quote:Ben blij dat je het snapt Vortix, al weet ik niet of dit nou precies de verwoording is die ik zou hebben gekozenOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef Vortix het volgende:
Ik snap wel dat Iska een strakke plasser krijgt van die gigantische bak techniek die zo'n schip aan boord heeft hoor.
Geeks kunnen volgens mij hun hart ophalen bij de vloot en luchtmacht
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef Vronsky het volgende:
Enigste boten die mooi zijn, dat zijn de Hr. Ms. Rotterdam en de Hr. Ms. Johan de Witt.
quote:Ja, sorry, mijn vaudt
quote:In die korte tijd dat ik in NL woon heb ik al een leuke "kunst" collectie weten op te bouwen
quote:Ik heb een poster van Metropolis boven mijn bed hangen, een paar bladzijden uit een comic (nerd-alertOp donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie heeft er thuis trouwens ook iets van "kunst" staan?
Ben toch wel benieuwd wat jullie kunst collectie is
quote:Cursus stijldansen succesvol afgesloten.Welkom terug, waar was jij nu weer?
quote:De L van COLDFEET!Op donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
En de lagen die over elkaar aanzitten niet te strak op elkaar.
quote:De enige die ik me daarvan herinner is Tight boots are terribleOp donderdag 28 oktober 2010 17:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De L van COLDFEET!
Loose and Layers!
quote:Wat ben jij een afgestompt wijfje zeg...Op donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
De enige die ik me daarvan herinner is Tight boots are terrible.
Welkom terug.
quote:Gewoon een heeeel goed geheugenOp donderdag 28 oktober 2010 18:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat ben jij een afgestompt wijfje zeg...
En dank je!
quote:Ongezellig.Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah wen dr maar niet aan, volgende week ben ik weer een tijdje weg!
quote:Dat een hoop missen noemen..Op donderdag 28 oktober 2010 18:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ongezellig.
Je hebt een hoop gemist.
Maitje heeft de sporttest helaas niet gehaalden baalt er stevig van..
ER woont in Breda en is ziek, maar Lotusss verzorgt/sekst hem weer naar gezondheid.
quote:Ooooohhhh... je zei FUCK! *gniffel*Op donderdag 28 oktober 2010 18:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat een hoop missen noemen..
Lullig voor Maitje maar mij is van kinds af aan geleerd dat als je iets wilt er voor 100% voor moet gaan, en juist voor de dingen waar je misschien minder gemotiveerd voor bent..
Ik heb me zojuist door maanden schoolbanken heen geworsteld, en met mij is het goed afgelopen..
En dat andere intresseert me echt geen fuck..
quote:Iemand op Fok (Ian_Nick) maakte op een gegeven moment custom avatars met dezelfde chagrijnige gezichtsuitdrukking. Ik had er ook één aangevraagd a.d.h. van mijn Fobo-foto... en zonder te weten van mijn plannen en interesse in Defensie maakte hij er een Leger-Lotusssje vanOp donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef Iska het volgende:
Lotus, waarom heb jij eigenlijk zo'n depressie avater?
quote:Ik ben nog steeds benieuwd waarom jij nou maanden lang in de schoolbanken hebt gezeten, het klinkt nogal.. apart voor een infanterist.Op donderdag 28 oktober 2010 18:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat een hoop missen noemen..
Lullig voor Maitje maar mij is van kinds af aan geleerd dat als je iets wilt er voor 100% voor moet gaan, en juist voor de dingen waar je misschien minder gemotiveerd voor bent..
Ik heb me zojuist door maanden schoolbanken heen geworsteld, en met mij is het goed afgelopen..
En dat andere intresseert me echt geen fuck..
quote:Voor zijn veterstrik diploma?Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd waarom jij nou maanden lang in de schoolbanken hebt gezeten, het klinkt nogal.. apart voor een infanterist.
quote:Vissticks zijn idd niet een van de slimste gozers nee.
quote:Ohh?? Mag ik jou vragen naar jouw dienstjaren?Op donderdag 28 oktober 2010 18:47 schreef Vronsky het volgende:
Nog altijd slimmer dan mensen van de lichtdebiele brigade....
quote:Muah, beetje jeuk op links, beetje krabben met rechts, tijd vliegt als je lol hebt..Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd waarom jij nou maanden lang in de schoolbanken hebt gezeten, het klinkt nogal.. apart voor een infanterist.
quote:Op je reet zitten dus!!! Luie flikker dat je bent!!! Ga werken voor de kost man, er mot bezuinigd gaan worden!Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, beetje jeuk op links, beetje krabben met rechts, tijd vliegt als je lol hebt..
quote:Ach, de lui waar jij alles van geleerd hebt zijn overwegend oud-mariniers dus zullen we het dan maar niet hebben over jouw niveau..Op donderdag 28 oktober 2010 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vissticks zijn idd niet een van de slimste gozers nee.
Sorry Rave, kon het niet laten!
quote:Ach gut, als jij en de mariniers zo goed zijn als jij beweert, wat is dan nog het nut om er zo over te blijven opscheppen?Op donderdag 28 oktober 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, de lui waar jij alles van geleerd hebt zijn overwegend oud-mariniers dus zullen we het dan maar niet hebben over jouw niveau..
quote:Hmmm, vreemd, toch denk ik dat jij het iets te hoog in je bol hebt staan mbt de gaves van het Marinier zijndeOp donderdag 28 oktober 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, de lui waar jij alles van geleerd hebt zijn overwegend oud-mariniers dus zullen we het dan maar niet hebben over jouw niveau..
quote:Nope, arrogantie wordt gecreëerd op prestaties en niet op valse beweringen, zoals de bewering dat pak hem beet twintig jaar geleden dat de luchtmobiele brigade het nieuwe paradepaardje van de Nederlandse krijgsmacht moest worden..Op donderdag 28 oktober 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach gut, als jij en de mariniers zo goed zijn als jij beweert, wat is dan nog het nut om er zo over te blijven opscheppen?
Zo arrogant doen en zeggen dat je de beste bent is mijns inziens toch iets wat grotendeels voorkomt uit onzekerheid en/of compenseerdrang.
quote:Onderbouw dat eens met bronnen?Op donderdag 28 oktober 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, arrogantie wordt gecreëerd op prestaties en niet op valse beweringen, zoals de bewering dat pak hem beet twintig jaar geleden dat de luchtmobiele brigade het nieuwe paradepaardje van de Nederlandse krijgsmacht moest worden..
Wat jij door pure subjectiviteit weigert te zien is dat elke 'arrogantie' voortkomt als reactie op een directe aanval op mij of mijn Korps. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik als eerste begin dat mijn onderdeel de shit is. En daarbij daag ik jou uit.
Feit is wel dat wij nog steeds de beste infanteristen van de Nederlandse krijgsmacht zijn. Punt. C'est ca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |