quote:Oja.........best logischOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder het smiley-knopje onder het reactie scherm. Onder deze:
quote:de voorkant?Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heb me net van mn beste kant laten zien bij de strenge grote klant
hij kon lachen![]()
quote:Nee joh
quote:zet vast je afwas in de week heel heet waterOp donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Was zit in de machine, rest van de was is gevouwen. Nu was opruimen en dan afwassen
quote:Ow ja en als je met heet water afspoelt na het afwassen zet je het op zijn kop in het rek, hoef je ook niet af te drogenOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin inOp donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Goed bezig girl, je lijstje is al bijna af!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Tip van de dag: vaatwasser aanschaffenOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geledenOp donderdag 28 oktober 2010 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Tip van de dag: vaatwasser aanschaffen
quote:WhyOp donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hahaha
die club moet ik ook nog eens mijn toelatingsexamen voor gaan behalen
[ afbeelding ]
quote:ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet funOp donderdag 28 oktober 2010 11:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat het me gaaf lijkt
en gewoon omdat het kan
quote:dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet fun
of je moet een privevliegtuig hebben
quote:Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?Op donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebben
quote:nah geeft niet echt een extra dimensie ofzo voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?
quote:Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:liggen die comfortabel?Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessen
quote:Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffenOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasEn ik moet ook nog bedenken wat de pot schaft en eten koken. Dikke doei dus
quote:Die staat ook op deOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geleden![]()
Zometeen weer lekker lunchwandelen
tis rustigjes op de poli, hebben jullie het in de gaten
quote:NiksOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef flying-dutchman het volgende:
oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffen
(wat heb je gister gegeten?)
quote:schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etcOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb honger, maar geen brood bijdus zo meteen maar iets kopen in de kantine, zal nooit erg gezond zijn
quote:jam!Op donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NiksJa, boterhammen op werk.
Vandaag neig ik naar stamppot rauwe andijvie met worst van de slager z'n eigen, uitgebakken spekjes, blokjes kaas, lekkere dikke jus. En toe denk ik deze
quote:Ik weet eigenlijk niet hoe erg het hier is, nog nooit echt eten gehaaldOp donderdag 28 oktober 2010 12:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etc
quote:PicsOp donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Voor de scriptie een begeleidster toegewezen gekregen. Heb nog nooit van dr gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |