quote:Oja.........best logischOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder het smiley-knopje onder het reactie scherm. Onder deze:
quote:de voorkant?Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heb me net van mn beste kant laten zien bij de strenge grote klant
hij kon lachen![]()
quote:Nee joh
quote:zet vast je afwas in de week heel heet waterOp donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Was zit in de machine, rest van de was is gevouwen. Nu was opruimen en dan afwassen
quote:Ow ja en als je met heet water afspoelt na het afwassen zet je het op zijn kop in het rek, hoef je ook niet af te drogenOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin inOp donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Goed bezig girl, je lijstje is al bijna af!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Tip van de dag: vaatwasser aanschaffenOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geledenOp donderdag 28 oktober 2010 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Tip van de dag: vaatwasser aanschaffen
quote:WhyOp donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hahaha
die club moet ik ook nog eens mijn toelatingsexamen voor gaan behalen
[ afbeelding ]
quote:ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet funOp donderdag 28 oktober 2010 11:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat het me gaaf lijkt
en gewoon omdat het kan
quote:dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet fun
of je moet een privevliegtuig hebben
quote:Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?Op donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebben
quote:nah geeft niet echt een extra dimensie ofzo voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?
quote:Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:liggen die comfortabel?Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessen
quote:Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffenOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasEn ik moet ook nog bedenken wat de pot schaft en eten koken. Dikke doei dus
quote:Die staat ook op deOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geleden![]()
Zometeen weer lekker lunchwandelen
tis rustigjes op de poli, hebben jullie het in de gaten
quote:NiksOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef flying-dutchman het volgende:
oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffen
(wat heb je gister gegeten?)
quote:schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etcOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb honger, maar geen brood bijdus zo meteen maar iets kopen in de kantine, zal nooit erg gezond zijn
quote:jam!Op donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NiksJa, boterhammen op werk.
Vandaag neig ik naar stamppot rauwe andijvie met worst van de slager z'n eigen, uitgebakken spekjes, blokjes kaas, lekkere dikke jus. En toe denk ik deze
quote:Ik weet eigenlijk niet hoe erg het hier is, nog nooit echt eten gehaaldOp donderdag 28 oktober 2010 12:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etc
quote:PicsOp donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Voor de scriptie een begeleidster toegewezen gekregen. Heb nog nooit van dr gehoord
quote:Als je het zo zegt is het eigenlijk vrij duur, maar mobiel is eigenlijk de voornaamste reden om het uberhaupt te nemen, namelijk lekker voor in de trein enzoOp donderdag 28 oktober 2010 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Spotify is van een aantal labels. Voor 5 euro vind ik het handig. 10 euro is mij het niet waard, zeker niet omdat je alleen mobile meer krijgt.
quote:Ik vind vliegen heel erg leuk als ik er aan beginOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Hebben we het over vliegen? Ik hou niet van vliegen
quote:Eerder over dingen die je kan doen in het vliegtuigOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
quote:we hadden het over hele vieze dingen doen tijdens het vliegen enzoOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker nog, as we speak ben ik Tori Amos aan het luisteren op Spotify.
quote:ik live - live at paradisoOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker nog, as we speak ben ik Tori Amos aan het luisteren op Spotify.
quote:Ik heb dat huisje nog ff goed bekeken toen we wegreden van de parkeerplaats! Ziet er cool uit, aan het water en een beetje een 'oud' rijtjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Die staat ook op de-lijst voor in 'dat huisje'
quote:Is zo. Maar dat lange wachten en gedoe vantevoren vind ik ook maar niks. Echt, doe mij maar een treinOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind vliegen heel erg leuk als ik er aan beginEn dan na een half uur in de lucht heb ik het wel gezien en wil ik dat we er zijn
quote:Dat verbaast me van zo'n reiziger. Ik ook nietOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Onder die ranzige dunne dekentjes zekerOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef flying-dutchman het volgende:
we hadden het over hele vieze dingen doen tijdens het vliegen enzo
quote:nou... DH had het over de slaapcabine van het personeelOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onder die ranzige dunne dekentjes zeker
quote:maar dat is niet coolOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nou... DH had het over de slaapcabine van het personeel
quote:Och gut ja, al dat gedoe er om heenOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo. Maar dat lange wachten en gedoe vantevoren vind ik ook maar niks. Echt, doe mij maar een treinKrijg je ook niet zo'n rottig airco-hoofd van
quote:ik hou van het effect van vliegen, namelijk dat je snel ergens bentOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat verbaast me van zo'n reiziger. Ik ook niet
quote:ligt eraan, als ik een stewardess versier vind ik het toch wel vrij cool heur (as that ever would happen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ligt eraan, als ik een stewardess versier vind ik het toch wel vrij cool heur (as that ever would happen)
quote:Zou zoiets graag willen doen, maar golfer is weer niet zo van de treinenOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
ik hou van het effect van vliegen, namelijk dat je snel ergens bentMaar echt, die trein door Siberië, da's pas reizen: dan realiseer je je ook wat voor immense afstand je aflegt. Geweldig is dat!
quote:tijdens busritjes heb ik nog nooit warsteiner gehad van het personeel (lufthansa ftw). Continental zuigt met 5 Euro of dollar voor een blikje coronaOp donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef golfer het volgende:
Vliegen is zo overrated.![]()
Gewoon een bus in de lucht. Uiterst oncomfortabel, tenzij eerste klasse.
Enige voordeel ten opzichte van een bus op de weg: de snelheid.
quote:Nou ja, dat en het feit dat je overal kunt komen - Latijns-Amerika met de bus is gewoon lastigOp donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef golfer het volgende:
Vliegen is zo overrated.![]()
Gewoon een bus in de lucht. Uiterst oncomfortabel, tenzij eerste klasse.
Enige voordeel ten opzichte van een bus op de weg: de snelheid.
quote:Moet je Koreaanse snelbussen proberenOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tijdens busritjes heb ik nog nooit warsteiner gehad van het personeel (lufthansa ftw). Continental zuigt met 5 Euro of dollar voor een blikje corona
quote:Noord of Zuid?Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je Koreaanse snelbussen proberenHet drinken wordt nog net niet rondgebracht, maar wel entertainment en business class stoelen. Niiiice
quote:succes!Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
Op naar de VU
Tentamen microeconomie maken.. Spannend.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo! Afwas is gedaan, en gedroogd, en opgeruimd. En gelijk even het keukenkastje ietwat georganiseerd. Zo even was ophangen, douchen en dan de boodschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoezo, jij bent toch gewoon aan het werk? Ik ben vrij vandaag. Big difference.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik werk me sufOp donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch gewoon aan het werk? Ik ben vrij vandaag. Big difference.
quote:liggen?Op donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
liggen die comfortabel?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Stamppot rauwe andijvie, da's toch gewoon een puree maken met wat melk en boter en dan de gewassen en gesneden andijvie erdoor husselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom krijgt ze er trouwens van langs?
quote:Ze vindt dat ze teveel werk krijgt voor de uren die ze maakt. Hoofd zei dat ze niet moest zeuren.Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze er trouwens van langs?
quote:Nou ik vraag me af of die pizza oven smakelijk is hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kan geen plaatjes zien hier LieLie maar het zal vast erg lekker zijn
quote:Er staat ook suddersaus, dus ik dacht, dat is eetbaarOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of die pizza oven smakelijk is hoor
quote:Doet ie het niet dan?Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kan geen plaatjes zien hier LieLie maar het zal vast erg lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |