden, bij ONZ hoortOp donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onzin is geen bagger en andersom.
Er zijn genoeg leuke topics in ONZ die absoluut geen bagger zijn.
Bagger komt helaas overal voor op het forum.
Vandaar de moderatie.
...
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En heeel toevallig zeker allemaal van jouw hand.
quote:Dus dat houd dan meteen in dat alles wat in ONZ staat bagger is?Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef Wing het volgende:
[..]
Wat is ONZ dan? Ik meen ooit ergens gelezen te hebben, dat alles wat niet op andere subforums geplaatst kan worden, bij ONZ hoort
quote:Ja maar bijvoorbeeld een TT als: Hmmmm en een OP als: Ben geil.Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef Wing het volgende:
[..]
Wat is ONZ dan? Ik meen ooit ergens gelezen te hebben, dat alles wat niet op andere subforums geplaatst kan worden, bij ONZ hoort
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus dat houd dan meteen in dat alles wat in ONZ staat bagger is?
quote:Ik denk dat een hoop mensen dat toch heel anders zien, waaronder ik.
quote:Leg jij eens uit wat er wel in ONZ hoort dan?Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen dat toch heel anders zien, waaronder ik.
quote:Huisregel(s) Onzin voor je leven!Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Leg jij eens uit wat er wel in ONZ hoort dan?
quote:Nou, ik heb wel van verschillende ONZ topics genoten. Toch blijft het eigenlijk bagger, duurder woord is misschien spam. Waar op zich ook gewoon niets mis mee is hoor. Ieder forum moet zo een gebied hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen dat toch heel anders zien, waaronder ik.
quote:Spam??Op donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef Wing het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel van verschillende ONZ topics genoten. Toch blijft het eigenlijk bagger, duurder woord is misschien spam. Waar op zich ook gewoon niets mis mee is hoor. Ieder forum moet zo een gebied hebben.
quote:Vervelend modjeOp donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spam??
Weet je heeeeel zeker dat je in ONZ zit??
quote:Het is een vervelende Forum Admin, geen modje...
quote:Misschien dat mods dan iets rustiger aan moeten doen, maar topics die ook al goed lopen etc worden ook wel eens gelocktOp donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik snap dat TS graag topics van Paul en de rest van de infantiele ONZ-crew voorbij ziet gaan, maar veel mensen zitten daar niet op te wachten. Als de topics allemaal open blijven, zou je (zoals Rectum al zei) nog 10x zoveel kuttopics moeten openen voordat je eindelijk eens iets leest wat ergens over gaat.
quote:Hoezo? Ik zie nochtans alleen topics die gelockt worden om een goede reden.Op donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Misschien dat mods dan iets rustiger aan moeten doen, maar topics die ook al goed lopen etc worden ook wel eens gelockt
quote:Dat is een kwestie van ervaring en topics in de gaten houden waarvan de betreffende moderator er even niet is.Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef retorbrapi het volgende:
Jullie zeggen wel dat het zonder actieve moderatie helemaal fout gaat en het forum vol gaat lopen met baggertopics, maar hoe kunnen jullie dat nou weten? Voorzover ik weet is het nooit geprobeerd. Elk forum heeft moderators tegenwoordig.
En ja, ik weet dat er ooit een ongemodereerd subforum was, maar dat is niet vergelijkbaar..
quote:Intelligentie.Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef retorbrapi het volgende:
Jullie zeggen wel dat het zonder actieve moderatie helemaal fout gaat en het forum vol gaat lopen met baggertopics, maar hoe kunnen jullie dat nou weten? Voorzover ik weet is het nooit geprobeerd. Elk forum heeft moderators tegenwoordig.
En ja, ik weet dat er ooit een ongemodereerd subforum was, maar dat is niet vergelijkbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |