abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2010 @ 10:03:12 #176
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_88546093
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, het is fysiek aan te tonen dat Maya niet 100% man is, maar ook niet 100% vrouw. Dat ze een zichtbare penis heeft zegt in dit geval dus niet gelijk dat ze 'maar een jongetje is'. Al helemaal omdat die penis niet doet/kan wat een penis hoort te doen/kunnen.
Volgens mij juist wel, er is baardgroei, er is een penis, er is een prostaat.
Vrouwelijk geslachtskenmerken zijn niet aantoonbaar naar diverse scans/mri's en andere onderzoeken.
TS Voelt zich echter wél vrouw en heeft daarom moeite met alles wat met sex te maken heeft. Hoorde TS in de uitzending wél zeggen dat de penis in erecte toestand een normaal formaat heeft dus het zou ook kunnen werken áls al die frustraties weg zijn. Daar zit de blokkade .

quote:
FYI; hermafroditisme bestáát, en komt vaak genoeg voor (in verschillende vormen).
Niemand zegt dat dit niet zo is.
quote:
[quote]Dus niets "ik ben een man maar ik voel me een vrouw" het is "ik ben een man én ik ben een vrouw".
Daar gaan alle onderzoeken over, aantonen dát er vrouwelijk geslachtorganen.kenmerken zijn, tot op heden alleen een Duitse kliniek volgens de site van TS .

quote:
Waar het bij hermafroditisme dus op lijkt, is dat het embryo éigenlijk een jongen wilde worden maar ergens halverwege is blijven steken omdat er iets mis ging, en er dus een kind met beide geslachtskenmerken wordt geboren
.

En hermafroditisme is aantoonbaar bij onderzoeken (bloed/scan's etc)

Overigens snap ik de verwarring van TS wel, je gaat puberen en voelt je totaal geen man en gaat op zoek naar zaken die dat kunnen aantonen.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:06:17 #177
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_88546191
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vrouwelijk geslachtskenmerken zijn niet aantoonbaar naar diverse scans/mri's en andere onderzoeken.
TS Voelt zich echter wél vrouw en heeft daarom moeite met alles wat met sex te maken heeft. Hoorde TS in de uitzending wél zeggen dat de penis in erecte toestand een normaal formaat heeft dus het zou ook kunnen werken áls al die frustraties weg zijn. Daar zit de blokkade .

[..]

[..]

Daar gaan alle onderzoeken over, aantonen dát er vrouwelijk geslachtorganen.kenmerken zijn, tot op heden alleen een Duitse kliniek volgens de site van TS .

[..]

.

Overigens snap ik de verwarring van TS wel, je gaat puberen en voelt je totaal geen man en gaat op zoek naar zaken die dat kunnen aantonen.
Vergeet niet dat de lichaamsbouw van TS wel vrouwelijk is zoals de heupen en ruggenwervel dus dat is dan wel aangetoond.
Sometimes you see knopjes
  woensdag 10 november 2010 @ 10:25:42 #178
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_88546812
Gisteren gekeken, toevallig dat ik nu net hier een topic erover zie :p
Even volgen
  woensdag 10 november 2010 @ 11:00:29 #179
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_88547822
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:57 schreef ErikSchuitema het volgende:

[..]

ja, ze laat in meerdere academische ziekenhuizen dure tests uitvoeren door dure medici...
(wat wij mogen betalen voor niks...)
die concluderen allemaal dat ze gewoon een mannetje is.

dan laat ze in een of andere knakentent in duitsland een scan uitvoeren die zeggen dat ze een vrouwtje is :')

en dan deze conclusie:

[..]

dat bewijst dat hij alleen wil horen wat in zijn straatje past.

maar goed, die artsen in een academisch ziekenhuis zullen hun aanstelling wel hebben gewonnen met een pokertoernooi :')
Lang verhaal en misschien wat bot van jou. Maar ik ben het wel met je eens dat TS gewoon ZELF een beslissing moet nemen en daar vrede mee hebben onafhankelijk van wat onderzoeken zeggen. Volgens mij is TS de enige die er mee zit en hebben al haar vrienden en kennissen het al lang geaccepteerd.
Maar dat is voor mij makkelijk praten natuurlijk.
pi_88549547
Schitterend hoe Elledan toch weer een heel forum en BNN gek kan krijgen. Eerst geprobeerd op Tweakers.net (Waar men tot dezelfde conclusie als ErikSchuitema kwam), daarna een paar vrouwenfora en nu Fok!

Thijs, of Maya of whatever. Accepteer jezelf nu eens. Ga eens je leven leiden zoals jij dat wil. Waarom wil je die bevestiging? Zodat je kunt zeggen "lalal, ik had lekker gelijk"?

Overigens is de afwezigheid van de TS in dit stadium van het topic ook herkenbaar met de andere fora. Straks komt het huilend binnen en zegt dat we allemaal eikels zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_T op 10-11-2010 11:51:27 (Spelling) ]
pi_88550312
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef Tha_T het volgende:
Schitterend hoe Elledan toch weer een heel forum en BNN gek kan krijgen. Eerst geprobeerd op Tweakers.net (Waar men tot dezelfde conclusie als ErikSchuitema kwam), daarna een paar vrouwenfora en nu Fok!

Thijs, of Maya of whatever. Accepteer jezelf nu eens. Ga eens je leven leiden zoals jij dat wil. Waarom wil je die bevestiging? Zodat je kunt zeggen "lalal, ik had lekker gelijk"?

Overigens is de afwezigheid van de TS in dit stadium van het topic ook herkenbaar met de andere fora. Straks komt het huilend binnen en zegt dat we allemaal eikels zijn.
Tweakers, serieus? :D
Je suis Charlie Sheen
pi_88550748
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tweakers, serieus? :D
Hier is het topic. Veel leesplezier. Kijk ook vooral naar de parallellen tussen dit en het Tweakers topic
  woensdag 10 november 2010 @ 12:45:34 #183
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_88551359
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:25 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Hier is het topic. Veel leesplezier. Kijk ook vooral naar de parallellen tussen dit en het Tweakers topic
Ik mag daar niet komen ;(
pi_88551597
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef banapples het volgende:

[..]

Ik mag daar niet komen ;(
Idem. :(

quote:
Je hebt geen toegang tot Stuffis Generalis (SG). Toegang tot Stuffis Generalis krijg je automatisch wanneer je langer dan 30 dagen geregistreerd bent en meer dan 50 posts hebt gemaakt op het forum.
Je suis Charlie Sheen
pi_88553158
Het komt er daar grotendeels op hetzelfde neer:

-TS in ogen van de posters star en koppig, weigert de oordelen van de NLse medici te accepteren en onttrekt zich aan psychologische/psychiatrische hulp;

-TS maakt nogal discriminerende opmerkingen over transgenders/transseksuelen, terwijl zij volgens een aantal users zeer veel kenmerken vertoont en intergenders/interseksuelen volgens sommigen in de wetenschap onder dezelfde noemer worden geschaard/verwant zijn;

-TS geeft aan een intergender te zijn en te voelen, echter ze laat in alles zien dat ze zich een vrouw voelt, en blijft zij bezig met de zoektocht "wat ze is", wat zichzelf tegenspreekt (er wordt terecht opgemerkt dat wanneer zij zich een intergender voelt, ze zich helemaal niet druk zou moeten maken over het fysiologische "wat wel en wat niet", en dat zij maar eens moet gaan zoeken welk gender/sekse psychologisch het beste bij haar past);

-TS verwijt posters die haar een bezoek aan psycholoog/psychiater aanraden dat zij haar situatie niet begrijpen, weigert ook de mogelijke voordelen van een dergelijke behandeling te zien, gezien haar problemen met seksualiteit en genders, en het feit dat zij op velen labiel overkomt, ook borderline wordt genoemd;

-TS weigert een aantal praktische oplossingen die aangedragen worden (o.a. verhuizen naar DE om daar de behandeling voort te kunnen zetten, geslachtsoperatie ondergaan om vrouwelijkheid te bevestigen);

-TS is al lange tijd afwezig in de discussie nadat haar positie en verhaal kritiek ondervonden.

Dat was het wel even in het kort...

[ Bericht 6% gewijzigd door toimoi op 10-11-2010 13:41:37 ]
pi_88554137
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Voor de geboorte zijn alle embryo's vrouwelijk. Pas bij verdere ontwikkelingen veranderen sommige embryo's zich in een jongen, en anderen blijven vrouwelijk (dat ligt dus aan je genen; XX of XY).

Was dit inmiddels ook al niet achterhaald? Dat een embryo de eerste 6-nogwat weken vrouwelijk is? Ik meen laatst ergens te hebben gezien of gelezen dat die theorie achterhaald was?..of dat we zelfs eerst allemaal jongetjes waren ipv vrouwtjes?
Iemand die dat kan bevestigen?
pi_88554442
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:50 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Was dit inmiddels ook al niet achterhaald? Dat een embryo de eerste 6-nogwat weken vrouwelijk is? Ik meen laatst ergens te hebben gezien of gelezen dat die theorie achterhaald was?..of dat we zelfs eerst allemaal jongetjes waren ipv vrouwtjes?
Niet achterhaald, gewoon nog steeds een feit, alleen de periode is niet helemaal correct, vanaf de 4e week begint de geslachtsgebonden differentiatie bij embryo's
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  PR en moderator woensdag 10 november 2010 @ 14:16:25 #188
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_88555306
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

.

Als je een beetje oplet heeft ze ook borstgroei. Haar lichaam heeft verder gewoon een vrouwelijke bouw. Geslachtskenmerken zijn meer dan alleen geslachtsdelen.

En het heeft niets met puberen te maken, want Thijs is pas vanaf haar 21e Maya. Zowel mannen als vrouwen zijn op die leeftijd toch wel uitgebubert.

Ook wil Maya haar penis niet kwijt, iets waar veel transsexuelen gelijk vanaf willen.
Fuck the EBU.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:18:04 #189
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_88555380
Waar is TS nou :(
  PR en moderator woensdag 10 november 2010 @ 14:20:00 #190
288245 crew  Moira
pi_88555451
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:50 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is gewoon 'wetenschappelijk bewezen' dat embryo's de eerste weken vrouwelijk zijn.
Bij jongens worden in een later stadium de eierstokken ballen etc.
Fuck the EBU.
pi_88555581
hermafrodieten die naar aandacht zoeken zijn uit, buitenaardse homosexuele engelen zijn in.
pi_88555589
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je een beetje oplet heeft ze ook borstgroei. Haar lichaam heeft verder gewoon een vrouwelijke bouw. Geslachtskenmerken zijn meer dan alleen geslachtsdelen.

En het heeft niets met puberen te maken, want Thijs is pas vanaf haar 21e Maya. Zowel mannen als vrouwen zijn op die leeftijd toch wel uitgebubert.

Ook wil Maya haar penis niet kwijt, iets waar veel transsexuelen gelijk vanaf willen.
Maya gebruikt hormonen, dat is de reden dat ze een vrouwelijke bouw heeft.
En ja, ik zeg Maya. Zij voelt zich Maya, dus voor mij is ze Maya.
  PR en moderator woensdag 10 november 2010 @ 14:24:16 #193
288245 crew  Moira
pi_88555613
Overigens valt 't me wel op dat de meeste lullige en kortzichtige reacties pas ná de uitzending worden gepost.

Ik geef toe dat TS' stem mannelijk klinkt (doe je ogen dicht en je hoort een man). Maar in het zwembad, als ze loopt, zie je gewoon een vrouw.

Waarom kunnen mensen niet gewoon accepteren dat er een x aantal mensen rondloopt op de wereld die gewoon béíde zijn? :')
Waarom moet het volgens jullie per se transsexualiteit zijn, dat het allemaal maar tussen TS' oren zit. Terwijl ze fysiek gezien gewoon allebei is.

Zo moeilijk is het niet om te begrijpen hoor. Kutfok.
Fuck the EBU.
pi_88555654
Ik vond die body buildster veel interessanter. Dat was wel een vrouw toch?
  PR en moderator woensdag 10 november 2010 @ 14:26:25 #195
288245 crew  Moira
pi_88555686
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:23 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Maya gebruikt hormonen, dat is de reden dat ze een vrouwelijke bouw heeft.
En ja, ik zeg Maya. Zij voelt zich Maya, dus voor mij is ze Maya.
Maya is pas vanaf 2007 hormonen gaan slikken. Zoals bij alle meisjes is begin puberteit de borstgroei bij haar gestart. Haar vrouwelijke bouw had ze al vér voor haar 21e.
Omdat je in deze wereld niet als 'onzijdig' of 'man&vrouw' kan leven (want je bent óf een man óf een vrouw) heeft ze in 2007 besloten om te leven als vrouw.

Als ze had besloten om te leven als een man, zouden jullie dan net zo moeilijk doen?
Of zouden jullie er dan alles aan doen om te bewijzen dat ze een vrouw is, omdat het daar ook verdacht veel op lijkt? En dat het dan allemaal maar tussen haar oren zit dat ze een man wil zijn.
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 10 november 2010 @ 14:27:20 #196
288245 crew  Moira
pi_88555728
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:25 schreef emss het volgende:
Ik vond die body buildster veel interessanter. Dat was wel een vrouw toch?
Ja, aan de kinderfoto's te zien wel ja :P Hoewel je dat nu niet meer zou zeggen :')
Dát leek pas een transsexueel :9
Fuck the EBU.
pi_88555754
Sorry, maar je kon meteen zien dat ze een man is geweest. Je ziet het aan de bouw, de grote van de handen, de brede schouders enz.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:33:00 #198
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_88555913
Domme kut? Blinde kut! :X
pi_88555928
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maya is pas vanaf 2007 hormonen gaan slikken. Zoals bij alle meisjes is begin puberteit de borstgroei bij haar gestart. Haar vrouwelijke bouw had ze al vér voor haar 21e.
Omdat je in deze wereld niet als 'onzijdig' of 'man&vrouw' kan leven (want je bent óf een man óf een vrouw) heeft ze in 2007 besloten om te leven als vrouw.

Als ze had besloten om te leven als een man, zouden jullie dan net zo moeilijk doen?
Of zouden jullie er dan alles aan doen om te bewijzen dat ze een vrouw is, omdat het daar ook verdacht veel op lijkt? En dat het dan allemaal maar tussen haar oren zit dat ze een man wil zijn.
Ik heb geen foto gezien van voor 2007, jij wel? Ik ken genoeg mannen die mild "borstvorming" hebben, en die zijn ook geen vrouw.

"Jullie"? Ik doe juist niet moeilijk. Ik zeg: Als zij zich vrouw voelt, prima, is ze vrouw. Ik snap niet dat ze koste wat kost wil horen dat ze een blinde vagina heeft. Dat zou haar niets moeten kunnen schelen.

En dan die opmerkingen "Je kan echt zien dat het een man is/was". Who cares? Het is een vrouw, want zij voelt dat zo. Punt.
pi_88555947
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom noem je me nu gelijk weer domme kut? Dat slaat toch nergens op?
En die vrouwelijke kenmerken komen van dezelfde onderzoeken die bewijzen hebben geleverd dat ze een man is. Kromming van ruggenwervel, brede heupen voor het baren van een kind, kleine armpjes en benen.

Als ze over 100 jaar Maya's skelet zouden vinden zouden ze waarschijnlijk concluderen dat ze een vrouw moet zijn geweest.
Haar skeletbouw is dus vrouwelijk, haar pik niet.
Wat ik gisteren van haar op tv zag, vond ik de bouw echt mannelijk. Nogmaals: grote handen, brede schouders, lang, enz.
Ik vond dat echt geen vrouwelijk lichaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')