Lees ff het topic door en je weet het...quote:Op maandag 1 november 2010 11:48 schreef Catch22- het volgende:
Dapper dat je dit op TV durft te melden !
Maar resumerend; je voelt je vrouw en valt op mannen?
dan heb ik te snel gescandquote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lees ff het topic door en je weet het...
Ik ga het zeker kijken!quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Elledan het volgende:
Twee weken geleden zijn de laatste opnames gemaakt voor de 9 november uitzending van 'Je zal het maar zijn'. In deze uitzending zal een portret zitten over mij en mijn leven
http://sites.bnn.nl/page/jzhmz
Het filmen zelf was al behoorlijk leuk, zeker met Sophie die in het echt erg gezellig en vriendelijk is. Nog leuker is dat binnen twee weken vanaf nu iets van half een miljoen mensen van mijn bestaan afweten
Misschien ga ik wel een donkere zonnebril en zo dragen als ik de deur uitga...
Heb al zitten kijken, vond het interessant om te zien. Blijkbaar heb je nog een lange weg te gaan voordat je vrede heb met jezelf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef Loedertje het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/(...)9f1b34eb13c33ba13c5b
Hij staat online, Maya denkt dat ze hermafrodiet is, aldus de presentatrice.
Nice, vanavond checkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef Loedertje het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/(...)9f1b34eb13c33ba13c5b
Hij staat online, Maya denkt dat ze hermafrodiet is, aldus de presentatrice.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Moira. het volgende:
Heb 'm gezien. Idd nogal uitzichtloos...
Maar Maya, kunnen ze geen operatie oid voor jou plannen, dat ze de huid gewoon openleggen zodat er geen huid meer over de holte zit. Dan kunnen ze toch met eigen ogen zien of daar een vagina zit of niet, ipv met al die scans en echo's?
Of denk ik nu te simpel?
Da's altijd zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:07 schreef NotYou het volgende:
en de nieuwe episode van "Je zal het maar zijn" die voor uitzending al online blijkt te staan. Awesome!![]()
Maar ik wist het nog niet, wel van feuten overigens - dat staat al een week van te voren online.quote:
Nee, het is fysiek aan te tonen dat Maya niet 100% man is, maar ook niet 100% vrouw. Dat ze een zichtbare penis heeft zegt in dit geval dus niet gelijk dat ze 'maar een jongetje is'. Al helemaal omdat die penis niet doet/kan wat een penis hoort te doen/kunnen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef ErikSchuitema het volgende:
[..]
alsof dat met een echo niet kan.
een holte zie je echt wel.
TS is gewoon psychisch niet in orde en door een zielig verhaal gaan mensen erin mee en voelt ze zich in haar gelijk...
Volgens mij goed verwoordquote:Op woensdag 10 november 2010 09:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het is fysiek aan te tonen dat Maya niet 100% man is, maar ook niet 100% vrouw. Dat ze een zichtbare penis heeft zegt in dit geval dus niet gelijk dat ze 'maar een jongetje is'. Al helemaal omdat die penis niet doet/kan wat een penis hoort te doen/kunnen.
FYI; hermafroditisme bestáát, en komt vaak genoeg voor (in verschillende vormen).
Voor de geboorte zijn alle embryo's vrouwelijk. Pas bij verdere ontwikkelingen veranderen sommige embryo's zich in een jongen, en anderen blijven vrouwelijk (dat ligt dus aan je genen; XX of XY).
Waar het bij hermafroditisme dus op lijkt, is dat het embryo éigenlijk een jongen wilde worden maar ergens halverwege is blijven steken omdat er iets mis ging, en er dus een kind met beide geslachtskenmerken wordt geboren.
Simple as that. Alleen 't is nogal lastig omdat tegenwoordig alles wel is afgestemd/wordt afgestemd op man of vrouw.
Zo zegt haar paspoort dat ze een man is, terwijl ze niet 100% man is (fysiek gezien).
Maar als haar paspoort zou zeggen dat ze een vrouw is, zou dat ook niet kloppen omdat ze ook niet 100% vrouw is.
Dát maakt het zo lastig.
De psychische aspecten hiervan lijken mij slechts voort te vloeien uit de fysieke problemen.
Dus niets "ik ben een man maar ik voel me een vrouw" het is "ik ben een man én ik ben een vrouw".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |