Ik heb ook veel zutquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat je een hele verzameling(*rommel kuch*) kan hebben van films muziek enz. Dat kan ook netjes opgeruimd worden.
En waar is dat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef es70 het volgende:
Boh... Ik lijk wel schizofreen zo.
Ik ga maar ergens waar 't niet zo opvalt in mezelf l*llen.
Kwartet.
Zeker, behalve net voor het eten. Er na kan wel weer.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Cappuccino kan elk op elke tijd van de dag.
Elke tijd van de dag.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:56 schreef Solique het volgende:
Zeker, behalve net voor het eten. Er na kan wel weer.
Ik wil ook een hondquote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn hond denkt dat ze een schoothondje is. Krijg die flinke bijna niet weggeduwd.
Haha, honden eigen ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn hond denkt dat ze een schoothondje is. Krijg die flinke bijna niet weggeduwd.
Wat voor een zou je dan kiezen.quote:
Past die wel op schoot?? Heb je al eens verteld wat voor hond je hebt?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Solique het volgende:
Haha, honden eigen ofzo.
Die van mij wilt niet op schoot maar gaat wel voluit tegen je aan hangen, dondert dan vaak om als je op staat.
Een Jack Russel past wel op je schoot hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Past die wel op schoot?? Heb je al eens verteld wat voor hond je hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |