quote:Oja.........best logischOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder het smiley-knopje onder het reactie scherm. Onder deze:
quote:de voorkant?Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heb me net van mn beste kant laten zien bij de strenge grote klant
hij kon lachen![]()
quote:Nee joh
quote:zet vast je afwas in de week heel heet waterOp donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Was zit in de machine, rest van de was is gevouwen. Nu was opruimen en dan afwassen
quote:Ow ja en als je met heet water afspoelt na het afwassen zet je het op zijn kop in het rek, hoef je ook niet af te drogenOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin inOp donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Goed bezig girl, je lijstje is al bijna af!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Tip van de dag: vaatwasser aanschaffenOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geledenOp donderdag 28 oktober 2010 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Tip van de dag: vaatwasser aanschaffen
quote:WhyOp donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hahaha
die club moet ik ook nog eens mijn toelatingsexamen voor gaan behalen
[ afbeelding ]
quote:ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet funOp donderdag 28 oktober 2010 11:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat het me gaaf lijkt
en gewoon omdat het kan
quote:dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik ben niet claustrofobisch maar toch lijkt het me niet fun
of je moet een privevliegtuig hebben
quote:Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?Op donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook niet zo zeer om makkelijk/moeilijk maar wil liever de ruimte hebben
quote:nah geeft niet echt een extra dimensie ofzo voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar de spanning omdat het stiekem is telt niet mee bij jou?
quote:Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessenOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal stoer... maar dan stuur je gewoon cabine personeel even weg (dus eigenlijk wel een beetje te makkelijk)
quote:liggen die comfortabel?Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij intercontinentaal zijn er slaapcabines beneden voor de stewardessen
quote:Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffenOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb geen eens zin in mijn eigen afwasEn ik moet ook nog bedenken wat de pot schaft en eten koken. Dikke doei dus
quote:Die staat ook op deOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geleden![]()
Zometeen weer lekker lunchwandelen
tis rustigjes op de poli, hebben jullie het in de gaten
quote:NiksOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef flying-dutchman het volgende:
oh denk dan es mee wat bij mij de pot gaat schaffen
(wat heb je gister gegeten?)
quote:schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etcOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb honger, maar geen brood bijdus zo meteen maar iets kopen in de kantine, zal nooit erg gezond zijn
quote:jam!Op donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NiksJa, boterhammen op werk.
Vandaag neig ik naar stamppot rauwe andijvie met worst van de slager z'n eigen, uitgebakken spekjes, blokjes kaas, lekkere dikke jus. En toe denk ik deze
quote:Ik weet eigenlijk niet hoe erg het hier is, nog nooit echt eten gehaaldOp donderdag 28 oktober 2010 12:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
schoolkantines zijn idd een ramp, tegenwoordig in bedrijfskantines moet alles gezonde keuzes, biologisch zijn, etc
quote:PicsOp donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Voor de scriptie een begeleidster toegewezen gekregen. Heb nog nooit van dr gehoord
quote:Als je het zo zegt is het eigenlijk vrij duur, maar mobiel is eigenlijk de voornaamste reden om het uberhaupt te nemen, namelijk lekker voor in de trein enzoOp donderdag 28 oktober 2010 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Spotify is van een aantal labels. Voor 5 euro vind ik het handig. 10 euro is mij het niet waard, zeker niet omdat je alleen mobile meer krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |