quote:What up?
quote:Studie, werk, relaties?Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik maak mij veel zorgen over de toekomst. Ik hoop dat het allemaal helemaal goed gaat.
quote:Ik heb hem heel lang gehad. Ideaal 1x in de 3 maanden een prik, niet meer ongesteld (eerste half jaar wel heeeeeeeeel onregelmatig)Op donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje op het net aan het kijken voor info over de prikpil.
Vriendin adviseerde het na aanleiding omdat ik er maandelijks zo'n last had van menstruatie pijnen, en om eerlijk te zijn lijkt me dat best een goed idee.
Ik trek het namelijk niet om steeds drie dagen plat te liggen omdat ik zo'n last heb van mijn periode.
Dat word dus adviseren bij de dokter.
quote:Dat klinkt inderdaad als ideaal. Het zou voor mij een hoop oplossen , denk dat ik het inderdaad maar moet gaan proberen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem heel lang gehad. Ideaal 1x in de 3 maanden een prik, niet meer ongesteld (eerste half jaar wel heeeeeeeeel onregelmatig)
OT: Raar
quote:Hou wel rekening met de hormonenstoot die je dus elke 3 maanden krijgt he. Oh en ik raad je aan om hem dan in je been te laten zetten en erna bijvoorbeeld even de markt over te lopen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als ideaal. Het zou voor mij een hoop oplossen , denk dat ik het inderdaad maar moet gaan proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |