quote:Oja.........best logischOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder het smiley-knopje onder het reactie scherm. Onder deze:
quote:de voorkant?Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heb me net van mn beste kant laten zien bij de strenge grote klant
hij kon lachen![]()
quote:Nee joh
quote:zet vast je afwas in de week heel heet waterOp donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Was zit in de machine, rest van de was is gevouwen. Nu was opruimen en dan afwassen
quote:Ow ja en als je met heet water afspoelt na het afwassen zet je het op zijn kop in het rek, hoef je ook niet af te drogenOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin inOp donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Goed bezig girl, je lijstje is al bijna af!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Tip van de dag: vaatwasser aanschaffenOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geledenOp donderdag 28 oktober 2010 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Tip van de dag: vaatwasser aanschaffen
quote:WhyOp donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hahaha
die club moet ik ook nog eens mijn toelatingsexamen voor gaan behalen
[ afbeelding ]
quote:ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet funOp donderdag 28 oktober 2010 11:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat het me gaaf lijkt
en gewoon omdat het kan
quote:dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet fun
of je moet een privevliegtuig hebben
quote:Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?Op donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebben
quote:nah geeft niet echt een extra dimensie ofzo voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?
quote:Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:liggen die comfortabel?Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessen
quote:Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffenOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasEn ik moet ook nog bedenken wat de pot schaft en eten koken. Dikke doei dus
quote:Die staat ook op deOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geleden![]()
Zometeen weer lekker lunchwandelen
tis rustigjes op de poli, hebben jullie het in de gaten
quote:NiksOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef flying-dutchman het volgende:
oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffen
(wat heb je gister gegeten?)
quote:schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etcOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb honger, maar geen brood bijdus zo meteen maar iets kopen in de kantine, zal nooit erg gezond zijn
quote:jam!Op donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NiksJa, boterhammen op werk.
Vandaag neig ik naar stamppot rauwe andijvie met worst van de slager z'n eigen, uitgebakken spekjes, blokjes kaas, lekkere dikke jus. En toe denk ik deze
quote:Ik weet eigenlijk niet hoe erg het hier is, nog nooit echt eten gehaaldOp donderdag 28 oktober 2010 12:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etc
quote:PicsOp donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Voor de scriptie een begeleidster toegewezen gekregen. Heb nog nooit van dr gehoord
quote:Als je het zo zegt is het eigenlijk vrij duur, maar mobiel is eigenlijk de voornaamste reden om het uberhaupt te nemen, namelijk lekker voor in de trein enzoOp donderdag 28 oktober 2010 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Spotify is van een aantal labels. Voor 5 euro vind ik het handig. 10 euro is mij het niet waard, zeker niet omdat je alleen mobile meer krijgt.
quote:Ik vind vliegen heel erg leuk als ik er aan beginOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Hebben we het over vliegen? Ik hou niet van vliegen
quote:Eerder over dingen die je kan doen in het vliegtuigOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
quote:we hadden het over hele vieze dingen doen tijdens het vliegen enzoOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker nog, as we speak ben ik Tori Amos aan het luisteren op Spotify.
quote:ik live - live at paradisoOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker nog, as we speak ben ik Tori Amos aan het luisteren op Spotify.
quote:Ik heb dat huisje nog ff goed bekeken toen we wegreden van de parkeerplaats! Ziet er cool uit, aan het water en een beetje een 'oud' rijtjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Die staat ook op de-lijst voor in 'dat huisje'
quote:Is zo. Maar dat lange wachten en gedoe vantevoren vind ik ook maar niks. Echt, doe mij maar een treinOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind vliegen heel erg leuk als ik er aan beginEn dan na een half uur in de lucht heb ik het wel gezien en wil ik dat we er zijn
quote:Dat verbaast me van zo'n reiziger. Ik ook nietOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Onder die ranzige dunne dekentjes zekerOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef flying-dutchman het volgende:
we hadden het over hele vieze dingen doen tijdens het vliegen enzo
quote:nou... DH had het over de slaapcabine van het personeelOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onder die ranzige dunne dekentjes zeker
quote:maar dat is niet coolOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nou... DH had het over de slaapcabine van het personeel
quote:Och gut ja, al dat gedoe er om heenOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo. Maar dat lange wachten en gedoe vantevoren vind ik ook maar niks. Echt, doe mij maar een treinKrijg je ook niet zo'n rottig airco-hoofd van
quote:ik hou van het effect van vliegen, namelijk dat je snel ergens bentOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat verbaast me van zo'n reiziger. Ik ook niet
quote:ligt eraan, als ik een stewardess versier vind ik het toch wel vrij cool heur (as that ever would happen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ligt eraan, als ik een stewardess versier vind ik het toch wel vrij cool heur (as that ever would happen)
quote:Zou zoiets graag willen doen, maar golfer is weer niet zo van de treinenOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
ik hou van het effect van vliegen, namelijk dat je snel ergens bentMaar echt, die trein door Siberië, da's pas reizen: dan realiseer je je ook wat voor immense afstand je aflegt. Geweldig is dat!
quote:tijdens busritjes heb ik nog nooit warsteiner gehad van het personeel (lufthansa ftw). Continental zuigt met 5 Euro of dollar voor een blikje coronaOp donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef golfer het volgende:
Vliegen is zo overrated.![]()
Gewoon een bus in de lucht. Uiterst oncomfortabel, tenzij eerste klasse.
Enige voordeel ten opzichte van een bus op de weg: de snelheid.
quote:Nou ja, dat en het feit dat je overal kunt komen - Latijns-Amerika met de bus is gewoon lastigOp donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef golfer het volgende:
quote:Moet je Koreaanse snelbussen proberenOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tijdens busritjes heb ik nog nooit warsteiner gehad van het personeel (lufthansa ftw). Continental zuigt met 5 Euro of dollar voor een blikje corona
quote:Noord of Zuid?Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je Koreaanse snelbussen proberenHet drinken wordt nog net niet rondgebracht, maar wel entertainment en business class stoelen. Niiiice
quote:succes!Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
Op naar de VU
Tentamen microeconomie maken.. Spannend.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo! Afwas is gedaan, en gedroogd, en opgeruimd. En gelijk even het keukenkastje ietwat georganiseerd. Zo even was ophangen, douchen en dan de boodschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoezo, jij bent toch gewoon aan het werk? Ik ben vrij vandaag. Big difference.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik werk me sufOp donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch gewoon aan het werk? Ik ben vrij vandaag. Big difference.
quote:liggen?Op donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
liggen die comfortabel?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Stamppot rauwe andijvie, da's toch gewoon een puree maken met wat melk en boter en dan de gewassen en gesneden andijvie erdoor husselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom krijgt ze er trouwens van langs?
quote:Ze vindt dat ze teveel werk krijgt voor de uren die ze maakt. Hoofd zei dat ze niet moest zeuren.Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze er trouwens van langs?
quote:Nou ik vraag me af of die pizza oven smakelijk is hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kan geen plaatjes zien hier LieLie maar het zal vast erg lekker zijn
quote:Er staat ook suddersaus, dus ik dacht, dat is eetbaarOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of die pizza oven smakelijk is hoor
quote:Doet ie het niet dan?Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kan geen plaatjes zien hier LieLie maar het zal vast erg lekker zijn
quote:Zal iemand vragen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand 2 kaartjes kopen voor musical Petticoat in Rotterdam morgenavond?
quote:business class is wel lekker.Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef golfer het volgende:
quote:Dezelfde kleurOp donderdag 28 oktober 2010 13:01 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pizza-oven + suddersaus:
[ afbeelding ]
quote:Oh, zo!Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
niet bij mij, maar ik zit achter een proxy
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
Leuke oven lielieben benieuwd of je pizza's er beter uit komen
quote:Das mooi dan, hij ziet er prima uit op de foto!Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hem ook, dus we wisten al dat ie goed werkt
quote:Hij wordt veel warmerOp donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
plaatje gezien
wat is het voordeel tov normale oven?
quote:En dan een picje hier plaatsen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef DarkElf het volgende:
Oeh kreeg een mailtje dat mijn jurkje verstuurd is, nu maar hopen dat hij leuk is en past
quote:Wat LieLie zegt... al kunnen in andere landen (en bij ons de horeca ovens) vaak wel tot 450 graden... zo vond m'n broer het na een jaar in Zweden wonen (waar de ovens in de kamers tot 450 graden konden) het zo raar dat hij zo lang moest wachten op z'n pizzaOp donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
plaatje gezien
wat is het voordeel tov normale oven?
quote:500 Gr. Van elk?Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel aardappel en hoeveel andijvie heb ik nodig voor 2 eters met een flinke eetlust?
quote:hahahaha, mutsjeOp donderdag 28 oktober 2010 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
echt... weer een typische actie van mij.
in een opwelling 2 kaartjes gekocht voor morgen Petticoat in R'dam en nu betaalt en denk ik: shit, duur en straks is het helemaal niet leuk. stomme stomme stomme ik!
quote:van vakantieveilingen afblijvenOp donderdag 28 oktober 2010 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
echt... weer een typische actie van mij.
in een opwelling 2 kaartjes gekocht voor morgen Petticoat in R'dam en nu betaalt en denk ik: shit, duur en straks is het helemaal niet leuk. stomme stomme stomme ik!
quote:ik heb ook een Dr Fish ja hahaa. maar daar ben ik wel blij mee. dat vakantieveilingen is vreselijk. je gaat als een gek bieden en achteraf bedenk je pas of je dat eigenlijk wel echt wilt...Op donderdag 28 oktober 2010 13:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
van vakantieveilingen afblijvenVriendlief is net zo... nu moet ik ergens dit jaar nog naar Dr. Fish enne we hebben een overnachting ergens bij een NH hotel...
quote:Gaarne.Op donderdag 28 oktober 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wrs pm maar als ik hem aanheb met mijn laarzenzal ik een foto maken
quote:zeker! heb zo'n ontzettend lieve mama
quote:Geen flauw idee van Dr. Fish, ergens ook in de 30 euro dacht ik. Mijn ding is het niet zo, maar vriendlief vond het interessant en dus heeft hij *woops* geboden en nou mag ik aan m'n voeten laten knabbelenOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ook een Dr Fish ja hahaa. maar daar ben ik wel blij mee. dat vakantieveilingen is vreselijk. je gaat als een gek bieden en achteraf bedenk je pas of je dat eigenlijk wel echt wilt...
Dr. Fish is wel heel tof en gelukkig dichtbij mij. voor hoeveel hebben jullie dat arrangement? ik EUR 32,- voor 2 ps. Petticoat voor EUR 67,- voor 2 balkonkaarten.. (beide excl. EUR 4,- admin. kosten).
dus ik weet weer waarvoor ik vandaag werk.
quote:Je bent een verwend prinsesje.Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
zeker! heb zo'n ontzettend lieve mamahoef nooit wat in het huishouden te doen en ze pakt altijd dingen die ik kwijt ben of ze legt dingen klaar als ik vroeg weg moet. dat wordt heel wat als ik op mezelf ga wonen.
er zijn mensen die zeggen dat ze niet kunnen voorstellen dat ouders net zoveel van geadopteerde kinderen kunnen houden als van hun 'eigen' kinderen. daar kan ik echt heel boos om worden..
quote:haha in de Zwaluwhoeve liet ik dat doen met 3 anderen. De anderen hadden iets van 10 visjes om hen heen en de rest (stuk of 30) zwom naar mijOp donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Geen flauw idee van Dr. Fish, ergens ook in de 30 euro dacht ik. Mijn ding is het niet zo, maar vriendlief vond het interessant en dus heeft hij *woops* geboden en nou mag ik aan m'n voeten laten knabbelenIk kreeg laatst van de voetreflexologe juist een compliment dat mijn voetjes zo poezelig zacht zijn... die vissen verhongeren straks met mij!
quote:ik ben t gewend
quote:Vanaf het moment dat je weet dat je voor een kind gaat zorgen, ongeacht of het bio is of niet, sluit je het in je hart. Zo werkt het gewoonOp donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
er zijn mensen die zeggen dat ze niet kunnen voorstellen dat ouders net zoveel van geadopteerde kinderen kunnen houden als van hun 'eigen' kinderen. daar kan ik echt heel boos om worden..
quote:500 andijvie en 1000 aardappel?Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
Nee joh, dan krijg je de andijvie niet weg
quote:En dan zorg je nog niet eens voor haar.Op donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel het trouwens ook met onze schoondochter. Vanaf dag 1 heb ik haar in mijn hart gesloten en hou ik van haar.
quote:maybe wat veel voor met ze 2en?Op donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
500 andijvie en 1000 aardappel?
quote:Neuh, als er iets over is kan kaas dat meenemen naar zn werk voor een warme hap tussendoor.Op donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef flying-dutchman het volgende:
maybe wat veel voor met ze 2en?
quote:ligt echt aan de eters... ik eet rustig 500 gram in m'n eentje aan aardappelpuree...Op donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
500 andijvie en 1000 aardappel?
quote:Voor jou ook nietOp donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
En dan zorg je nog niet eens voor haar.
quote:Ikdoe meestal 300 Gr. Puree maken en400 Gr. Andijvie erbij geloof ik.Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijg je de andijvie niet weg
quote:Ik ook.Op donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel het trouwens ook met onze schoondochter. Vanaf dag 1 heb ik haar in mijn hart gesloten en hou ik van haar.
quote:
quote:Snij je het dan zo superfijn? Ik kan de aardappels anders echt niet terugvindenOp donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ikdoe meestal 300 Gr. Puree maken en400 Gr. Andijvie erbij geloof ik.
quote:wat ik wel gek vond is dat mn ouders nadat ik een maand was een foto ontvingen en mij vanaf toen al in hun hart sloten. Foto zien en gelijk voelen dat het je kind is.. En ze zagen alleen een bol koppie net boven de dekens!Op donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je weet dat je voor een kind gaat zorgen, ongeacht of het bio is of niet, sluit je het in je hart. Zo werkt het gewoon
quote:Dat denk ik ook - als het jouw kind is, biologisch of niet, is het gewoon je kind. Als je begrijpt wat ik bedoel.Op donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf het moment dat je weet dat je voor een kind gaat zorgen, ongeacht of het bio is of niet, sluit je het in je hart. Zo werkt het gewoon
quote:Had ik ook toen ik je foto zag.Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
wat ik wel gek vond is dat mn ouders nadat ik een maand was een foto ontvingen en mij vanaf toen al in hun hart sloten. Foto zien en gelijk voelen dat het je kind is.. En ze zagen alleen een bol koppie net boven de dekens!
quote:Foto!!!Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm en thuis is de nieuwe layout weer weg
mijn twee rokjes van King Louie zijn binnente schattig
quote:als je andijvie kookt hou je helemaal niks over. Wij hebben kilo andijvie voor 4 pers en altijd net aan voldoendeOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snij je het dan zo superfijn? Ik kan de aardappels anders echt niet terugvinden
Ik zou 600 andijvie, kilo aardappels doen. En dat gaat dan bij ons in een keer op
quote:voelen dat ik je kind was?Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
J
Had ik ook toen ik je foto zag.
quote:het geheim van deze stamppot is dat ie stamppot RAUWE andijvie heet.Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
als je andijvie kookt hou je helemaal niks over. Wij hebben kilo andijvie voor 4 pers en altijd net aan voldoende
quote:Bahhhh.Op donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voelen dat ik je kind was?
quote:Nee, je in mijn hartje sluiten.
quote:jij begrijpt hetOp donderdag 28 oktober 2010 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook - als het jouw kind is, biologisch of niet, is het gewoon je kind. Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Denk dat het extra moeilijk te begrijpen is voor sommige mensen omdat je ook zusjes hebt die wel biologisch van je ouders zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij begrijpt hetgod wat heb ik vaak uit moeten leggen dat ik gewoon hun dochter ben net als zij met hun ouders
quote:Ik dacht vanmorgen nog aan zoiets. Over erfelijke dingen in de familie, vroeg me af of mijn oom er ook mee zou zitten dat hij een hoger risico heeft op iets omdat zijn ouders en broers het ook hebben. En toen of mijn nichtje daar ook mee zou zitten. En toen dacht ik: "oja! ze is geadopteerd, dus dat kan helemaal nietOp donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij begrijpt hetgod wat heb ik vaak uit moeten leggen dat ik gewoon hun dochter ben net als zij met hun ouders
quote:Ze leven niet meerOp donderdag 28 oktober 2010 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Onze overburen vroeger ook, Maaike, Won-mie en Kim. Heetten ze
quote:Weet ik niet en ook niet of ze een naamsverandering hebben ondergaan.
quote:dan is het toch juist makkelijk te begrijpen als je ook zusjes hebt die biologisch van ouders zijn. je gaat toch niet aan iemand vragen; "houden je ouders net zoveel van jou als van de bio zusjes?"Op donderdag 28 oktober 2010 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat het extra moeilijk te begrijpen is voor sommige mensen omdat je ook zusjes hebt die wel biologisch van je ouders zijn.
Onze overburen vroeger ook, Maaike, Won-mie en Kim. Heetten ze
quote:bah rauwe andijvieOp donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
het geheim van deze stamppot is dat ie stamppot RAUWE andijvie heet.
Niet koken dus.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je in mijn hartje sluiten.
*zingt:
Ik heb een tuintje in mijn hart*
quote:Raar is dat hè. Ik ken een gezin waarbij nummer 1&3 biologische kinderen zijn en de middelste geadopteerd. Die moeder vertelde me dat eens, dat ze daar soms zulke stomme vragen over kregen, waarom ze in hemelsnaam een kind hadden geadopteerd terwijl ze ze ook zelf kon krijgen? Ja ehm? Gewoon omdat hun kinderwens die vorm had ofzo. Wel raar dat je je zo moet verdedigen dan, hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
dan is het toch juist makkelijk te begrijpen als je ook zusjes hebt die biologisch van ouders zijn. je gaat toch niet aan iemand vragen; "houden je ouders net zoveel van jou als van de bio zusjes?"
doen ze wel maar als ik erover nadenk is het een behoorlijk brutale vraag.
tegenwoordig vraag ik of hun ouders ook van hen houden, dan begrijpen ze het
quote:Beetje baldadig PeeOp donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie reageren niet op meIk voel me genegeerd
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Ga toch krassen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Hier heb je een kwartje, ga maar een lekker snoepje kopenOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk heb een schijthumeur en zin in wat leuks
quote:als ze het vervelend vindt gewoon lekker niks zeggen. is voor iedereen persoonlijk maar het zijn eigenlijk vragen die je niet stelt als je erover nadenktOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Raar is dat hè. Ik ken een gezin waarbij nummer 1&3 biologische kinderen zijn en de middelste geadopteerd. Die moeder vertelde me dat eens, dat ze daar soms zulke stomme vragen over kregen, waarom ze in hemelsnaam een kind hadden geadopteerd terwijl ze ze ook zelf kon krijgen? Ja ehm? Gewoon omdat hun kinderwens die vorm had ofzo. Wel raar dat je je zo moet verdedigen dan, hoor.
quote:gekookte andijvie
quote:Arm schaap!Op donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
quote:
quote:Al geprobeerd. Niks voor mij
quote:Ik heb liever zo'n stuk chocotaartOp donderdag 28 oktober 2010 14:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hier heb je een kwartje, ga maar een lekker snoepje kopen
quote:Hey sjaggerijnOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk heb een schijthumeur en zin in wat leuks
quote:Ewww, dat wordt zo snotterigOp donderdag 28 oktober 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
gekookte andijvie
lekker zacht met nootmuskaat en gehaktballen erbij
quote:Heeee Bloessie
quote:heerlijk! met geprakte aardappels en jus erdoor. één zachte hete hapOp donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ewww, dat wordt zo snotterigNet als gekookte witlof
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op het werkOp donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
oeps, collega is bewerkt door een ijzeren staaf.. net naast zn oog
quote:Ojee heel ernstig? afgevoerd naar ziekenhuis?Op donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:ja, net. Heb em ijs gegeven. Hij heeft pech de laatste tijd hier, stond in 2 weken tijd 2x onder stroom en nu dit. En ja, we werken wel veilig..maar met machines is t altijd opletten..
quote:Ik ook! Zie je wel dat we het kunnen!Op donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik F5 al een stuk minder dan gister trouwens.
quote:klinkt niet zoOp donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja, net. Heb em ijs gegeven. Hij heeft pech de laatste tijd hier, stond in 2 weken tijd 2x onder stroom en nu dit. En ja, we werken wel veilig..maar met machines is t altijd opletten..
quote:Dat zijn andere noten.Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wist niet dat ze in Abu Grahib ook noten branden
Oh wacht![]()
quote:OhOp donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:zat ik maar in Afrika! lekker weer!Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wist niet dat ze in Abu Grahib ook noten branden
Oh wacht![]()
quote:is irak...Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zat ik maar in Afrika! lekker weer!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Problemen gefixed. Klant blij. Baas blij.
Even mijzelf trakteren op kruidnoten.
quote:Ik vond die 'zelfgebakken' van de AH altijd zo heerlijk, maar dit jaar zijn ze uitgeschoten met de suiker want ze zijn ZOET en dan dus met suikersmaak. Bleh.Op donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
Bolletje kruidnoten zijn echt heerlijk.
quote:Die heb ik nooit opOp donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond die 'zelfgebakken' van de AH altijd zo heerlijk, maar dit jaar zijn ze uitgeschoten met de suiker want ze zijn ZOET en dan dus met suikersmaak. Bleh.
quote:lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond die 'zelfgebakken' van de AH altijd zo heerlijk, maar dit jaar zijn ze uitgeschoten met de suiker want ze zijn ZOET en dan dus met suikersmaak. Bleh.
[..]
quote:Lekker hoor, ik maak deze week wel 1 uur overuur en die pik ik dan maandagochtend meeOp donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Heeee Bloessie
Nog 1,5 uur. Dan ga ik lekker naar huis voor een lang weekend
quote:Toetje van de maand?Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oh Isa, ik heb browniepudding gekocht in de super! vind jij lekker toch? ik ga het vnv proberen!
quote:Oh, die van mona?? Die heb ik gisteren gehad maar ik vond het niet echt een supertoetje. De browniestukjes waren klef en smaakten niet naar brownie. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk!Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oh Isa, ik heb browniepudding gekocht in de super! vind jij lekker toch? ik ga het vnv proberen!
quote:Ja handig he! Ook trouwens als je op de laatste kolom gaat staan in mAts, dan zie je de laatste post van dat topic. Handig!Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
Wisten jullie al dat je, als je de muis op de naam van de TS houdt je een popup krijgt met de OP?
quote:Ja, die vond ik heel erg lekker, maar de meningen zijn er over verdeeld!Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Really?Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja handig he! Ook trouwens als je op de laatste kolom gaat staan in mAts, dan zie je de laatste post van dat topic. Handig!
quote:Nou, zo druk kan jij het ook niet hebben als je hier rondhangt
quote:Het zal je verbazenOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, zo druk kan jij het ook niet hebben als je hier rondhangt
quote:Het schijnt dus herfstvakantie te zijn en dan is het rustig in het ziekenhuis.Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook mijn collega om half 2 naar huis gestuurd
quote:hmm nou ja als ik em niet lekker vind lust de kliko em welOp donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, die van mona?? Die heb ik gisteren gehad maar ik vond het niet echt een supertoetje. De browniestukjes waren klef en smaakten niet naar brownie. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk!
quote:Nou, als je niet zit met kleffe andijvie dan zal het met het toetje ook wel goed komenOp donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm nou ja als ik em niet lekker vind lust de kliko em wel
quote:ik vind klef ook niet erg. als de smaak maar goed isOp donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, als je niet zit met kleffe andijvie dan zal het met het toetje ook wel goed komen![]()
Hij leek mij ook wel lekker trouwens, maar ik moet dat niet kopen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Tezz het volgende:
Wel shit!!!!! Er stond nog een flinke portie chili in de koelkast toen in vanmorgen van huis weg ging. Dus ik dacht, lekker makkelijk voor vanavond. Beetje sla erbij, wat pita en wat salsa. Klaar. Maar potverdorie, heeft mijn man dat bakje mee naar zijn werk genomen.
quote:hahahahahahaha zal je altijd zien heOp donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Tezz het volgende:
Wel shit!!!!! Er stond nog een flinke portie chili in de koelkast toen in vanmorgen van huis weg ging. Dus ik dacht, lekker makkelijk voor vanavond. Beetje sla erbij, wat pita en wat salsa. Klaar. Maar potverdorie, heeft mijn man dat bakje mee naar zijn werk genomen.
quote:En ik had gister expres een slaatje voor hem gekocht voor mee naar zijn werk, zodat ie van mijn chili af zou blijven. Nou ja, inderdaad een excuus om straks een overheerlijk frietje te halen!Op donderdag 28 oktober 2010 16:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lief he
doet de mijne ook altijd.. verheug je je ergens op en foetsie
!
Nu heb je wel een excuus om iets lekkers te halen/maken hehe.
quote:Heb jij met je afsprakensysteem v/h ziekenhuis ook last met de nieuwe layout? Ik zet hem nu op text only anders is het echt niet te doen! Het laadt niet en het blijft hangen.
quote:oh maak me jaloers! patatOp donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik had gister expres een slaatje voor hem gekocht voor mee naar zijn werk, zodat ie van mijn chili af zou blijven. Nou ja, inderdaad een excuus om straks een overheerlijk frietje te halen!
quote:En mannetje van me, wat eten we?Op donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place is hier ook weer klaar.
Het vrouwtje (...) kan weer gerust thuiskomen straks.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha Tezz! dan maak je toch chimichurri voor jezelf?
quote:Dat lijkt me nu superheerlijk thuiskomen.... Je checked even op inet wat je voorgeschoteld krijgt en dan kom je thuis en dan staat het gewoon klaar!Op donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place is hier ook weer klaar.
Het vrouwtje (...) kan weer gerust thuiskomen straks.
quote:Dat zie en proef je straks wel, honneponnetje.
quote:Wat heb ik nou weer gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:23 schreef rijsttafel het volgende:
Red meik kan geen golfvergelijking meer zien..
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:23 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Dat ga ik allemaal niet opnoemen, dan krijg ik nog RSI van al dat typen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Nee, daar heb ik helemaal geen probleem mee.Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Heb jij met je afsprakensysteem v/h ziekenhuis ook last met de nieuwe layout? Ik zet hem nu op text only anders is het echt niet te doen! Het laadt niet en het blijft hangen.
quote:Ik heb het over een tentamen wat ik dinsdag ga verklotenOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelde vast niet een Sjonnie Golf of wel?
quote:Dit deel van differentiaal vergelijkingen heb ik niet gehad of domweg vergeten. Dus ik kan je niet helpenOp donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb het over een tentamen wat ik dinsdag ga verkloten
quote:je hebt nog even tot dinsdagOp donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb het over een tentamen wat ik dinsdag ga verkloten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:ik bel soms als ik graag wil weten wat we gaan etenOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu superheerlijk thuiskomen.... Je checked even op inet wat je voorgeschoteld krijgt en dan kom je thuis en dan staat het gewoon klaar!
quote:Ga dan helemaal maar wegOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit deel van differentiaal vergelijkingen heb ik niet gehad of domweg vergeten. Dus ik kan je niet helpen.
quote:tijd gaat soms sneller dan je denktOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt nog even tot dinsdag
quote:True, ga m'n best doen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt nog even tot dinsdag
quote:KloptOp donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tijd gaat soms sneller dan je denkten in het weekend heb je geen tijd om te leren als student. Heb je betere dingen te doen. Werken en stappen en dan zondag uitbrakken
quote:that's the spirit!
quote:spa en jus he!Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klopt![]()
Dit weekend een verjaardag en stappen, maar ik ga het niet te gek maken, zodat ik zondag nog wat kan doen.
quote:Dat werkt in dit geval niet echtOp donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
that's the spirit!
ik leerde altijd 1 dag van tevoren... echt stom..
quote:Nadeel van Wiskunde is dat er echt een duidelijke scheiding zit tussen 'snappen' en 'niet snapper'. Er zit gewoon geen 'ik snap het een beetje en daarmee red ik het wel' tussen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat werkt in dit geval niet echt
quote:Nee, dat gaat me te snelOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef Tezz het volgende:
Dat lijkt me nu superheerlijk thuiskomen.... Je checked even op inet wat je voorgeschoteld krijgt en dan kom je thuis en dan staat het gewoon klaar!
quote:Inderdaad, klopt als een bus. Nu is dit een natuurkundetentamen en daar heb je ook nog de variant:Op donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nadeel van Wiskunde is dat er echt een duidelijke scheiding zit tussen 'snappen' en 'niet snapper'. Er zit gewoon geen 'ik snap het een beetje en daarmee red ik het wel' tussen.
Veel oefenen en hopen dat het kwartje valt is het enige dat helpt
quote:*loenst en lonkt in camera*Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Nigella op tv en ik wil opeens niet meer blond worden, ik wil er uit zien zoals zij
quote:Ohja, dat flikte ze bij ons bij Analoge Elektronica ook. Je krijgt een shitload aan wiskunde. Je oefent je suf. En als je het begreep, dan wist je na je tentamen direct dat je het eigenlijk toch niet begreep. Want ze gingen er moeiteloos vanuit dat je ook maar even een partij inzicht mee moest nemen, waarbij je geen hol had aan al die basis formules die je zo op kon dreunen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad, klopt als een bus. Nu is dit een natuurkundetentamen en daar heb je ook nog de variant:
"Ik snap het allemaal wel, maar ik heb geen idee wat ze gaan vragen, dus ik kan het alsnog verkloten."
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
*loenst en lonkt in camera*
*schuift tieten nog wat meer omhoog*
quote:Mij te vega.Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Zo eens mijn peterseliedeegje blind bakken. En dan wat rode ui langzaam garen, wijn, honing, tijm, wat rode wijn of appelazijn erbij en p&z en lekker laten inkoken. Gekookte bietjes in partjes erdoor scheppen, wat geitenkaas op de bodem van de taart, bietjesmengsel erover, meer geitenkaas en hoppa de oven in.
quote:niets mis met af en toe vegetarisch eten. Of ben je er zo eentje die denkt niet zonder vlees te kunnen?
quote:Een Schrödinger golfvergelijking?Op donderdag 28 oktober 2010 16:23 schreef rijsttafel het volgende:
quote:ach ik vond het wel arabisch klinken maar ik legde de link met noten bakken niet.Op donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit nog steeds te gniffelen over die Abu GhraibAnyway, nu is het moment om even echt iets af te maken dus ik ben zowaar druk-ish.
quote:Ik wilde eerder niet reageren op je kleur, maar ik vind zwart haar erg mooiOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Nigella op tv en ik wil opeens niet meer blond worden, ik wil er uit zien zoals zij
quote:!!!! dit heb ik ook altijd gevonden over wiskunde.Op donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nadeel van Wiskunde is dat er echt een duidelijke scheiding zit tussen 'snappen' en 'niet snapper'. Er zit gewoon geen 'ik snap het een beetje en daarmee red ik het wel' tussen.
Veel oefenen en hopen dat het kwartje valt is het enige dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |